FCM-Silkeborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Gubbi77

Re: FCM-Silkeborg

Indlæg af Gubbi77 »

Cortez skrev:Jeg synes for så vidt, at kritik er en del af geamet, som prof. fodboldspillere skal kunne håndtere. Og jeg synes faktisk også at en del af det der skrives herinde er ganske sobert.

Men at udvælge en spiller blandt sine egne og forfølge ham med en piftekoncert og buh-råben, er i min verden totalt under lavmålet. Uanset hvor frustreret man ellers måtte være.

/Cortez
Jeg er fuldstændig enig i at prof. fodboldspillere skal kunne håndtere kritik, hvis de spiller dårligt over en række kampe. Trods alt så bruger folk tid og penge på at komme på station og se fodbold. Spillerne modtager jo også ros, når spillet og pointene er til det. Når spillet så ikke kører, som det ikke har gjort i en periode nu, så bliver spillerne og træneren nød til at indse, at der må være en plan B, der hedder at så kriger vi point hjem på kontoen. Jeg ville dælme også være godt knotten som fan, hvis jeg fx havde kørt til Aalborg, for at se sådan en gang feriefodbold.

Med hensyn til Løssl´s drop, så er jeg enig i at han generelt laver for mange af den slags fejl, men problemet er at han jo ikke laver flere fejl end de andre spillere, men når målmanden laver "store" fejl så koster det som regel mål og point. MEN Løssl har jo ikke brugt for, at fansene er efter ham resten af kampen. En målmand har brugt for opbakning og selvtillid, eftersom han trods alt er sidste skanse.

Clegg

Indlæg af Clegg »

Kent skrev:Løssl havde en dårlig dag, men hvem skal stå i stedet? Har folk allerede glemt, at Haugaard kostede 2 mod Horsens?
Har du allerede glemt at Haugaard i den kamp spillede med en skadet ankel - tilmed anklen på den fod som han normalt sparker med, ligesom at han ikke havde trænet med holdet i en uge og først fandt ud af at han MULIGVIS skulle spille om morgenen inden kampen?
Derudover lader du også til at have glemt at han redder holdet inden situationerne og redder måske 2-3 mål, foruden det, så var forsvaret lige så store syndere i målene som Haugaard var.

Så opsummeret: Den værst tænkelige optakt til sin Superliga-debut, mod muligvis det værst mulige hold der blot spiller på lange bolde, samt forsvarskiks - det mener du skal resultere i at manden ikke skal have en chance?

Hold da helt op ..

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Clegg skrev:
Kent skrev:Løssl havde en dårlig dag, men hvem skal stå i stedet? Har folk allerede glemt, at Haugaard kostede 2 mod Horsens?
Har du allerede glemt at Haugaard i den kamp spillede med en skadet ankel - tilmed anklen på den fod som han normalt sparker med, ligesom at han ikke havde trænet med holdet i en uge og først fandt ud af at han MULIGVIS skulle spille om morgenen inden kampen?
Derudover lader du også til at have glemt at han redder holdet inden situationerne og redder måske 2-3 mål, foruden det, så var forsvaret lige så store syndere i målene som Haugaard var.

Så opsummeret: Den værst tænkelige optakt til sin Superliga-debut, mod muligvis det værst mulige hold der blot spiller på lange bolde, samt forsvarskiks - det mener du skal resultere i at manden ikke skal have en chance?

Hold da helt op ..
tja I har en point begge to, men hvis man har en 2 målmand man ikke tror på, så er man da nød til at skille sig af med ham, det er for nemt for Løssl ellers, han skal have en der ånder ham i nakken.

Clegg

Indlæg af Clegg »

FCMReal skrev:
Clegg skrev:

Hold da helt op ..
tja I har en point begge to, men hvis man har en 2 målmand man ikke tror på, så er man da nød til at skille sig af med ham, det er for nemt for Løssl ellers, han skal have en der ånder ham i nakken.
Hvordan ved du at man i FCM ikke tror på Haugaard og ligeledes at han ikke ånder Jonas i nakken?

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Bedst som man troede at vi ville holde nullet valgte Løssl at bidrage til festen. Men det gik som jeg troede, at når forsvaret så ud til at have styr på det, ja så har vi en målmand der meget nemt kunne have kostet et nederlag. Man står sgu med en mærkelig følelse bagefter, og det bliver man da frustreret af når det ikke er første gang i år det sker.

Løssls attitude/arrogance kender ingen grænser. Det er muligt at han skal agere en ekstra sweeper, men det er da for h....... tilladt at hamre til den forbandede kugle bare engang imellem. Det ville andre da have gjort i den situation.

Jeg synes også at han/forsvaret skal have lov til at lave fejl, men man skal jo ikke begå de samme fejl igen og igen. Vi skal i alle tilfælde snart have proppen sat i, for ellers går det da helt galt. Ligaen ser ud til at blive rigtig jævnbyrdig i år uden nogle tydelige nedrykkere p.t.

Det er muligt man har fokus på forsvarsspillet til træning, men jeg kan ikke se at det har ændret sig i år.

Synes ellers at vi spiller en god kamp igår, men vi evner ikke at lukke kampen. Den dag vi formår at spille til 0, tror jeg vi vil sprudle igen.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

var jeg den eneste der så han så ramt ud på selvtilliden under opvarmningen og lavede flere drop i streg?

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Præcis det observerede jeg også. Og det var normalt lette redninger der bare smuttede under ham.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Nu er der også flere herinde som har harceleret i mod at man piftede af Lössel i forbindelse med tilbagelægningerne.
Jeg oplevede det bare ikke sådan at piften var bestemt på en bestemt person, men mere som en protest mod den måde man valgte at spille bolden baglæns på, når der var muligheder for at spille den fremad.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

ArneR skrev:Nu er der også flere herinde som har harceleret i mod at man piftede af Lössel i forbindelse med tilbagelægningerne.
Jeg oplevede det bare ikke sådan at piften var bestemt på en bestemt person, men mere som en protest mod den måde man valgte at spille bolden baglæns på, når der var muligheder for at spille den fremad.
Folk der pifter over at bolden spilles baglæns har jo ikke fulgt med.
Det er en del af konceptet siden før Glen tog over. Det er hele grundlaget for vores spillestil.
Så det er jo bare stupidt!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Cortez

Indlæg af Cortez »

Når bolden spilles tilbage som en del af taktikken til at strække modstanderholdet tyndt længdemæssigt, kan det være ok.

Men når tilbagespil antager Morten Olsen'sk dimensioner og bliver noget man gør, fordi det skal man jo, selvom man er bagud med et mål og der er 10 minutter igen, ja, så holder forståelsen op for mit vedkommende.

Og så er jeg faktisk fløjtede ligeglad med, hvor meget af det midtjyske spillekoncept jeg har fattet.

/Cortez

Besvar