AaB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Gubbi77

Re: AaB - FCM

Indlæg af Gubbi77 »

Det er simpelthen under lavmålet at profspillere kan troppe op med sådan en instilling til deres arbejde. Glenn mente, at fansene der var i Horsens var de rigtige fans og var med i medgang og modgang, hvilket jeg også delvis vil give ham ret i, men når spillere disker op med sådan en slap og umotiveret indstilling, så er det vel også på sin plads at give en undskyldning til de medrejste fans samt forsikre dem om, at hvis sådan noget markværk sker igen, så bliver de spillere der ikke kan fighte en dårlig kamp hjem, sat på bænken og der bliver de.

Men helt generelt så skal vi til at have lukket af i forsvaret. Det er svært at vinde en kamp, hvis man som minimum skal score 3 mål for at have en chance for at vinde.
100x skrev:
Lund7400 skrev:
Man kan bare ikke byde medrejsende fans sådan en oplevelse. Det er under lavmålet, og der bør følge en officiel undskyldning fra såvel spillere som stab.

Helt enig, det bliver helt sikkert ikke denne kamp der får mig til at smide 1000 kr efter udebanekampen mod young boys, billigt eller ej.

mmgala

Indlæg af mmgala »

Jeg vil også melde mig i koret at ulve der allerede inden sæsonen er kommet rigtigt i gang er ved at have fået nok.

Jeg syntes simpelthen at præstationerne er underlavmålet.

Det er ikke så meget resultaterne i Parken eller i Odense, det var sikkert forventeligt, det er sku mere måden det sker på, man dropper at spille fodbold når man scorer.....er det en del af taktikken i den nye process?

Et par citater fra en af tv2 sport kommentatorerne i aften

"Ja det er en flok modløse ulve der render rundt på banen"

Der er der fandme kun spillet 58 min. og vi er "kun" bagud 2-0....så skal der fandme kæmpes...fandme.

"Ja der bliver løbet og fightet efter hver en bold"

88 min. AAB laver frispark omkring vores felt, i kamp om bolden efter pres på os. Det er fandme fighter instinkt.....fandme

Derudover er jeg ved at være død træt af ALLE trænere der tuder op omkring det er et hårdt program, med 3 kampe inden for 10 dage eller lignende.... fair nok det var onsdag der var landskamp......men man skal sku da være glad for at ikke alle engelske trænere stille sig op ( Riddersholm blandt flere) som de danske græde koner, for så ville det da være et værre tuderi, hvis der er nogen der har et hårdt program så er det sku da dem....så må den fysiske træning simpelthen laves om, gerne med inspiration fra de store klubber.

Desuden vil jeg give folk herinde ret i Bak analysen, den mand skaber mere ravage i forsvaret end gavn, de kampe hvor han er ude er der mere ro på bagved, og at han gang på gang er skyld i forsvars kiks (direkte eller indirekre) hvorefter han går og råber at sine modspillere, er simpelthen til grin.

Jeg var på et tidspunkt meget ude efter Ipsa, men hvis man kunne få ham tilbage (som han spillede de sidste kampe for os i midten) ville jeg med glæde gøre det.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja sjældent har jeg været så skuffet og deprimeret over at se mit hold spille- undskyld, prøve på at spille fodbold-undskyld, gå og prøve på at sparke bolden så langt væk som muligt, dog uden held, så modstanderen kunne løbe ned og prøve at score i vores mål.K... hvor skuffende, uanset hvor fejlen skal placeres, men der burde godt nok være en del spillere, som har en dårlig smag i munden efter denne elendige præstation. Og så er der kun 6 dage til kampen mod Young boys, tror der skal ske mirakler hvis vi skal vinde den kamp. Skal trods alt se den for billetten er købt.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

100% opbakning til Glen herfra også, det ville være direkte latterligt at fyre ham, han har gjort det fremragende.
Men man må sige der er noget at arbejde med, som hold ser vi slet ikke godt ud pt. Vi er alt for nervøse, og fejlprocenten er hamrende høj.
Men der er ikke andet at gøre, end at tage fat, nu skal vi ikke tale os ned i en krise, sæsonen er stadig ung.

Vi skal have styr på defensiven, alt beror på det, usikkerheden dernede forplanter sig hele vejen gennem holdet.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Det gik som frygtet i Alborg, vi tabte, men måden det sker på er skræmmende, vi lignet et hold som er tappet for energi og overskud og håber på snart juleferie men vi er i Augsut sæsonen er laang endnu.
Særgeligt vi ikke kan gøre noget når det vi træner på ikke kan lykkes, altså ingen plan b eller c, hvorfor kan vi plusdelig ikke spille på omstillinger i en ude kamp eller bare dække almindeligt op forstår ikke hvor gnisten er blevet af. I mine øjne ligner det en sæsom ala Kuhn eller Berg som træner hvor vi vinder lidt og taber lidt oftere, bare det ikke bringer os i fedte fadet.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Ravnen skrev:100% opbakning til Glen herfra også, det ville være direkte latterligt at fyre ham, han har gjort det fremragende.
Men man må sige der er noget at arbejde med, som hold ser vi slet ikke godt ud pt. Vi er alt for nervøse, og fejlprocenten er hamrende høj.
Men der er ikke andet at gøre, end at tage fat, nu skal vi ikke tale os ned i en krise, sæsonen er stadig ung.

Vi skal have styr på defensiven, alt beror på det, usikkerheden dernede forplanter sig hele vejen gennem holdet.
Rolig rolig nu, mig bekendt sad 5 af de faste udenfor med skader eller bænket p.g.a. af U21 + 3-4 af dem der sidder i næste række også sidder ude med skader.

Størst pres ligger der vist på den fysiske træner og skadestuen.

Men når det så er sagt, ja hvis FCM kommer i gruppespilet, så har de 4 dage til at hente en klasse midtforsvar, som kan sætte Bak og erik S under gevaldig pres.

Det er uholdbart at anføreren farer ud og ind af holdet konstant, om han er den rette anfører ?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

I alle spillets facetter var vi dårligst. Lige på nær, at vi var dem der løb længst i kilometer, men det var bare frem og tilbage og fuldstændig forvirrende løb imellem Aab spillerne, hvor vi aldrig fik fat i nogle af anden boldene, og stort set aldrig fik sat modstanderen under pres. Bolden kunne vi heller ikke få clearet ordentligt. Ikke sjovt at se og høre vores hold blive svinet og latterliggjort i tv. Eksempel ! Gad vide hvilket koncept Midtjylland spiller efter idag ?
Stadigvæk såret efter en nats søvn, og fuld af fustrationer.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

FCMReal skrev:
TrueWolfMidt skrev:I alle spillets facetter var vi dårligst. Lige på nær, at vi var dem der løb længst i kilometer, men det var bare frem og tilbage og fuldstændig forvirrende løb imellem Aab spillerne, hvor vi aldrig fik fat i nogle af anden boldene, og stort set aldrig fik sat modstanderen under pres. Bolden kunne vi heller ikke få clearet ordentligt. Ikke sjovt at se og høre vores hold blive svinet og latterliggjort i tv. Eksempel ! Gad vide hvilket koncept Midtjylland spiller efter idag ?
Stadigvæk såret efter en nats søvn, og fuld af fustrationer.
rolig rolig TruewolfMidt ;)

Se nu lige på realiteten: IZunna, RilWan, Jansen ude, Albæk og Erik S på bænken p.g.a. U21 kampen, Ducan går ud og er ikke i form, Anderson går ud og er ikke i form, Argentineren burde have været på mod AAB, Bak går ud + at Riddersholm havde møbleret lidt rundt.

Om noget viser starten her i efteråret, at hvis FCM kommer i gruppe spillet i europa, så har FCM en Anfører der er yderst skrøbelig, han kan ikke spille 2 kampe om ugen :idea:

Så kan Kent komme med en anden taktik, men taktik løser ikke at en spiller flyver ind og ud af holdet gang på gang.

Om noget er forsvaret ustabilt når folk flyver ind og ud af forsvaret.

Kibebe er en marginal spiller og spørgsmålet er om ikke Bak også bliver det ?

MIT håb er at man går ud og køber en klasse midtforsvar, gruppespillet skulle vist give 15 - 20 mill kr. og en midtforsvar er ikke så dyr som en målscorer normalt.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Jeg har slettet et par dobbeltindlæg.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

FCMReal skrev: rolig rolig TruewolfMidt ;)

Se nu lige på realiteten: IZunna, RilWan, Jansen ude, Albæk og Erik S på bænken p.g.a. U21 kampen, Ducan går ud og er ikke i form, Anderson går ud og er ikke i form, Argentineren burde have været på mod AAB, Bak går ud + at Riddersholm havde møbleret lidt rundt.

Om noget viser starten her i efteråret, at hvis FCM kommer i gruppe spillet i europa, så har FCM en Anfører der er yderst skrøbelig, han kan ikke spille 2 kampe om ugen :idea:

Så kan Kent komme med en anden taktik, men taktik løser ikke at en spiller flyver ind og ud af holdet gang på gang.

Om noget er forsvaret ustabilt når folk flyver ind og ud af forsvaret.

Kibebe er en marginal spiller og spørgsmålet er om ikke Bak også bliver det ?

MIT håb er at man går ud og køber en klasse midtforsvar, gruppespillet skulle vist give 15 - 20 mill kr. og en midtforsvar er ikke så dyr som en målscorer normalt.

Er egentlig enig langt hen ad vejen. Vi havde ikke de bedste forudsætninger inden kampen mod Aab. Men der er stadig 11 mand på banen, som ikke må gå sådan ned som de gjorde. At Aab på dagen er bedre end os og vinder kampen er fair nok, men måden det sker på er ikke acceptabelt. At hele holdet går ned og ingen kæmper, viser vilje eller bare i det mindste prøver er ikke professionelle fodboldspillere værdige. Vi fejlede i den grad på banen og på bænken.

Derudover er jeg også enig i at Santiago burde have været på banen.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.sporten.dk/superligaen/weeke ... 10-til-aab

Efter weekendens noget utilfredsstillende resultat præges rundens flophold af FCM spillere..

de 5 bagerste på sporten.dk's flophold er FCM'ere..

Afspejler det virkeligheden nogenlunde eller hvad mener i?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det må jo siges at være helt fortjent. Svært at få øje på andre, der kan have gjort det ringere defensivt end os denne weekend.

6097
Geografisk sted: Billund

Indlæg af 6097 »

Acebone skrev:Det må jo siges at være helt fortjent. Svært at få øje på andre, der kan have gjort det ringere defensivt end os denne weekend.
Mon ikke at det bliver bedre til på søndag. Kolja har da heldigvis karentæne ( 2 gange i træk på ugens flophold) og Bak er da nok skadet, og siden jeg så Jesper Lauridsen i Silkeborg i november i 2011 har jeg ikke fattet hvad han laver på et superligahold, mon ikke også snart at de der sætter holdet ser det samme. ellers håber jeg bare snart at den fysiske træner finder ud af hvad han gør galt år efter år, alle de skader kan ikke blive ved med at være tilfældigheder.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

6097 skrev:...ellers håber jeg bare snart at den fysiske træner finder ud af hvad han gør galt år efter år, alle de skader kan ikke blive ved med at være tilfældigheder.
Are u kidding me?

Jeg har ufattelig svært ved at tro på, at det er den fysiske træner der har hovedansvaret for, at spillerne bliver skadet? Jovist kunne han udskrive anabolske steroider og EPO i sådanne mængder, at spillerne ikke bliver trætte og er i fysisk topform, men vi ved jo i virkeligheden godt begge to, at virkeligeden ikke er sådan.

Bak er en injury prone og det varer heller ikke længe før, at Jansen kan få det tvivlsomme mærkat smækket på sin status som FCM spiller. Duncan har nu fået noget der minder om en overbelastnings skade hvilket mere eller mindre er et resultat af, at han langt fra har været i form til at spille efter han kom til klubben.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Starbucks skrev:
6097 skrev:...ellers håber jeg bare snart at den fysiske træner finder ud af hvad han gør galt år efter år, alle de skader kan ikke blive ved med at være tilfældigheder.
Are u kidding me?

Jeg har ufattelig svært ved at tro på, at det er den fysiske træner der har hovedansvaret for, at spillerne bliver skadet? Jovist kunne han udskrive anabolske steroider og EPO i sådanne mængder, at spillerne ikke bliver trætte og er i fysisk topform, men vi ved jo i virkeligheden godt begge to, at virkeligeden ikke er sådan.

Bak er en injury prone og det varer heller ikke længe før, at Jansen kan få det tvivlsomme mærkat smækket på sin status som FCM spiller. Duncan har nu fået noget der minder om en overbelastnings skade hvilket mere eller mindre er et resultat af, at han langt fra har været i form til at spille efter han kom til klubben.
Det var Frank om nogen også, men ham kom der styr på til sidst. Den fysiske træner må være den, der kan forklare hvorledes at træningen skal doseres, samt under hvilke øvelser spilleren måske skal lave noget andet.

Udskrive anaboler etc. er en åndsvag kommentar. Jo, den fysiske træner bærer også en del af skylden, lige som spillerne selv og træneren bærer en del af skylden for, at ville i gang for hurtigt.

Janssen fik lov, at spille længe på en skade inden de trak ham ud. Det er blandt andet hans skyld, fordi at han ønsker at gøre et godt indtryk. Det var Glenn's skyld for, at ikke have nok kendskab til sit hold og vide hvornår at han ikke skal bruge spilleren. Men det er så sandelig også den fysiske træner og lægestaben der har et ansvar for, at sige stop når man bruger spiller.

Det er forskellen på langsigtet og kortsigtet planlægning....

Besvar