Bendtner til Åb

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
jonas386

Re: Bendtner til Åb

Indlæg af jonas386 »

Ahh.. Jonas, skal vi nu ikke lige lade en sjov historie være en sjov historie, inden du dømmer os alle til at være ude af stand til at læse. For at bruge din egen sætning, så kræver det jo ikke den store kunnen indefor dansk, at skrive hvad det rent faktisk er.
Jamen selvfølgelig, jeg irreteres bare når folk giver det en mening der åbenlyst ikke vr der.
Du skriver selv det er fra en ret pålidelig kilde, du giver oven i købet eksempler på tidligere rygter der også holdte og blev til noget. Men bliver du gået lidt på klingen i dit/din rygte/historie, begynder du selv at rode rundt i rygte og sammetræf og trække lidt i land.
Jeg tvivler ikke på sandheden i at det er blevet sagt af Bendtner, jeg ved dog at chancen for det rent faktisk sker (da det skal falde sammen med en hel masse andre ting, og AaB skal være interesserede samt have økonomien) er mindre end meget lille.

Jeg vil personligt mene at hvis man komme med noget fra en påligelig kilde, så er det da et rygte. Hvor sammetræf så kommer ind i billedet ved jeg ikke.
Det er et stort rygte du kom med og derfor må du da også forstå at nogle vælger ikke at tro på det, uanset din kildes troværdighed eller ej.
Naturligvis, og det respekterer jeg også, men jeg irreteres når folk mener jeg er til grin, og er hjernevasket når det ikke er min holdning, eller noget som helst andet.
Og så går jeg udfra du er enig i at der er forskel på at sige at spiller X kunne overveje en given klub og sige at spilleren er på vej til klubben, det er lang vej, og kæmpe forskel.
Men fair nok, en Bendtner til Aab , det ville være en kanon signing af jer og skulle det en dag ske, vil jeg da gerne være den første til at ønske jer tillykke. Men skulle Bendtner en dag ende i AAb, tvivler jeg på at det er grundet jeres talentarbejde, men i stedet fordi, han gerne vil tilbage og spille i rødt og hvidt ;)
Det sker selvfølgelig ikke, og det med talentarbejdet handlede om at der er en opmærksomhed fra større klubber i det store udland. Hvilket der nok også ville være i FCM, ved dog ikke hvorfor de ikke var nævnt, går dog udfra det handler om AaB var i europæisk (eller skulle det dengang min kilde hørte om det første gang).

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Problemet er, at hele ræsonnementet bag din kildes rygte (eller "sammentræf", siden du så gerne vil kalde det dét) er komplet åndssvagt. Bendtner skulle have lidt et selvtillidsknæk, så for at komme tilbage i varmen i Premier League skulle han tage et år i Danmark (AaB), så klubberne derovre kunne blive lune på ham igen. At FCN og FCK ligger længere oppe på listen er irrelevant, for du har vel ikke postet rygtet (igen, sorry, sammentræffet) på et AaB-forum for at fortælle, at Bendtner kan ryge til FCK?

I mellemtiden vælter den stakkels selvtillidsramte Bendtner dog i tilbud fra Frankfurt, Malaga og HULL (som spiller i hvilken liga?). Det lader faktisk slet ikke til, at det er tilbuddene, der er problemet. Det er Bendtners egne lønkrav.

At du bliver fornærmet og kalder folk "bondske", fordi de går dig på klingen, gør ikke, at du står stærkere med din sag. Det får dig nærmere til at fremstå som en kæmpe idiot.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Problemet er, at hele ræsonnementet bag din kildes rygte (eller "sammentræf", siden du så gerne vil kalde det dét) er komplet åndssvagt. Bendtner skulle have lidt et selvtillidsknæk, så for at komme tilbage i varmen i Premier League skulle han tage et år i Danmark (AaB), så klubberne derovre kunne blive lune på ham igen. At FCN og FCK ligger længere oppe på listen er irrelevant, for du har vel ikke postet rygtet (igen, sorry, sammentræffet) på et AaB-forum for at fortælle, at Bendtner kan ryge til FCK?
Nope, jeg fortæller at det er blevet nævnt, ikke andet. Jeg kan virkelig ikke se problemet. Jeg ved ligesågodt som du at Bendtner ikke havner i AaB, men det har jeg heller aldrig sagt.
I mellemtiden vælter den stakkels selvtillidsramte Bendtner dog i tilbud fra Frankfurt, Malaga og HULL (som spiller i hvilken liga?). Det lader faktisk slet ikke til, at det er tilbuddene, der er problemet. Det er Bendtners egne lønkrav.
Det gør han da sikkert, men se nu når Bendtner stadig ikke har fundet en klub og kalenderen står på 1./9. ALLE interessante ligaers transfer vinduer er lukkede, og tilbage er der stortset kun DK der stadig har åbent. Det vil sige eneste mulighed, foruden at rådne op i Arsenal, er altså at skifte til DK. Igen, lønnen er ikke Bendtners problem, men en potentiel interesseret klub.
At du bliver fornærmet og kalder folk "bondske", fordi de går dig på klingen, gør ikke, at du står stærkere med din sag. Det får dig nærmere til at fremstå som en kæmpe idiot.
Der misforstår du mig, jeg bliver ikke fornærmet fordi folk går mig på klingen, derimod irreteres jeg over folk helt med vilje misforstår hvad jeg skriver. At jeg kaldte folk for bondske beklager jeg.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Bendtner til Åb

Indlæg af PH1978 »

Så valgte Bomber-Bendtner, at blive i Arsenal.

Rygterne vil vide, at han var meget tæt på AaB. Specielt da Curth rykkede til heden, for han ville have holdt ham ude.

Men ak, Arsenals talentarbejde var vurderet en brøkdel bedre end AaB :grin:

Besvar