TrueWolfMidt skrev:Håber vi har fuld fokus på superligaen, så vi forhåbentlig kan præstere en overraskelse i dette efterår.
Jeg kunne godt unde Patrick en plads på U/21, men han er bare så vigtig for holdet og ønsker, at han kan sige fra og koncentrere sig 100% om superligaen.
Hvis Rømer er tilbage og Hedinsson er godt på vej, så mangler vi bare Hassan for at vores trup får bredde og mulighederne for en fin placering burde så være inden for rækkevidde.
Efter min mening burde Erik have været en del af landsholdet i denne samling, men heldigvis for os blev han ikke udtaget, men det skal han nok komme, hvis vi kan holde fokus og fortsat præsterer i superligaen.
Muligheden for top 3 efter 11 spillerunde burde være muligt, dog gerne højere naturligvis

Well, nu du har lavet indlægget kan man ligeså godt lige kommentere lidt på det..
der er 2 punkter jeg godt vil kommentere

1. Patrick banggaard på u21 er som jeg ser det faktisk ikke et kæmpe problem. Vi må vel formode at enten Kolja, Villafane eller Rømer snart er klar igen. Hvis det er kolja der bliver først klar af de 3 så beholder man formodentlig KBN ude på højre back og spiller med Kolja centralt sammen med Erik. Alternativt kan man rykke KBN ind ved siden af Erik og spille med Rømer eller Villafane ude på backen.
2. Erik på landsholdet.. Pt har jeg svært ved at se hvem han skulle slå af holdet, han kunne måske godt få en plads i truppen, men i forhold til start 11 er Agger og Kjær alligevel noget foran og umiddelbart tror jeg faktisk også at både Okore og Bjelland står foran Erik i køen.
Derudover er det lidt interessant at Kaptajn Bak egentlig nærmest er "overflødig" i tilfælde af at vi har førstevalget klar til alle 11 pladser.. Vores optimale opstilling hvis vi havde alle spillere til rådighed er vel:
Lössl
Kolja,Patrick,Erik,Julle
Izunna
Igboun, Danny, Petter, Hassan
Duncan.
Bak er vel andetvalg på den defensive midt og kan for så vidt også godt være reserve i forhold til den centrale midt. På højre bak er Villafane og Rømer vel egentlig også foran i køen.