FCN - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Re: FCN - FCM

Indlæg af Persian_Wolf »

Hvorfor spiller Danny Olesen som om han allerede har skrevet kontrakt med en anden klub?

Woop Woop!

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Sylvester skrev:Bittert Marco ikke scorer på den kæmpechance :o

Men vi er tilbage efter en periode hvor FCN var meget farlige.

En sejr i dag, så giver jeg sgu flødeboller hvis vi rykker ned, det tror jeg ikke på :D
Du så måske ikke at Marco blev rykket ned i armen i skudøjeblikket???

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Fcm er meget ringe i dag, men Jens Maae er en skandale

Cortez

Indlæg af Cortez »

Sammenbrud?

Fordrer det ikke lidt, at der har været noget at bryde ned? :-)

Virkelig dårlig kamp af alle midtjyder på banen. Det kan vel dårligt blive mere sølle?

/Cortez

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Cortez skrev:Sammenbrud?

Fordrer det ikke lidt, at der har været noget at bryde ned? :-)

Virkelig dårlig kamp af alle midtjyder på banen. Det kan vel dårligt blive mere sølle?

/Cortez

Jamen hvor tit har vi ikke set det her, der er ingen udvikling, Glen RAUS

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg kunne næsten ikke holde ud at se på det i anden halvleg, det var simpelthen så pinligt ringe. Dårlige afleveringer, personlige fejl, selv skudchancer blev sløset væk fordi der lige skulle tages et træk mere.
Gigant drop af Lössl..

Synes vi mister sammenhænget i at der bliver skiftet så meget ud på holdet. Vel er der flere kampe tæt på hinanden, men alligevel, det giver uro at skifte på så mange positioner.

Jeg synes heller ikke det kan forsvares at starte med Marco Larsen i front, når vi har Janssen, Sly og Duncan på bænken, og Frank endda slet ikke er med i truppen. Når vi har så meget erfaring så virker det forkert at starte med en uerfaren i så svær en udekamp.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Jeg er helt enig, Marco Larsen har ingen berettigelse på det hold. Glen har fået en nedsmeltning mht. hvem han valgte at bruge i angrebet i dag.
Bak tilbage i midterforsvaret, han får jo ikke noget ud af det på midtbanen.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Man må da snart have analyseret sig frem til hvorfor man pludselig dykker så voldsomt fra den ene kamp til den anden? Det er jo ikke første, anden eller tredje gang i denne sæson det her. Holdet ser skræmt ud og begår fejl på et helt uhørt lavt niveau? Hvorfor f...... gør vi det igen og igen? Rutinen kan fandme ikke få skylden længere...

Bortset fra det, så virkede hverken startopstillingen eller taktikken til at være korrekt. Vi forsøger tilsyneladende at møde FCN højt, det magter vi dog ikke og de spiller hen over os, men oceaner af livsfarlige retvendte løb mod vores bagkæde og masser af bolde ned i bagrummet. Vi løb ganske enkelt lige ind i sværdet i denne kamp.

Offensivt var der igen ikke meget at prale af, ligesom i mange af sæsonens andre kampe og jeg har stadig svært ved at få øje på vores idéer og løsninger i spillet?

4096

Indlæg af 4096 »

Skidt, skidt kamp af drengene idag - sjældent har jeg set så mange uprovokerede fejl fra vores side! :( Topniveauet er til medaljer, mens bundniveauet idag tydeligt viser at vi langt fra er reddet i ligaen endnu.

Løssl har en skidt dag på kontoret, og det koster vel 1 1/2 mål, men i mine øjne gør alle drengene det idag under middel.

Håber Bak ryger på bænken igen, sys slet ik han får vist idag, hvad det er der gør ham berettiget til hverken plads på holdet, eller anførerbind!

ArneR

Indlæg af ArneR »

Ja, 2. halvleg var den rene ynk at se på. Nu kan vi da kun sige at vi for alvor er indblandet i bund striden, mon vi klarer skærene? Men min største bekymring går nok mere på hvordan det er gået med Petter Andersson, som ellers har været i stor fremgang her i foråret. Er der nogen der ved noget?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Tror aldrig jeg har set en kamp med så mange store personlige fejl som denne. Det virkede til at bagkæden havde en intern konkurrence om hvem, der kunne forære FCN den største chance - en konkurrence som Løssl endte med at vinde. Det var ganske simpelt skræmmende at se på i anden halvleg, og hvis nedrykning ikke meget snart skal blive en overhængende risiko igen, så skal der helt andre boller på suppen over hele linien. At vi så ser ud til at miste Petter i en periode, går det bestemt ikke bedre.

Når det så er sagt, så frarøver dommeren, der bestemt ikke havde sin bedste dag, os muligheden for at kunne tyvstjæle et point ved en fuldstændig uforstålig annullering af Hassans scoring.

Der venter os nu 3 meget afgørende kampe mod Sønderjyske, Horsens og Esbjerg. Det er for mig at se i de kampe vores sæson nu afgøres. Vi må håbe at denne kamp var et wake-up call hele vejen rundt.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Det er virkelig skræmmende hvordan usikkerheden i vores forsvar planter sig første ved vores midtbane og senere ved vores målmand..

Erik og Ipsa har godt nok en trist bag, hvor de lange dybe bolde bag dem giver alt for meget ballade.. 2x Jesper spillet heller ikke videre overbevisende og Bak for aldrig rigtig taget på midtbanen...

Jeg er virkelig skræmt over hvor ringe vores bundniveau er.. Derudover forstår jeg ikke at Marco Larsen er valgt som ENE topangriber.. Åh hvilken frustration man står tilbage med efter sådan en kamp..

Jeg er sgu ked af, at Lössl dropper til 3-1, for jeg synes faktisk, at han står en fornuftig kamp hvis man ser borset fra denne kæmpefejl..

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Kent skrev: Der venter os nu 3 meget afgørende kampe mod Sønderjyske, Horsens og Esbjerg. Det er for mig at se i de kampe vores sæson nu afgøres. Vi må håbe at denne kamp var et wake-up call hele vejen rundt.
Syntes godt nok vi har givet os selv mange wake up calls i denne sæson. Vi er desværre ikke vågnet af dem tidligere på sæsonen :(

Pudsigt at se BS på bænken i sådan et kamp. Han må virkelig tænke "What the fuck" mange gange undervejs med alle de koncentrationssvigt og halve aktioner af holdet ;)

Cortez

Indlæg af Cortez »

Er der nogen der har et kvalificeret bud på om den mand (BS) er sin løn værd?

Synes ikke det virker som han er den store succes.

/Cortez

Claus J

Indlæg af Claus J »

Når vi har ligaens mest uskarpe angribere og ligaens svageste målmand, så bliver det svært at vinde fodboldkampe. Løssel kommer alt for sent ud ved deres første scoring og dropper fælt ved deres 3. Mål. Jakob Haugaard må sgu være pisse dårlig hvis han ikke får chancen i næste kamp.
Claus J

Besvar