Brøndby - Fcm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brøndby - Fcm

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:Tror min ønske opstilling ville være:
Løssl
Kolja-Bak-Erik-Juelsgaard
Izunna
Sly-Petter-Danny-Hassan - Sly ud efter 1 halvleg Pione ind.
Marco-Duncan - 2 halvleg Frank / Tim ind hvis skader undgåes og for at give flere spillere meter i benene.
Ups! det er vidst ikke muligt at spille med 12 mand :oops:

Løssl
Kolja-Bak-Erik-Juelsgaard
Izunna
Sly-Petter-Hassan - Sly ud efter 1 halvleg Pione ind.
Marco-Duncan - 2 halvleg Frank / Tim ind hvis skader undgåes og for at give flere spillere meter i benene.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg kan allerede nu afsløre, at kampen ender uafgjort. Det skyldes at dommeren er Michael Tykgaard (ligesom mos FCN). Vi er den klub, han har dømt oftest og statistikken taler sit tydelige sprog: http://www.superstats.dk/kort/dommere/k ... time?id=48
7 uafgjorte ud af 10 kampe, 3 straffespark til modstanderne og ingen til os. Desuden en fejlagtig udvisning af Julle for et par sæsoner siden i 4-4 kampen mod Lyngby. Altså ikke en mand, vi har haft meget held med.

Kan selvfølgelig være, at han ved at han skylder et straffe og en udvisning fra sidst..,,

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Brøndby - Fcm

Indlæg af PH1978 »

Det er lige meget, at der bliver straffe i mod os. Lössl har overtaget :smile:

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kent skrev:Jeg kan allerede nu afsløre, at kampen ender uafgjort. Det skyldes at dommeren er Michael Tykgaard (ligesom mos FCN). Vi er den klub, han har dømt oftest og statistikken taler sit tydelige sprog: http://www.superstats.dk/kort/dommere/k ... time?id=48
7 uafgjorte ud af 10 kampe, 3 straffespark til modstanderne og ingen til os. Desuden en fejlagtig udvisning af Julle for et par sæsoner siden i 4-4 kampen mod Lyngby. Altså ikke en mand, vi har haft meget held med.

Kan selvfølgelig være, at han ved at han skylder et straffe og en udvisning fra sidst..,,
Heldigvis har vi selv noget at skulle have sagt i denne kamp, hvis vi er skarpe i front, kan man trods alt selv afgøre det, ikke alle mål annuleres med mindre der er offside.
Jeg kan sagtens følge dig, det er ikke betrykkende, at nogle dommere og liniedommere er så dårlige på bestemte dage. Kan se at Johnny Mølby - Horsens træner - ligeledes er ude med riven over dommernes præstationer i deres kamp mod Fck. Det kender vi kun for godt i Fcm, bare spørg Glen.
PH1978 skrev:Det er lige meget, at der bliver straffe i mod os. Lössl har overtaget :smile:
Ja ja, ro på nu. Løssl har gjort det ok i forårs sæsonnen ind til nu og jeg håber selvfølgelig, at han fortsat vil præstere på højt plan og løfte sig yderligere, men jeg og andre husker kun alt for godt hvordan efteråret gik - pænt sagt ikke imponerende, men hatten af for hans præstation her i foråret, men jeg er af den mening, at hvis man underpræsterer i et par kampe, så skal vores reservemålmand Jakob Haugård overtage tjansen, for han er bestemt heller ikke en dårlig målmand.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Erik er så blevet skadet til fredagens træning og meldes tvivlsom.... Pis. Eftersom Patrick, Noah og Santiago også er ukampdygtige bliver løsningen nok enten Julle centralt og Lauridsen ind, eller Bak tilbage i midterforsvaret. Den sidste løsning virker som den mest oplagte.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kent skrev:
Noe skrev:
Noe skrev:Brøndby har imo den smalleste trup af alle i ligaen, så det ser svært ud for dem. Ud over MA, Tørnes og Thyge måtte Randrup udgå mod EFB onsdag - og han lignede ikke en mand der kunne spille i weekenden. Med lidt held er vi oppe mod et forstærket u19-hold.
Og BIF lukker sidste træning, så vi ikke kan se, hvor mange de i virkeligheden mangler ;) http://brondby.com/article.asp?aid=73197&id=145
Jeg kan allerede nu forudsige, at de udtager en trup på mindst 20 spillere for at kaste røgslør over skaderne :-)
Der tog jeg fejl :oops: http://www.bold.dk/nyt/Broendby-uden-tr ... er-mod-FCM
Mens vi helt klassisk har 19 mand med: http://fcm.dk/news/truppen-mod-brøndby-if

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Kent skrev:Erik er så blevet skadet til fredagens træning og meldes tvivlsom.... Pis. Eftersom Patrick, Noah og Santiago også er ukampdygtige bliver løsningen nok enten Julle centralt og Lauridsen ind, eller Bak tilbage i midterforsvaret. Den sidste løsning virker som den mest oplagte.
Det er godt nok noget uheldigt.. 2 spillere (Noah og Patrick) som gardering til midterforsvaret burde jo ellers være nok, men når de så er ude begge 2 så begynder det at knibe.. Normal ville man vel rykke kolja ind centralt og lade santiago få højre back, men santiago er så også ude.. Så ja du har nok ret i at det enten blive julle eller bak.

Men umiddelbart tror jeg mest på Julle-løsningen.. det lyder i hvert fald mest sandsynligt ud fra denne artikel: http://www.bold.dk/nyt/Glen-R-Vil-fasth ... -midtbanen

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Brøndby - Fcm

Indlæg af PH1978 »

Så må vi se om kampen gennemføres i morgen. Vejrudsigten ser positiv ud, heldigvis.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Erik er da med i truppen, så vi må håbe han er klar :-)

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

I really think Olsen will be dropped after two very average games.

In the local paper today the manager said there would probably only be 1 change in midfield, so I think Svia will play. That change will be Hassan coming in for Olsen I think (so Albaek RM)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Må indrømme at jeg er overrasket over at vi starter med Rømer på backen. Det må være fordi det har høj prioritet at få Koljas fysik ind og matche Makienok centralt. Jeg syntes det var mere oplagt med Bak centralt.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

F*ck! Så strammer det til :evil:

Syntes ellers vi var kommet med, men Brøndby selvfølgelig farligere...

Cortez

Indlæg af Cortez »

Brøndby 1-0.
Virkelig sløset af Bak i første omgang, endnu mere sløset og nonchalant af Kolje i anden.

Vi står 4! mand i forsvaret og alligevel får 1! mand lov til at score midt for mål. For ind i hel.... da!

/Cortez

Cortez

Indlæg af Cortez »

Vi har kun Lössl at takke for, at der ikke står 3-0.

Har vi haft et forsøg på mål?

Vi spiller altså mod bundproppen i Ligaen og alligevel er det os, der står som en flok kegler på banen.

"Vi er i fremgang", sagde Riddersholm inden kampen. "Hvor?", må jeg spørge.

/Cortez

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

En rodet kamp, hvor begge hold bringer bolden hurtigt frem. Vi bliver ikke for alvor farlige, og det er fortjent nok, at BIF er foran. Må håbe vi kommer bedre ind i kampen i 2. halvleg. Det er utroligt vigtigt, at vi mindst henter uafgjort.

Besvar