Fcm-Ob. Hjælp holdet på Søndag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Fcm-Ob. Hjælp holdet på Søndag

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nu har drengene haft 14 dage til at træne og blive fit. Skal vi ikke møde massivt op på stadion Søndag og sende Ob hjem med et nederlag. Vi skal jo være med til at løfte holdet til tidligere tiders gode præstationer. Vi har virkelig brug for point - STØT OP - Mød ind på Søndag og hjælp med en god support til gutterne, de har virkelig brug for det. Vi har altid været stærke på hjemmebane, den stime skal vi gerne ind i igen, gerne på Søndag.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Re: Fcm-Ob. Hjælp holdet på Søndag

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-a ... aekket-taa

Hmm er det nu også en god ide?? er en Kristian Bak med en brækket tå virkelig vores bedste alternativ?
Og i så fald ender det så ikke bare med at give bagslag i næste kamp??

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

DenStolteJyde skrev:http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-a ... aekket-taa

Hmm er det nu også en god ide?? er en Kristian Bak med en brækket tå virkelig vores bedste alternativ?
Og i så fald ender det så ikke bare med at give bagslag i næste kamp??
Hmm er det nu også en god ide?? Overhovedet ikke.. Vi har set det så mange gange før i Fcm,at man tager chancer med de skadede spiller. Det er ikke første gang Bak spiller med denne brækkede tå og han er stadig ikke klar. Gad vide hvornår klubben lærer at lade spillerne komme sig helt.

Er en Kristian Bak med en brækket tå virkelig vores bedste alternativ? Langt fra efter min mening. Vil næsten vove at påstå at han heller ikke er bedste alternativ skadesfri og med vores seneste mange skader er det utroligt at man bliver ved med at sende småskadede spillere på banen

Og i så fald ender det så ikke bare med at give bagslag i næste kamp?? Meget sandsynligt. Det ville ikke være første gang og som klubben tager chancer med skader, nok heller ikke sidste gang.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg snakkede lidt med Glen og han siger at årsagen til at man har valgt at starte med bak er for at fremme kommunikationen i forsvaret.

Forsvaret kommer til at bestå af: Julle, Ipsa, Bak og Kolja..

Jeg er ikke sikker på om resten af opstillingen er officielt frigivet men så vidt jeg kunne forstå bliver det altså mere eller mindre en 4-4-2.. Håber meget på en sejr i morgen og anser det heller ikke for at være direkte usandsynligt..

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Erik er også med, men hvad er der med Tim ?? Han er ikke i truppen :(

ArneR

Indlæg af ArneR »

Mini Bager skrev:Erik er også med, men hvad er der med Tim ?? Han er ikke i truppen :(
Ja, hvor f..... er Tim J, han var med i reserveligaen i mandags, hvor han også scorede.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

ArneR skrev:
Mini Bager skrev:Erik er også med, men hvad er der med Tim ?? Han er ikke i truppen :(
Ja, hvor f..... er Tim J, han var med i reserveligaen i mandags, hvor han også scorede.
Jeg tør næsten ikke skrive det, men Tim er blevet skadet. Igen. Denne gang har han fået en mindre blødning i læggen, ved praktisk talt bare at stå stille. Det skete til torsdagens træning, inden de overhovedet var gået i gang. Han skulle dog blive klar til Brøndby-kampen i næste weekend :)

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Imorgen vil jeg foreslå, at alle holder deres negative lort væk.

Det er fandme nu, at vi alle skal stå sammen.

Dagens træning har været positiv for alle, og lad det nu blive ved. Selvfølgelig kan et nederlag og dårlig indstilling sætte vores pis i kog, MEN. Nu må vi rykke tættere sammen i bussen.

Midtjylland!

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Peter Ross skrev:
ArneR skrev:
Jeg tør næsten ikke skrive det, men Tim er blevet skadet. Igen. Denne gang har han fået en mindre blødning i læggen, ved praktisk talt bare at stå stille. Det skete til torsdagens træning, inden de overhovedet var gået i gang. Han skulle dog blive klar til Brøndby-kampen i næste weekend :)
Tim kandiderer efterhånden til, at være en uheldigste mand jeg nogensinde har mødt..

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Peter Ross skrev:
ArneR skrev:
How long has Erik been training for? Do you think he can start ahead of Ipsa?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

SlyIgboun skrev:How long has Erik been training for? Do you think he can start ahead of Ipsa?
Erik has been training along witht the team at least since thursday. He starts on the bench tomorrow, but will propably be able to compete for a spot in the starting line for next week's game against Brøndby.

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Thanks very much Peter!

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

I wonder if Hassan will get back in the team...

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Med en smule held og forstand kan det her stadig lade sig gøre! Vi skal bare finde den rigtige aflevering til f.eks. Duncan.

C'mon FC!

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Så smilte heldet også lidt til vores side til sidst.. Wow!

Besvar