Jeg er fuldstændig enig i at prof. fodboldspillere skal kunne håndtere kritik, hvis de spiller dårligt over en række kampe. Trods alt så bruger folk tid og penge på at komme på station og se fodbold. Spillerne modtager jo også ros, når spillet og pointene er til det. Når spillet så ikke kører, som det ikke har gjort i en periode nu, så bliver spillerne og træneren nød til at indse, at der må være en plan B, der hedder at så kriger vi point hjem på kontoen. Jeg ville dælme også være godt knotten som fan, hvis jeg fx havde kørt til Aalborg, for at se sådan en gang feriefodbold.Cortez skrev:Jeg synes for så vidt, at kritik er en del af geamet, som prof. fodboldspillere skal kunne håndtere. Og jeg synes faktisk også at en del af det der skrives herinde er ganske sobert.
Men at udvælge en spiller blandt sine egne og forfølge ham med en piftekoncert og buh-råben, er i min verden totalt under lavmålet. Uanset hvor frustreret man ellers måtte være.
/Cortez
Med hensyn til Løssl´s drop, så er jeg enig i at han generelt laver for mange af den slags fejl, men problemet er at han jo ikke laver flere fejl end de andre spillere, men når målmanden laver "store" fejl så koster det som regel mål og point. MEN Løssl har jo ikke brugt for, at fansene er efter ham resten af kampen. En målmand har brugt for opbakning og selvtillid, eftersom han trods alt er sidste skanse.