AaB - FCM
Re: AaB - FCM
De er vist blevet noget overvurderet.
Så fik Aab et mål mere. Hvis vi forsætter det her niveau, så er det nedrykningsfare vi skal bekymre os om.. 
Kristian Bak Nielsen: Den mest overvurderede og overbetalte spiller hos FCM. Hvis han. med hans ”pivskids” –holdning… ”jeg har altid ondt” er såkaldt kulturbærer, så ser det for alvor slemt ud for FCM.
Lad os få nogle mandfolk på banen!
Lad os få nogle mandfolk på banen!
3-0, efter en gigant blunder hvor ingen gider tage ansvar...
Hvor er viljen??
Hvor er viljen??
Uhyre lavt bundniveau vi har og kampen viser tydeligt at vores bredde er alt for spinkel.
Aab spiller os godt i dag, det skal de have, men vi gør det så også alt for let for dem.
Eneste positive er vel at Young boys kun kan se os som en walkover
Men med det niveau bliver vi det måske også...
Aab spiller os godt i dag, det skal de have, men vi gør det så også alt for let for dem.
Eneste positive er vel at Young boys kun kan se os som en walkover
Men med det niveau bliver vi det måske også...
Man skulle fandme tro Aab mødte et serie hold, det er ikke nemt at se at de gutter træner sammen hver dag........... 
Kan ikke huske jeg har set så ring en kamp fra vores side før! Nok godt nok at vi ryger ud med at brag til young boys, så kan vi have fokus på bundkampen. Men med 2 skadet angribere og Sly der bliver solgt, hvordan skal det så gå
Et fortjent nederlag, der kunne ses på 100 km´s afstand. Truppen bygger på et ekstremt tyndt fundament, og når vi manger 5-6 spillere fra idealopstillingen, så bliver det meget tyndt.
Hvis målet var, at få Young Boys til at undervurdere os, så lykkedes missionen.
Jeg må hellere lade være med at skrive mere om dagens kamp, og bare nøjes med at konstatere, at det var dumpet over hele linien.
Jeg må hellere lade være med at skrive mere om dagens kamp, og bare nøjes med at konstatere, at det var dumpet over hele linien.
Jeg vil gerne se Glen Riddersholm tage sit tøj og gå. Manden fejler gang på gang, og viser konstant mangel på taktiske evner og generel forståelse. Han er givetvis et trænertalent, men det har vi kraftedeme ikke råd til i klubbens nuværende situation.
Man kan bare ikke byde medrejsende fans sådan en oplevelse. Det er under lavmålet, og der bør følge en officiel undskyldning fra såvel spillere som stab.
Sidder efterhånden (og under kampen i dag) i den mærkværdige situation, at jeg håber på et nederlag kun for at Glen får sparket - for trækker stikket selv gør han sgu nok ikke.
SKAM JER!
Man kan bare ikke byde medrejsende fans sådan en oplevelse. Det er under lavmålet, og der bør følge en officiel undskyldning fra såvel spillere som stab.
Sidder efterhånden (og under kampen i dag) i den mærkværdige situation, at jeg håber på et nederlag kun for at Glen får sparket - for trækker stikket selv gør han sgu nok ikke.
SKAM JER!
Hold da kæft det var ringe - meget ringe. Og det var over hele linjen, og det gælder sgu efterhånden også trænerbænken.
Jeg har ikke flere år set os spille så dårligt. Hvis dette fortsætter ret længe er vi et bundhold. Vi var vel på niveau med et 1 div.hold idag. Jeg frygter kraftigt for kampen mod Young Boys.
Hvor er gejsten og viljen til at vinde kampe - vi snakker bare - og vi kan ikke snakke os ud af det. Markeringer er en by i Rusland, fighten er væk og tempoet. Jeg kan ikke forstå - uanset hvor mange der været med landshold - at hver enkelt spiller ikke kan sætte sig op til at præstere den ene gang om ugen man skal.
Kampen idag viser også hvor sårbare vi er overfor skader og karantæner. Jeg synes også det er skræmmende at Bak kun spiller hver anden kamp, og hvis der er lidt modgang - ja så vil man bare ud. Hvis han er skadet så hold dog pause.
Vis jer dog som mandfolk. Der var I ikke idag med den sløje indsats. Jeg tror de griner i Aab lejren endnu.
Jeg har ikke flere år set os spille så dårligt. Hvis dette fortsætter ret længe er vi et bundhold. Vi var vel på niveau med et 1 div.hold idag. Jeg frygter kraftigt for kampen mod Young Boys.
Hvor er gejsten og viljen til at vinde kampe - vi snakker bare - og vi kan ikke snakke os ud af det. Markeringer er en by i Rusland, fighten er væk og tempoet. Jeg kan ikke forstå - uanset hvor mange der været med landshold - at hver enkelt spiller ikke kan sætte sig op til at præstere den ene gang om ugen man skal.
Kampen idag viser også hvor sårbare vi er overfor skader og karantæner. Jeg synes også det er skræmmende at Bak kun spiller hver anden kamp, og hvis der er lidt modgang - ja så vil man bare ud. Hvis han er skadet så hold dog pause.
Vis jer dog som mandfolk. Der var I ikke idag med den sløje indsats. Jeg tror de griner i Aab lejren endnu.
Damn, det var flovt at følge holdet i dag. Grimt og divisionsværdigt.
glæder mig til undskyldningerne, og de vil komme i flæng. skader, landsholdsfodbold, komende europakamp, ungt hold, processen. BAAAAAAAH.
træner holdet overhovedet... og hvis de gør, hvad træner de så... måske små inderside afleveringer skulle på programmet.
Bak er ikke pengene værd. spiller ca. hver anden kamp og de kampe han spiller skiftes han ud i 2. halvleg. skandale.
Kolje har set bedre dage og burde på bænken.
Vi er slet slet ikke farlige i angrebet. Vi spiller rundt i bagkæden og op til midten, og så går det istå... men man vil vel bilde sig selv ind at man er mini Barcelona eller et eller andet naivt sort tråd pis. problemet er bare, at for at kan spille teknisk betonet bold, kræver det også nogle tekniske begavede spillere og dem har vi ikke mange af.
Den dag Izunna, Igboun og Hassan bliver solgt... ja, så er vi sgu også solgt.
Danny Olsen gør vel sit bedste idag, ellers har jeg ikke meget positivt at sige til dagens kamp..
Forsatan jeg er sur. Amatørbold
Well jeg ser frem til endnu en rutchebanesæson, hvor holdet spiller som nat og dag. måske... måske er vi utrolig heldige at få en bronze hjem igen... hvor er progressionen i det?
og hvis ordet "processen" bliver nævnt, skriger jeg sateme
freedom!
glæder mig til undskyldningerne, og de vil komme i flæng. skader, landsholdsfodbold, komende europakamp, ungt hold, processen. BAAAAAAAH.
træner holdet overhovedet... og hvis de gør, hvad træner de så... måske små inderside afleveringer skulle på programmet.
Bak er ikke pengene værd. spiller ca. hver anden kamp og de kampe han spiller skiftes han ud i 2. halvleg. skandale.
Kolje har set bedre dage og burde på bænken.
Vi er slet slet ikke farlige i angrebet. Vi spiller rundt i bagkæden og op til midten, og så går det istå... men man vil vel bilde sig selv ind at man er mini Barcelona eller et eller andet naivt sort tråd pis. problemet er bare, at for at kan spille teknisk betonet bold, kræver det også nogle tekniske begavede spillere og dem har vi ikke mange af.
Den dag Izunna, Igboun og Hassan bliver solgt... ja, så er vi sgu også solgt.
Danny Olsen gør vel sit bedste idag, ellers har jeg ikke meget positivt at sige til dagens kamp..
Forsatan jeg er sur. Amatørbold
Well jeg ser frem til endnu en rutchebanesæson, hvor holdet spiller som nat og dag. måske... måske er vi utrolig heldige at få en bronze hjem igen... hvor er progressionen i det?
og hvis ordet "processen" bliver nævnt, skriger jeg sateme
freedom!
Ja korrekt Young Boys har ikke set det rigtige hold.Kent skrev:Et fortjent nederlag, der kunne ses på 100 km´s afstand. Truppen bygger på et ekstremt tyndt fundament, og når vi manger 5-6 spillere fra idealopstillingen, så bliver det meget tyndt.
Jeg vil håbe at FCM kommer i euro kvalen, det må vel give 15-20 mill kr. siges det, det vil give FCM mulig for at hente en midtforsvar før lukke tid, det er uholdbart at Bak går ind og ud af holdet hele tiden.
Helt enig, det bliver helt sikkert ikke denne kamp der får mig til at smide 1000 kr efter udebanekampen mod young boys, billigt eller ej.Lund7400 skrev:
Senest rettet af 100x 17. aug 2012, 21:28, rettet i alt 1 gang.
Det er muligt, at Glenn stiler efter en følgende karriere indenfor diplomatiet.
Vi kan roligt sige, det var en kollektiv off-day, men jeg må også tage min del af ansvaret. Vi rammer ikke hinanden ret godt, og vi er ikke ret godt afstemt, hverken offensivt eller defensivt, og det må jeg påtage mig den største del af skylden for, siger Glen Riddersholm til TV2 Sport.
- Når vi ser lidt modløse ud, så peger det på mig, og så er det fordi, jeg ikke har fået holdet til at være absolut klar fra start, konstaterer cheftræneren.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Bak er dog stadig lidt optimist..
Young Boys er en helt anden turnering og en helt anden kamp, og det tror jeg bestemt, vi kan sætte os op til
Men hvad så hvis ikke....?
Har holdet det mentale overskud til, at erkende at de ikke har præsteret og "stramme ballerne"?
Hvorfor har vi en mand som BS, det er ikke just fordi at selvtilliden og offerviljen strutter ud af folkene..
Hvis det fortsætter som nu, kommer vi til at slås med Brøndby. Men til gengæld får vi problemer med at motivere en hovedsponsor...
Øv....
Vi kan roligt sige, det var en kollektiv off-day, men jeg må også tage min del af ansvaret. Vi rammer ikke hinanden ret godt, og vi er ikke ret godt afstemt, hverken offensivt eller defensivt, og det må jeg påtage mig den største del af skylden for, siger Glen Riddersholm til TV2 Sport.
- Når vi ser lidt modløse ud, så peger det på mig, og så er det fordi, jeg ikke har fået holdet til at være absolut klar fra start, konstaterer cheftræneren.
Bak er dog stadig lidt optimist..
Young Boys er en helt anden turnering og en helt anden kamp, og det tror jeg bestemt, vi kan sætte os op til
Men hvad så hvis ikke....?
Har holdet det mentale overskud til, at erkende at de ikke har præsteret og "stramme ballerne"?
Hvorfor har vi en mand som BS, det er ikke just fordi at selvtilliden og offerviljen strutter ud af folkene..
Hvis det fortsætter som nu, kommer vi til at slås med Brøndby. Men til gengæld får vi problemer med at motivere en hovedsponsor...
Øv....
Nuvel - vist vi bare ser tilbage til 4. maj - så fremgår det af den artikel jeg linker til, at Glenn er vores bedst præsterende træner på point nogensinde - hvis man ser på den trup han har haft i forhold til Erik, Kuhn - så vil det næppe hjælpe, at vi smider en af de største træner talenterm på porten - som oveni i har FCM i blodet - vi får næppe en bedre træner...Lund7400 skrev:Jeg vil gerne se Glen Riddersholm tage sit tøj og gå. Manden fejler gang på gang, og viser konstant mangel på taktiske evner og generel forståelse. Han er givetvis et trænertalent, men det har vi kraftedeme ikke råd til i klubbens nuværende situation.
SKAM JER!
Fuld opbakning til Glenn herfra ....
Løssl, Bak, Kolja, Erik burde måske kigge sig i spejlet - deres indsats har efter min overbevisning ikke været godkendt - udover det, så kunne man jo spørge om omkostningen til BS er spild - han er jo en konge når det går godt, men synes ikke vi ser meget til ham når det går skidt...
http://www.dr.dk/Sporten/Baggrund/Klumm ... 165924.htm