TrueWolfMidt skrev:FCMReal jeg forstår ikke hvorfor du ustandseligt jorder vores spillere. Nu får du ,vi,spillerne samt trænere 3 velfortjente point, efter en godkendt indsats og fight hvor der selvfølgelig var skønhedsfejl. Nogle spillere er ikke helt der hvor de plejer at være rent spillemæssigt, men det er set før. Måske er / var vi også ramt af den negative tanke omkring nedrykning. Husk på, at vi på forhånd havde fået at vide, at det ikke ville blive en elegant spillet kamp, men en kamp om hver enkelt bold og hårdt arbejde.
Jeg vidste på forhånd at SønderjyskE ville spille med høje bolde ned bag ved vores 4 bak kæde, det er set før og vil ske igen, indtil vi har penge eller spillere til at løse dette problem for os.
SønderjyskE's træner er en gammel ræv og ved godt hvordan man skal komme forbi vores eller andres forsvarsspillere, man finder deres svageste eller langsomste spiller og lægger tryk på ham og på et eller andet tidspunkt er man igennem, eks. - ( Lasse Vibe ) ,men vi fik trods alt lukket rimeligt af og de fik ikke scoret, hvilket er godt for os fremadrettet samt dejligt for Løssl og co.
hmm nu kritiserer jeg ikke alt og alle på holdet jf. venligst hvad jeg skriver, jeg prøver blot ligesom ørgaard engang sagde, det var at man mod en god modstander kan se hvor manglerne er på holdet.
Man skal jo arbejde med sine svagheder og det er lige nøjagtig her, ja nu bruger jeg et Glen ord, at der mangler en udvikling i forhold til at Glen i nu 2 år har talt om proces og mandsmod.
Min holdning er jo ikke anderledes end Per Frimanns, som er den samme, nemlig af FCM har forsvarsproblemer og som resultere i at holdet har svært ved at holde nullet, og det er ikke kun i den her sæson.
Når man sidder og ser en kamp som fck og OB her i aften, så må Duncan og Jansen da savle over de indlæg lars Jacobsen og svenskeren kan slå gang på gang.
Det er jo det andet problem, Glen har jo selv haft fingerne i de her 2 indkøb, men succes har været begrænset når vi taler om mål, et andet problem i FCM.