Kent skrev:Jeg kan allerede nu afsløre, at kampen ender uafgjort. Det skyldes at dommeren er Michael Tykgaard (ligesom mos FCN). Vi er den klub, han har dømt oftest og statistikken taler sit tydelige sprog:
http://www.superstats.dk/kort/dommere/k ... time?id=48
7 uafgjorte ud af 10 kampe, 3 straffespark til modstanderne og ingen til os. Desuden en fejlagtig udvisning af Julle for et par sæsoner siden i 4-4 kampen mod Lyngby. Altså ikke en mand, vi har haft meget held med.
Kan selvfølgelig være, at han ved at han skylder et straffe og en udvisning fra sidst..,,
Heldigvis har vi selv noget at skulle have sagt i denne kamp, hvis vi er skarpe i front, kan man trods alt selv afgøre det, ikke alle mål annuleres med mindre der er offside.
Jeg kan sagtens følge dig, det er ikke betrykkende, at nogle dommere og liniedommere er så dårlige på bestemte dage. Kan se at Johnny Mølby - Horsens træner - ligeledes er ude med riven over dommernes præstationer i deres kamp mod Fck. Det kender vi kun for godt i Fcm, bare spørg Glen.
PH1978 skrev:Det er lige meget, at der bliver straffe i mod os. Lössl har overtaget

Ja ja, ro på nu. Løssl har gjort det ok i forårs sæsonnen ind til nu og jeg håber selvfølgelig, at han fortsat vil præstere på højt plan og løfte sig yderligere, men jeg og andre husker kun alt for godt hvordan efteråret gik - pænt sagt ikke imponerende, men hatten af for hans præstation her i foråret, men jeg er af den mening, at hvis man underpræsterer i et par kampe, så skal vores reservemålmand Jakob Haugård overtage tjansen, for han er bestemt heller ikke en dårlig målmand.