Fcm-Ob. Hjælp holdet på Søndag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Fcm-Ob. Hjælp holdet på Søndag

Indlæg af Acebone »

Yes, yes, YES!! Forlæng med Ipsa!!

Kraftedeme vigtigt!

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Starbucks skrev:Så smilte heldet også lidt til vores side til sidst.. Wow!
Enig.... Skriv kontrakt med Ipsa og få Bak i front, så skal det komme til at blive godt..

Men er jeg den eneste der manglede et straffe eller to...?

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

PH1978 skrev:
Enig.... Skriv kontrakt med Ipsa og få Bak i front, så skal det komme til at blive godt..

.... tre eller fire.....?

ArneR

Indlæg af ArneR »

Midtjylland skrev:
PH1978 skrev:

.... tre eller fire.....?
Efter at være kommet ned på jorden, og hjem på privaten, vil jeg nu sige at der reelt måske var et straffe vi blev snydt for, resten var for oplagte.(falder for nemt)
Ellers syntes jeg vi det meste af 1. halvleg var i undertal på midtbanen, men det var på ingen måde ufortjentart vi fik uafgjort. Petter Andersson havde en af sine gode kampe, flere af dem tak. Det andet gule kort på Izu var tyndt i mine øjne. Men lad os håbe at det her var vendepunktet.

To SlyIgboun: Hassan was playing a good match today, when he came in from the bench. I Think he will be back on the team for next match, wich i can not see live, because i am in London.
Because Ipsa scored today i think Eriks way back to the start 11 as made a littel longer. Unfortunately Sly was injured in todays match. I guess this week will tell us how bad he was heard.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

ArneR skrev:Det andet gule kort på Izu var tyndt i mine øjne.
Nej, det er altså helt efter bogen. Izunna kommer for sent med knopperne forrest. Der er intet at sige til, at han blev udvist for de to tacklinger.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Er der et eller andet sted hvor man kan se highlights fra kampen? Jeg synes der er flere situationer der kunne være rare lige at se en ekstra gang..

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

DenStolteJyde skrev:Er der et eller andet sted hvor man kan se highlights fra kampen? Jeg synes der er flere situationer der kunne være rare lige at se en ekstra gang..
Jeg er blevet glad for http://www.superliga.dk. Der kan man se højdepunkter fra alle kampe i Suppen.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Efter at have læst lidt inde på OB'ernes debatforum så viser det sig at der er flere OB fans der mener at OB skal klage over dommeren...

Men så må de jo hellere huske at klage over at han ikke gav FCM 2 straffespark og at han ikke gav Toppel gult for at trække tiden.. (HVER eneste gang han havde chancen)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Uha det var dejligt, næsten som en sejr, men der manglede dog de 2 point. Det er lang tid siden at jeg har oplevet en sådan stemning på MCH Arena, som efter udligningen. Ja jeg var s.. selv helt oppe og ringe. Hvad skete der lige med holdet efter Izunnas udvisning? spillerne løb som var de lige blevet vaccineret med epo :) dejligt at se at når situationen virkelig kræver det, så strammer de ballerne for ALVOR, og BAK i front, ja der skete ting og sager, DEJLIGT.
TAK TAK TAK fordi i stadigvæk prøver at kæmpe os tilbage i tabellen.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

God fight og god vilje. Kan vi ikke spille os til det, kan vi fighte for det og det viste spillerne igår :D

Må sige at jeg dog er voldsomt uforstående overfor holdets reageren omkring udvisningen af Izunna. Først koger Izunna fuldstændigt over 2 gange på et minut og rager måske lidt ekstra med i posen på vej ud af banen. 2 minutter efter er Sly ved at rage 3-4 dages karantæne til sig med en vanvidsafrikanertackling. Heldigvis ramte han ikke. For lige at runde den af, tager anføreren over øjeblikket efter, spurter 50 meter for at flæske en stående modstander på selve sidelinien :roll:

Ekstem mangel på modenhed og mental diciplin som hele holdet udviste i de momenter og som FCM'er skammede jeg over opførslen. Men det vidner måske om et hold i ubalance oven i hovedet?

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Jeg vælger nu nærmere, at se det som et tegn på, at spillerne var ekstremt tændte.
Man kan selvfølgelig altid argumentere for og imod, men som de blæste fremad, vælger jeg den "positive" vinkel - hvilket jeg heller ikke mener er urealistisk.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Midtjylland skrev:Jeg vælger nu nærmere, at se det som et tegn på, at spillerne var ekstremt tændte.
Man kan selvfølgelig altid argumentere for og imod, men som de blæste fremad, vælger jeg den "positive" vinkel - hvilket jeg heller ikke mener er urealistisk.
Nu er der forskel på at være tændt og så parkere hjernen ude ved træningsanlægget og balancere på randen af udvisninger fordi man ikke kan styre sig.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

ArneR skrev:To SlyIgboun: Hassan was playing a good match today, when he came in from the bench. I Think he will be back on the team for next match, wich i can not see live, because i am in London.
Because Ipsa scored today i think Eriks way back to the start 11 as made a littel longer. Unfortunately Sly was injured in todays match. I guess this week will tell us how bad he was heard.
NFL?

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Sylvester skrev:
Midtjylland skrev:Jeg vælger nu nærmere, at se det som et tegn på, at spillerne var ekstremt tændte.
Nu er der forskel på at være tændt og så parkere hjernen ude ved træningsanlægget og balancere på randen af udvisninger fordi man ikke kan styre sig.
Præcis - og de gik til den. Det er ikke damefodbold.

Jeg holder på mit indlæg, så ingen grund til yderligere forklaring.

Besvar