Frank Kristensen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SteffenO
Geografisk sted: Thy

Re: Frank Kristensen

Indlæg af SteffenO »

master1

Indlæg af master1 »

Tja....kunne også forstille mig en slags indhopper / afløser for resten af sæsonen. Nok heller ikke mere.
Men der efter kunne jeg forestille mig, at Frank blev brugt i en rolle som angrebstræner. Det var på tale inden afrejsen til Randers......

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

tror han kunne være en stor gevinst at få tilbage på holdet ikke kun på banen men også udenfor.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Hekler skrev:Har al mulig sympati for Frank og der er jo ingen tvivl om det er en rar mand at have siddende på bænken til at afgøre kampe, men...

Det var den udsigt han sagde nej til da han tog til Randers.
Vi har købt spillere til at erstatte ham/ andre angribere, og har derfor ikke noget reelt behov.
Den sidste tid i FCM viste at han ikke kan spille hele kampe.

Mht. trænergerningen, så ved jeg ikke hvor den kommer fra, har Frank ytret ønske om det? jeg har ikke set noget der får mig til at sige træner. Det var altid problemet med ham for anfører at der ikke var nok lyd på. Eller er det mig der er galt på den?
Helt enig.

Frank er indbegrebet af IFS/FCM og han har naturligvis et stort ønske om at slutte hvor hans professionelle karriere startede. Men jeg kan - undskyld mig - ikke forestille mig at vi giver ham en kontrakt p.g.a. følelser/medlidenhed. Ved egentlig ikke om vi kan bruge ham.

M.h.t. det sportslige. Han er 35 år, har været en del skadet de sidste år, og er ovre de bedste år. OK han har scoret i begge træningskampe, men det er jo noget HELT andet end når der står point på spil. Jeg synes ikke Frank var på toppen den sidste tid hos FCM. Derfor må vi gå ud fra at han må indstille sig på en rolle som indskifter. Så vidt jeg husker blev han i Randers brugt som stopper på deres reservehold i sidste sæson - og der tror jeg bedre han kan bruges i form af sin styrke i luften.

Hvis han overhovedet skal have en kontrakt håber jeg FCM er meget økonomisk ansvarlige.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Mon ikke Frank også kan bruges til at få Duncan til at oppe sig lidt. Desuden kunne man godt forestille sig at vi ville stille med to angribere helt fremme, vi har jo haft store problemer med at få scoret, og så får vi brug for alle fire mand på skift.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Ravnen skrev:Mon ikke Frank også kan bruges til at få Duncan til at oppe sig lidt. Desuden kunne man godt forestille sig at vi ville stille med to angribere helt fremme, vi har jo haft store problemer med at få scoret, og så får vi brug for alle fire mand på skift.
Igen et ditto fra mig til Ravnen. :D

Med de chancer vi har produceret siden FF forlod os, så har vi manglet lige netop ham til at sende dem i kassen.
Ja, okay realistisk set så er FF 35 år, og på slutningen af sin karrierre i aktiv fodbold. Det gode er at han kan bruges i begge ender, så jatak til FF for et år eller 2. Se bare på Stokholm i FCN.

jabsi

Indlæg af jabsi »

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-FCM-he ... Frank-hjem

Jeg føler mig meget tæt på lykken. Frank Kristensen!!!

Noe

Indlæg af Noe »

jabsi skrev:http://www.bold.dk/nyt/Officielt-FCM-he ... Frank-hjem

Jeg føler mig meget tæt på lykken. Frank Kristensen!!!
Velkommen hjem, Frank.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Velkommen hjem. Ser frem til foråret med forventninger ? dog ikke kun fra hans side, han er jo trods alt kun en del af holdet.

Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Endelig skete dette som er ønsket af mange fans :).

Mr. FCM aka Frank Kristensen er tilbage på Heden. Håber han øger antallet af mål scoret for i FCM-trøjen.

Good luck med det Frank :D .

PS! Jeg tror nu ikke, at FCM har skrevet kontrakt med ham af "medlidenhed" som nogen er inde på og at "Farlige" er "over the hill" !

Han har da f.eks. scoret i begge træningskampe for nylig. Og FCM mangler da ofte en angriber mere i front, da der ofte er skader netop der. Tænk på, hvor meget Tim Janssen har været skadet.

Mvh Bjarne

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Måske er nu også kommer flere på stadion. Spændende. Kan desværre ikke komme og se kampen mod sønderjyske pga. fødselsdag, så må se den på tv senere på aftenen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

FCM Foto har lavet et hyldest galleri, som velkommen hjem til Frank, I må ind og se det :-)

https://www.facebook.com/fcmfoto

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -velkommen

Flere end os fans ønskede Farlige Frank hjem til Fcm.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi sådan håbe at Frank, Duncan, Tim og Marco m.fl. virkelig vil præstere i forårssæsonnen, så vi kan komme væk fra bunden og få fokus på noget andet. Lyder til at der efterhånden er kommet styr på nogle ting i Portugal, og spillerne virker umiddelbare fit og truppen uden skader. Håber det vil fortsætte indtil sæsonafslutning.

Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Ak ja, så fik vi endelig Farlige Frank tilbage i folden :D . Og så bruger man ham kun som bænkevarmer ? Hvor havde det da været fedt at lade ham starte inde fra starten i kampen mod OB (hvor Duncan havde karantæne). I stedet bliver det Tim "Hvemsen" - sorry Janssen. Som er bange for at gå ind i hvilken som helst tackling eller nærkamp. Desuden brænder han et hav af chancer.

I kampen igår mod Randers FC, der er det minsanten også Tim, der kommer på banen i stedet for Sly (er det vist, hvis jeg ikke husker forkert). Det er måske fordi FCM vil have lidt mønt for ham, når han skal sælges. Ja, så skal han jo vise lidt ...

MEN foran 3-0 så kunne man altså godt have sat Farlige på banen igår. Han kunne da umuligt have gjort det ringere end Tim.

Hilsen Bjarne

Besvar