FCN - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

FCN - FCM

Indlæg af Kent »

Efter den delvise skuffelse i fredags, er der mulighed for endelig at få en sejr igen imorgen, når vi gæster FCN. Det er dog ikke logefrem den letteste modstander at møde, da de har været uhyggelig stærke på hjemmebane, hvor de ikke har tabt i et år - og så glemmer vi lige for en stund, at vi vandt over dem i pokalen i efteråret.

Det er ikke længe siden, at vi mødte dem sidst i en kamp, som vi let kunne have tabt allerede i første halvleg, men som vi også let kunne have endt med at vinde i anden.

Hjulmand har udtaget samme trup, som vandt over AGF, men lover dog ændringer i startformationen: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... fcn-holdet En af de ændringer kunne meget let være ændringer i højre side, hvor AGFs lavede to mål, der var tro kopier, ved en lang stikning i dybden, hvor Stephan Petersen overløb markeringen i højre side. Hvis ikke der sker ændringer på den front, vil jeg tro, at det er en af de strategier, som vi vil forsøge.

Spørgsmålet er, hvor mange ændringer vi ser i vores formation, da det jo heller ikke er længe siden vi var i kamp. Jeg tror vi får mindst en overraskelse at se i start-11.

Starbucks

Re: FCN - FCM

Indlæg af Starbucks »

Det jeg er mest spændt på med hensyn til kampen i morgen er hvordan vi spillemæssigt griber kampen an.

Banerne har været af svingende kvalitet og vi har i flere kampe set FCM spille med lange dybe bolde mod Duncan eller Tim.. I perioder har vi spillet fint og boldbesiddende fodbold.. I morgen spiller vi på kunstgræs og derfor er der ingen undskyldning omkring banens manglende tilstand på grund af vejret.. Så det bliver spændende at se om det bliver lange direkte bolde eller et forsøg på at bygge spillet op fra bagkæden..

Jeg tror, at Bak er inde igen i morgen, og jeg tror at det bliver på bekostning af Izzu.. Mads og Petter på midten fungede for godt til at pille ved den formation, og jeg har svært ved at se Glen holde Bak ude i mere end én kamp..

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

With Afriyie out I don't think Romer can be trusted against Joshua John. Therefore I think it will be Bak Nielsen at RB

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

SlyIgboun skrev:With Afriyie out I don't think Romer can be trusted against Joshua John. Therefore I think it will be Bak Nielsen at RB
I would use the faster player if it is the speed og John you are afraid of?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

felisan

Indlæg af felisan »

Kan det passe, at man ikke kan købe kampene live via Canal8?

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Hvad er årsagen til at Marco starter på top? Hvis det er en hurtig angriber man vil bruge, er Sly vel bedre i samtlige af spillets facetter og han bør vel være klar igen?

Ærgerligt vi ikke kan fastholde efter den tidlige føring, men forsvaret har set usikre ud så fortjent at FCN er kommet tilbage. Lauridsen mod John virker ikke som et godt match-up, Laur er virkelig startet skidt.

Mange nemme fejl allerede..

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Bittert Marco ikke scorer på den kæmpechance :o

Men vi er tilbage efter en periode hvor FCN var meget farlige.

En sejr i dag, så giver jeg sgu flødeboller hvis vi rykker ned, det tror jeg ikke på :D

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Suk, og som sædvanligt er Riddersholm uden format og pinlig i sine udtalelser..

Manglende rødt kort til Mtiliga fordi Marco kaster sig ned??? Hold nu kæft!

Og bum, igen kom de på kant af vores usikre forsvar hvor Lauridsen igen virker helt væk :evil:

Så er målet vist ét point..

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Er enig i at Sviatchenko, Ipsa og Juelsgaard ikke bør have så travlt med at pakke tandbørsten. Håbløse begynderfejl de alle sammen forærer chancer væk og vi skal være glade for at kampen ikke allerede er afgjort.

Der skal nye kræfter på banen, vi er gået helt i stå. Ind med Sly og Duncan/Frank/Janssen..

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Persian_Wolf »

Shit, det er skidt

Woop Woop!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

LOL Lössl, flot flot :evil: :evil: Serie 6 om igen.

Nu blev det Lössl der kostede mål, men ellers kunne det jo lige så godt være en af de andre defensive spillere, som har foræret chancer væk på samlebånd.

Hvad fanden sker der med holdet her i anden halvleg????? Pinlig indsats og uværdigt superliganiveau. Vis nogle nosser for fanden da!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er da godt nok den rene jammer i dag.... Det så ellers så godt ud da vi kom foran, og styrede kampen.. :(

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Det er da noget af det mest ringe fodbold jeg nogensinde har set... Fejlafleveringer og personlige fejl i mængder der kun bør forfindes over en hel sæson..

Cortez

Indlæg af Cortez »

Suuuuk!

Hvornår lærer vi noget af ALLE de fejl vi begår gang efter gang? Det er til at blive trist over, at det er de samme ting, vi skal opleve igen og igen.

/Cortez

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Virkelig skidt set af liniedommeren der. Den skal Riddersholm nok bruge sin taletid på efter kampen, sammen med "udvisningen".

Totalt ophørsudsalg i defensiven i dag. De kunne snildt have lavet 2-3 gange så mange mål, alene på de chancer vi forærer dem. Det lugter af sammenbrud..

Besvar