Frank Kristensen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Frank Kristensen

Indlæg af PH1978 »

Jeg tror, at du skyder meget langt forbi målet der (ligesom Tim).

Frank er ikke købt ind som førsteholdsspiller, men som en bænkefylder der skal bruges som joker.

Lur mig om han ikke snart går på pension, og bliver tilknyttet som træner.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Re: Frank Kristensen

Indlæg af DenStolteJyde »

Frank fik kontrakt fordi han er frank, men ja jeg ville også ønske at man havde brugt ham lidt mere.. han har vel kun fået spilletid i en enkelt kamp? og der fik han kun lov til at spille 5 minutter hvor han så nærmest skulle agere forsvar.

Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Synes egentligt det fungerede OK igå med både Duncan, Frank og Janssen i angrebe i 2. halvleg i gårsdagens kamp mod AGF.

Så ja, han fik da lidt mere end 5 minutters spilletid. Det ville nu have været fedt, hvis han havde scoret sejresmålet ;) .

Ja, han går nok snart på pension og er jo lovet en stilling hos FCM som angrebstræner / massør (som han er ved at uddanne sig til).

Mvh Bjarne F.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.bold.dk/nyt/Farlige-Frank-pa ... idtjylland

Frank fortæller her lidt om hvad der skal ske fremover.
På et tidspunkt skal jeg være træner, men ikke endnu. Men jeg skal lære akademispillerne at lave mål. Jeg er i gang med at tage en massøruddannelse, og den skal jeg gøre færdig først. Og de vil også gerne bruge mig i administrationen til lidt sponsorpleje og sådan. Der er også lidt scouting. Jeg har mange kasketter.
Det lyder da meget interessant..

En anden ting jeg bed mærke i ved den artikel var at man til næste sæson som udgangspunkt har 4 angribere: Paul Onuachu, Marco Larsen, Tim og Duncan.
Tilsyneladende er Hvilsom ikke umiddelbart med i planerne for førsteholdet, men det er klart han har jo også været ude i lang tid så derfor kan det jo være at han ikke er helt klar endnu så han skal spille for reserverne til at begynde med.

master1

Indlæg af master1 »

DenStolteJyde skrev:http://www.bold.dk/nyt/Farlige-Frank-pa ... idtjylland

Frank fortæller her lidt om hvad der skal ske fremover.
På et tidspunkt skal jeg være træner, men ikke endnu. Men jeg skal lære akademispillerne at lave mål. Jeg er i gang med at tage en massøruddannelse, og den skal jeg gøre færdig først. Og de vil også gerne bruge mig i administrationen til lidt sponsorpleje og sådan. Der er også lidt scouting. Jeg har mange kasketter.
Det lyder da meget interessant..

En anden ting jeg bed mærke i ved den artikel var at man til næste sæson som udgangspunkt har 4 angribere: Paul Onuachu, Marco Larsen, Tim og Duncan.
Tilsyneladende er Hvilsom ikke umiddelbart med i planerne for førsteholdet, men det er klart han har jo også været ude i lang tid så derfor kan det jo være at han ikke er helt klar endnu så han skal spille for reserverne til at begynde med.
Jeg har altid været glad for Frank. Stabil og ydmyg spiller. Men dagene som fast spiller er nok talte.
Som jeg tidligere har skrevet, har man før villet bruge ham som træner i FCM, men han valgte i stedet Randers. Der lykkedes han aldrig helt, og er da helt sikkert tilbage i FCM netop for at skulle indgå i træner-teamet. Hvorfor lavede man ellers kun kontrakt med ham til sommer 2013.

Havde stor tiltro til Tim.....og har det da stadig, men er lidt usikker på, hvor meget vi kan regne med ham pga de mange skader.

Når man ikke har nævnt Hvilsom, må man håbe, at det er fordi han på papiret stadig er Hobrospiller, og har været skadet, men som man har kunnet læse herinde, ser det ud til, at han virkelig er på vej tilbage. Ser ham om Franks afløser og erstatning for Tim. Håber i hvertfald ikke, at man lejer ham ud igen. Han viste jo at han kunne det, da han kom ind i Horsenskampen , inden hans lejepeiode, og scorede til 2-2, og oveni købet var lige ved at score til 2-3.

Nu er det på tide, at vi bruger de unge spillere vi har. Rømer og Pione er på vej. Cool !! Men længe siden vi for alvor har spillet de helt unge spillere ind. Vi skal tilbage til Kuhn og Thomasbergs tid, hvor man turde. Siden har det kun været indhop. Ved at andre har en anden mening, men selv om spillere om Albæk, Julle , Sly mfl kommer fra egen avl, kan man vel dårligt blive ved med at kalde dem ' de unge ' . Desuden er min mening, at man kun vokser og får selvtillid ved at blive brugt og vist tillid.

Ellers er det min mening , at man toner rent flag og lade de unge søge andre græsgange, i stedet for at holde på dem, og de ikke udvikler sig.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... endby-if-0

Vil virkelig håbe på at han scorer mod Brøndby og får rekorden, samt at vi vinder kampen.

Besvar