Albrechtsen til BIF
Albrechtsen til BIF
Albrechtsen til BIF på en et årig aftale
Re: Albrechtsen til BIF
www.bold.dk eller brondbyif.com 
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Det siger jo ikke så lidt om Brøndbys styrke nu om dage, at en spiller vi ikke kunne bruge, kan bruges hos dem.
Jeg tror de kan rykke ned denne sæson, de er svage på alle niveauer, såvel udenfor som på banen.
Jeg tror de kan rykke ned denne sæson, de er svage på alle niveauer, såvel udenfor som på banen.
Jeg tror nu nok, at man gerne ville have forlænget med Albrechtsen, hvis hans løn kunne afspejle en reserve tjans .... Han har sandsynligvis fået en kongeløn - det er der bare ikke råd til mere.....Ravnen skrev:Det siger jo ikke så lidt om Brøndbys styrke nu om dage, at en spiller vi ikke kunne bruge, kan bruges hos dem.
Tja, jeg tvivler nu. Han sad meget på bænken. Jeg synes heller ikke hans niveau var så højt længere, egentlig synes jeg ikke at han har været nogen udpræget succes hos os, det har været meget op og ned, han kom jo trods alt fra engelsk fodbold, og burde kunne have hævet overliggeren.