Frank Kristensen
-
Henrik Christensen
Frank Kristensen
Hey
Jeg er Frank fan, og elsker at læse dette forum.
Jeg er ikke den største debattør, men har dog været på tidligere.
Jeg har fulgt holdet siden opstart 99, og er gammel Ikast dreng, ikke at forklejne Herning fans, men jeg startede i 1978.
Grå hår i toppen, men still going strong med FCM.
Jeg kunne godt tænke mig en Frank i en rolle i klubben, som 2 holds træner og så være aktiv spiller på FCM.
Hvad siger I??
Åndsvag tanke eller hvad?
Klubben mangler midler, men da Jonas Dal er sendt til Hobro så er der måske en lille pose muld!!
Håber på en god dialog.
Frank skal i mit optik være en sub. til de øvrige men vi kender hans farlighed, blot se på 2 træningskampe.
God sæson..
Jeg er Frank fan, og elsker at læse dette forum.
Jeg er ikke den største debattør, men har dog været på tidligere.
Jeg har fulgt holdet siden opstart 99, og er gammel Ikast dreng, ikke at forklejne Herning fans, men jeg startede i 1978.
Grå hår i toppen, men still going strong med FCM.
Jeg kunne godt tænke mig en Frank i en rolle i klubben, som 2 holds træner og så være aktiv spiller på FCM.
Hvad siger I??
Åndsvag tanke eller hvad?
Klubben mangler midler, men da Jonas Dal er sendt til Hobro så er der måske en lille pose muld!!
Håber på en god dialog.
Frank skal i mit optik være en sub. til de øvrige men vi kender hans farlighed, blot se på 2 træningskampe.
God sæson..
-
Jesper BW1100
Re: Frank Kristensen
Der er absolut ingen tvivl om at jeg gerne ser Frank i en funktion i FCM. Han er det tætteste vores unge klub kommer på et ikon. Og hans smuttur til Randers ødelægger intet i mit syn på Frank.
Jeg kunne godt se ham i en rolle som angrebstræner for både akademiet og seniorerne; selvfølgelig forudsat det kan lade sig gøre økonomisk og det har Franks interesse.
Og kan det kombineres med en rolle som spiller i starten ser jeg ikke noget problem i dette. Jeg anser dog ikke Frank som værende andet end 4-5 valg til angrebet (Tim, Duncan, Marco og evt. Sly). Selvfølgelig alt efter opstilling. Så det kræver i mine øjne at Frank er indstillet på dette.
Jeg kunne godt se ham i en rolle som angrebstræner for både akademiet og seniorerne; selvfølgelig forudsat det kan lade sig gøre økonomisk og det har Franks interesse.
Og kan det kombineres med en rolle som spiller i starten ser jeg ikke noget problem i dette. Jeg anser dog ikke Frank som værende andet end 4-5 valg til angrebet (Tim, Duncan, Marco og evt. Sly). Selvfølgelig alt efter opstilling. Så det kræver i mine øjne at Frank er indstillet på dette.
Et halvt år på spiller, og så en glidende overgang til en del af trænerstaben. Men vi har jo ikke økonomi til at betale fyrstelige summer, så jeg håber at han denne gang vil lade klubfølelsen veje tungest og acceptere hvad FCM nu engang kan tilbyde. Jeg tror godt han kunne spille en rolle på holdet her i foråret 2013, men det er klart at han må affinde sig med at det nok næppe er som starter.
Jeg håber det lykkes.
Jeg håber det lykkes.
Har al mulig sympati for Frank og der er jo ingen tvivl om det er en rar mand at have siddende på bænken til at afgøre kampe, men...
Det var den udsigt han sagde nej til da han tog til Randers.
Vi har købt spillere til at erstatte ham/ andre angribere, og har derfor ikke noget reelt behov.
Den sidste tid i FCM viste at han ikke kan spille hele kampe.
Mht. trænergerningen, så ved jeg ikke hvor den kommer fra, har Frank ytret ønske om det? jeg har ikke set noget der får mig til at sige træner. Det var altid problemet med ham for anfører at der ikke var nok lyd på. Eller er det mig der er galt på den?
Vi har købt spillere til at erstatte ham/ andre angribere, og har derfor ikke noget reelt behov.
Den sidste tid i FCM viste at han ikke kan spille hele kampe.
Mht. trænergerningen, så ved jeg ikke hvor den kommer fra, har Frank ytret ønske om det? jeg har ikke set noget der får mig til at sige træner. Det var altid problemet med ham for anfører at der ikke var nok lyd på. Eller er det mig der er galt på den?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeres ide'er angående bl.a. spillende angrebstræner syntes jeg er fin. Tænk hvis han spillede med i forårssæsonen, og fcm kunne slutte iblandt top 3 - måske ønsketænkning - men tænk på de scoringsproblemer vi havde sidste efterår !!!. Det kunne være fedt, hvis han kunne være en medvirkende part i at få os op i tabellen, og det ville yderligere give mill. kroner på kontoen. Umiddelbart har han gjort det godt.
Jeg stemmer for, at en eller anden form for ansættelse af ham, måske som spillende angrebstræner.
Hvad næste sæson så ville bringe må tiden vise, det afhænger nok muligvis af placeringen ved sæsonafslutning / tv-penge. Hvis det gav penge, kunne man nok finde en ordning med ham.
Manden har jo en kæmpe ulv i hjertet, og det skal men huske på.
TrueWolfMidt - Forza fcm.
Jeg stemmer for, at en eller anden form for ansættelse af ham, måske som spillende angrebstræner.
Hvad næste sæson så ville bringe må tiden vise, det afhænger nok muligvis af placeringen ved sæsonafslutning / tv-penge. Hvis det gav penge, kunne man nok finde en ordning med ham.
Manden har jo en kæmpe ulv i hjertet, og det skal men huske på.
TrueWolfMidt - Forza fcm.
Re: Sv: Frank Kristensen
Såre sandt, men opholdet i Randers må dog også have vist for Frank, at han på ingen måde er en vårhare og måske endda punktere hans ide om at være fast førsteholdsspiller.Hekler skrev:
Dagbladet Holstebro har en artikel (kan ikke linke, men sidder med den fysiske udgave) hvor Glenn siger, at han regner med Frank i klubben.
Det må indikere en kontrakt, men hvor lang...??
Jeg tror vist, at FCM og også os andre først og fremmest kigge ned i stedet for op i tabellen - Top 3 virker for mig umuligt i denne sæson... Dernæst ser jeg ikke længere Frank som en spillere der er afgørende for om man er et top 3 hold eller ej..TrueWolfMidt skrev:Jeres ide'er angående bl.a. spillende angrebstræner syntes jeg er fin. Tænk hvis han spillede med i forårssæsonen, og fcm kunne slutte iblandt top 3 -
Det er svært at finde ud af, hvad man skal mene om Frank. Ingen tvivl om, at han naturligvis har en speciel plads i enhver FCM fans hjerte, men som situationen er nu, så er det svært at få øje på plads i truppen til ham. Tim og Duncan er lidt samme typer og står foran ham i køen, og det vil sige at han reelt ville skulle være 3. valg for dem. Det er ikke ligefrem det, vi mangler - det er nærmere en hurtig angriber som alternativ til de 2 andre, hvis der skal spille på andre strenge.
Dog er det vel (desværre igen) et spørgsmål hvor klar Tim når at blive? Hvis ikke han er fyldt ud i omdrejninger på træningslejren er det vel tvivlsomt om han er skarp til sæsonstarten?
Nostalgikeren i mig siger, at Frank helt klart skal have lov til at afslutte sin karriere på MCH-arena, så hvis han er indstillet på en ½-årig kontrakt, i rollen som indskifter og med til en løn som en bankelev, ja så synes jeg vi skal slå til - og så vil jeg glæde mig til at se nr 23 få nettet til at blafre igen.
Dog er det vel (desværre igen) et spørgsmål hvor klar Tim når at blive? Hvis ikke han er fyldt ud i omdrejninger på træningslejren er det vel tvivlsomt om han er skarp til sæsonstarten?
Nostalgikeren i mig siger, at Frank helt klart skal have lov til at afslutte sin karriere på MCH-arena, så hvis han er indstillet på en ½-årig kontrakt, i rollen som indskifter og med til en løn som en bankelev, ja så synes jeg vi skal slå til - og så vil jeg glæde mig til at se nr 23 få nettet til at blafre igen.
-
TrueWolfMidt
Meget kan man sige om ham, men 2 mål i 2 træningskampe, det er da lidt af en øjenåbner, især når man tænker på hvor svært vi havde det med at score i efterårssæsonen. Hvis vores spiller stadigvæk døjer med skader, er det ikke dårligt at have ham som joker. Ja top 3 er måske at sætte overlæggeren lidt for højt, men der er solgt en del spillere i superligaens forskellige klubber, som nok ville kunne ses. Fcm burde efterhånden have fået sammenspillet de nye vi fik sidste år, hvilket også burde hjælpe lidt. Håber helt sikkert, at vi kan komme til at deltage i europa, måske mest fordi klubben virkelig kan bruge pengene, så vi igen på sigt efterhånden kan få ro den front. Ja og så kunne det da også være dejligt, hvis der kunne blive råd til en ny spiller eller 2 hvis det skulle være tiltrængt.
-
TrueWolfMidt
Ja, så skulle det være idag, at der træffes beslutning om han skal have en kontrakt i fcm. Krydser lidt fingre for at han får den, og derudover finder sin målfarlighed frem igen, og beviser at selv om man er midt i 30erne kan man stadigvæk.
-
Jesper BW1100
Hvordan ved du at det er i dag?TrueWolfMidt skrev:Ja, så skulle det være idag, at der træffes beslutning om han skal have en kontrakt i fcm.
-
TrueWolfMidt
Tror det var enten på bold.dk eller tipsbladet jeg læste det.
-
TrueWolfMidt
-
TrueWolfMidt
Glimrende, så må man formode han drager med på træningslejren, også selvom kontrakten ikke er underskrevet?