Europa League 2012 - 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Europa League 2012 - 2013

Indlæg af Kent »

Kent skrev:
Tvivler på, at man får noget ud af det.
Nu er det så blevet meldt ud, at afgørelsen falder på torsdag, dvs samme dag, som returopgøret spilles.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/europa-l ... afgoerelse

Det indikerer vel meget godt, at vi ikke får noget ud af klagen. Det taktiske oplæg og forberedelserne til kampen vil sandsynligvis ændre sig meget, hvis der blev dømt omkamp, så derfor ville UEFA nok give klubberne mere end nogle få timers varsel, hvis deres afgørelse pegede på omkamp.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Kent skrev: Det indikerer vel meget godt, at vi ikke får noget ud af klagen. Det taktiske oplæg og forberedelserne til kampen vil sandsynligvis ændre sig meget, hvis der blev dømt omkamp, så derfor ville UEFA nok give klubberne mere end nogle få timers varsel, hvis deres afgørelse pegede på omkamp.
Hvilket jo netop blot gør det mere tåbeligt, ligesom at anken i første omgang var tåbelig. Alt andet lige burde det ikke kunne tage så lang tid, at vurdere en klage.

DenFlyvendeKo

Indlæg af DenFlyvendeKo »

Der er ingen tvivl om at vi absolut ikke får særlig meget positivt ud af den sag med Duncan... Det taget i betragtning er der vel heller ikke tvivl om at FCM er nødt til at overspille og komme med 500 km/t! Nå det så er sagt kan jeg se at det er begrænset hvad vi har med til Schweiz af rutinerede kræfter, bak er dog med men han er jo småskadet, han præsterede ikke ligefrem sidst og har vel længe haft problemer med knæet så at benytte ham på kunstgræs ville ikke være en god beslutning..

For min skyld måtte start 11 godt se Såen her ud
Haugaard
Villafane-Erik-Lauridsen-Julle
------------Izunna----------------
AndErson------------Albæk----
Igboun----Marco Larsen-Hassan

Det ville være oplagt vil jeg mene..

Clegg

Indlæg af Clegg »

DenFlyvendeKo skrev:Der er ingen tvivl om at vi absolut ikke får særlig meget positivt ud af den sag med Duncan... Det taget i betragtning er der vel heller ikke tvivl om at FCM er nødt til at overspille og komme med 500 km/t! Nå det så er sagt kan jeg se at det er begrænset hvad vi har med til Schweiz af rutinerede kræfter, bak er dog med men han er jo småskadet, han præsterede ikke ligefrem sidst og har vel længe haft problemer med knæet så at benytte ham på kunstgræs ville ikke være en god beslutning..

For min skyld måtte start 11 godt se Såen her ud
Haugaard
Villafane-Erik-Lauridsen-Julle
------------Izunna----------------
AndErson------------Albæk----
Igboun----Marco Larsen-Hassan

Det ville være oplagt vil jeg mene..
Lössl
Villafane - Erik - Mr. X (Tror godt det kunne være Noah - en ung afrikaner fra akademiet) - Julle
Anderson - Izunna - Albæk
Igboun - Marco Larsen - Hassan

Regn med at det ser sådan ud.
Bak er ikke klar til at spille fra start, Kibebe og Kolja er skadet og Danny er blevet i Danmark.

Desuden tvivler jeg på at Glenn tør droppe Lössl, selvom det ville være tiltrængt.

DenFlyvendeKo

Indlæg af DenFlyvendeKo »

Jeg tror sagtens vi kan se en løsning med Lauridsen på den centrale, det har vi da set før... Det var i hvertfald Såen jeg ville spille den, uden at ha det store kendskab til de unge afrikanere... Det er tiltrængt med forandring og ny energi!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Bliver spændene at se hvordan vi stiller op.

Håber at vi kan gøre dem lidt nervøse med et hurtigt mål.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja, hvis vi kan smække et mål ind indenfor de første 15 minutter, så kan det blive rigtig interessant. Men det er jo næsten svært at tro vi kan holde nullet, og det er måske i virkeligheden vores største udfordring, hvis blot vi kan lukke af bagude, så tror jeg godt vi kan score.

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Er der nogen, der har kendskab til, om kampen bliver tv-transmitteret til en dansk kanal?

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

aoa-fcm skrev:Er der nogen, der har kendskab til, om kampen bliver tv-transmitteret til en dansk kanal?

det lader ikke til at hverken vores eller ACH's opgør er fundet interessant nok til de danske tv-seere. Nyetablerede Canal 8 brillierer endda, hvis ikke jeg tager meget fejl, med at genudsende noget speedway... det er trist :(

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

det var vel det de fleste af os desværre havde forventet

http://onside.dk/nyheder/europa-league/ ... cm-protest

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

cameo1977 skrev:det var vel det de fleste af os desværre havde forventet

...Det er mærkeligt at man ikke kommer med afgørelsen noget før. Det er jo ikke fordi de fleste nok kendte svaret, men i så fald det var faldet anderledes ud, hvilket man jo må formode det kunne siden proceduren er som forløbet, så synes jeg det er trist, at såvel FCM som YB potentielt skulle ændre det taktiske oplæg blot timer før et måske/måske ikke afgørende opgør. Ting tager selvfølgelig tid, men alligevel :|

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

NyX skrev:
cameo1977 skrev:det var vel det de fleste af os desværre havde forventet

...Det er mærkeligt at man ikke kommer med afgørelsen noget før. Det er jo ikke fordi de fleste nok kendte svaret, men i så fald det var faldet anderledes ud, hvilket man jo må formode det kunne siden proceduren er som forløbet, så synes jeg det er trist, at såvel FCM som YB potentielt skulle ændre det taktiske oplæg blot timer før et måske/måske ikke afgørende opgør. Ting tager selvfølgelig tid, men alligevel :|
Og Duncan ville jo heller ikke have karantæne til aftenens kamp, hvis den første kamp blev ændret. Så det har betydning for hvem der er i truppen osv. Så det er en dybt kritisabel sagsbehandling, selvom deres konklusion er korrekt og som ventet.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

NyX skrev:
aoa-fcm skrev:Er der nogen, der har kendskab til, om kampen bliver tv-transmitteret til en dansk kanal?

det lader ikke til at hverken vores eller ACH's opgør er fundet interessant nok til de danske tv-seere. Nyetablerede Canal 8 brillierer endda, hvis ikke jeg tager meget fejl, med at genudsende noget speedway... det er trist :(
Nogle der ved, om den bliver sendt på schweizisk tv? Det er ligesom forudsætningen for, at der kan fanges et stream et eller andet sted. Har dog ikke selv kunne finde nogen programoplysninger, der viser at den sendes på tv.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Kent skrev:
NyX skrev:

Nogle der ved, om den bliver sendt på schweizisk tv? Det er ligesom forudsætningen for, at der kan fanges et stream et eller andet sted. Har dog ikke selv kunne finde nogen programoplysninger, der viser at den sendes på tv.
Den bliver ikke sendt på dansk tv desværre.
Har ikke fundet nogle live streams til kampen endnu, men det er altid nemmere at finde dem lige op til eller efter kampstart, skal nok lige skrive hvis jeg finder noget.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.ilemi.me/30186/1/Watch-Young ... tjylland-/

Tror den virker.. men ved det ikke med sikkerhed..

Ellers find kampen herinde og find et stream: http://myp2p.mu/index.php?sport=football

Besvar