Albrechtsen til BIF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Skovmand

Albrechtsen til BIF

Indlæg af Skovmand »

Albrechtsen til BIF på en et årig aftale

Brugeravatar
cameo1977

Re: Albrechtsen til BIF

Indlæg af cameo1977 »

har du et link ?

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

www.bold.dk eller brondbyif.com :)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det siger jo ikke så lidt om Brøndbys styrke nu om dage, at en spiller vi ikke kunne bruge, kan bruges hos dem.

Jeg tror de kan rykke ned denne sæson, de er svage på alle niveauer, såvel udenfor som på banen.

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

4904

Indlæg af 4904 »

Ravnen skrev:Det siger jo ikke så lidt om Brøndbys styrke nu om dage, at en spiller vi ikke kunne bruge, kan bruges hos dem.

Jeg tror de kan rykke ned denne sæson, de er svage på alle niveauer, såvel udenfor som på banen.
Jeg tror nu nok, at man gerne ville have forlænget med Albrechtsen, hvis hans løn kunne afspejle en reserve tjans .... Han har sandsynligvis fået en kongeløn - det er der bare ikke råd til mere.....

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tja, jeg tvivler nu. Han sad meget på bænken. Jeg synes heller ikke hans niveau var så højt længere, egentlig synes jeg ikke at han har været nogen udpræget succes hos os, det har været meget op og ned, han kom jo trods alt fra engelsk fodbold, og burde kunne have hævet overliggeren.

Besvar