AaB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

AaB - FCM

Indlæg af Kent »

I morgen aften gældet det kampen mod AaB, hvor vi er tvunget til at få point, hvis ikke vi skal blive hægtet af den øverste del af ligaen.

AaB har indtil videre skrabet godt med point sammen, og senest slog de Horsens sikkert på udebane. Efter et par år med slingrekurs ser det ud til, at der er ved at være styr på de nordjyske tropper, da de unge spillere efterhånden har fået noget rutine. Det bliver derfor ikke let at få point i Aalborg.

Det bliver bestemt heller ikke lettere af, at vi er ramt af ikke mindre end 7 skader og 1 karantæne: http://fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=99 ... laes_nyhed
Eftersom truppen er meget smal denne sæson, var det netop vigtigt, at vi undgik skader og karantæner, men det er i den grad ikke lykkedes indtil videre. Vi har vel endnu ikke stillet i stærkeste opstilling i denne sæson, og ej heller med den samme start-11 to kampe i træk?

Med Izu, Rilwan og Janssen ude, er det 3 spillere fra start-11, som vi mangler. Det er vel oplagt, at Duncan fortsat vikarierer for Janssen, mens Albæk vel skubbes ned på Izus plads, hvilket giver plads til Petter. Hvem der så skal erstatte Rilwan aner jeg ikke. I Odense var det Santiago, der blev sendt ind på den plads i 2. halvleg, men det var ikke nogen succes. Jeg ved ikke om Kibebe kan spille længere fremme, men det er heller ikke optimalt. En sidste mulighed kunne være at gå over til 4-4-2 og så sende Jude ind ved siden af Duncan. Under alle omstændigheder ser vores bænk særdeles tynd ud, og jeg er ikke optimistik frem mod kampen. Vi mangler 3 spillere fra start-11, mens yderligere 3 har 90 min i benene fra i går, hvilket bestemt ikke er optimalt.

På den positive side, så får Young Boys' spioner i morgen ikke ligefrem et retvisende indtryk af holdet.

Brugeravatar
Mini Bager

Re: AaB - FCM

Indlæg af Mini Bager »

Kunne man bruge jude i stedet for Rilwan??

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Mon ikke at vores nyindkøb efterhånden har fået en lille ide omkring, hvordan vores spilsysttem skal spilles. Tror ikke på at Aab er så heldige mod os, som de var imod Horsens, da Horsens jo lige havde spillet en europaleage kval. kamp. Tror vores spillere vil rejse sig og vise at sidste kamp mod Ob er glemt og de vil kæmpe det bedste de har lært, for at bide sig fast i toppen af ligaen.
Forza Fcm.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Så er startopstillingen kommet, og det er med en række overraskelser:
http://fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=99 ... hed&topID=

Jonas Lössl
Kolja Afriyie, Kristian Bak Nielsen, Benjamin Kibebe, Jesper Lauridsen
Mads Pedersen
Sylvester Igboun, Petter Andersson, Danny Olsen, Jesper Juelsgård
Morten "Duncan" Rasmussen

Det er mildest talt røvsygt, at en elendig planlægning og manglende fleksibilitet fra tv-stationernes side skal koste os 3 rokeringer i start-11. Hvis kampen blev spillet i morgen, ville både Albæk og Erik sikkert være med.

Det er simpelthen træls på godt jysk. Må indrømme, at jeg er pessimist.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Mærkeligt at svia og albæk er i truppen når de spares??? men ikke en bred bænk, så må håbe vi har en stor føring inden de sidste 30 min!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

sebastian94 skrev:http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Mærkeligt at svia og albæk er i truppen når de spares??? men ikke en bred bænk, så må håbe vi har en stor føring inden de sidste 30 min!
Hvis de kun kan præstere max i 30-45 min, så er det bedre at kunne sætte dem ind sidst i kampen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Fy for hulen... Efter 10 min er det meget tydeligt, at holdet ikke er spillet ordentlig sammen, og det ser skidt ud. Masser af fejl og usikkerhed. Lad os håbe, at vi kan ride stormen af, og få noget struktur på.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Forfærdelig start, men forventet med den start opstilling!
Kolja forsætter med at lave fejl på fejl!
Høvdingen af Herning

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

Puha puha, vil skal passe på det her ikke bliver en afklaspning...

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

.. Og så kom målet helt fortjent til Ålbårg
Høvdingen af Herning

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

Og hvorfor er Kibebe så vag i hans indgreb..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Gudfader bevar mig vel, hvor er vi ringe! :evil:

(22 min inde i kampen)

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Arghh......

Hvorfor hedder den ikke Santiago, Kolja, Bak og Julle i forsvaret....??
Kibebe har dælme ikke overbevist endnu...

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Uha.. Vi skal være glade for kun at være nede med en enkelt. Det ser godt nok skidt ud, med stor usikkerhed og mange individuelle fejl over hele linjen.

Håber Glen kan råbe højt.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det ligner vel en historisk ringe første halvleg. Vi er slet ikke med, laver tonsvise af fejl, og vi er utrolig heldige med stadig kun at være bagud 1-0. AaB spadserer igennem vores forsvar, og kommer til afslutning på alle angreb. Det bliver ikke ved med at gå.

Det skal virkelig ske noget i pausen. Albæk må ind, og man burde også tage Kolja ud, men så har man brugt alle udskiftninger allerede ved pausen, og det er ikke optimalt.

Besvar