Som vi snakkede om efter pressemødet - hvordan skal man finde sig selv som menneske, når man brager i gennem lydmuren som 17-årig i Danmarks mest fodboldgale by? Der har været mange fristelser for Duncan, fristelser vi nok heller ikke selv kunne modstå, hvis vi stod i samme situation. Der har selvfølgelig været andre dumheder, men i de seneste år har der været roligt omkring ham. Han trækker vist bare rundt på et lidt utidssvarende rygte.Jesper BW1100 skrev:Det er sq godt at høre Peter! Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke lige umiddelbart har været fortaler for et indkøb af Duncan. Bryder mig ikke specielt om mandens ageren udenfor kridtstregerne, hvor han har virket noget flakkende og alt andet end i balance. Ikke det jeg forbandt med egenskaber hos et forbillede. Men hvis det, som det lyder på Peter, har ændret sig efter hans tur i Skotland og han er afklaret og i balance med sig selv er jeg mere positiv. For hans vindermentalitet og evner som målscorer er uomtvistelige.
I kampe hvor vi forventeligt vil dominere, så ja. Mod hold hvor der er større brug for fart, vil vi kun anvende én af dem. Duncan giver noget tiltrængt tyngde på toppen, uden han er helt samme type som Janssen. De søger forskellige løb, hvilket gør, de supplerer hinanden godt, som jeg ser det. Duncan er mere direkte, mens Tim lever på at være snu.Jesper BW1100 skrev:Er ideen at man på sigt vil bruge Tim og Duncan sammen i front?
Ikke umiddelbart, nej. Jakob Poulsens løn er blevet re-investeret til fulde, men heller ikke mere end det. Glen har gjort det klart, han ikke ville hente flere, hvis det sprængte budgettet. Folk må så selv vurdere, om JP har været dyr, eller om Villafane/Andersson/Duncan har været billige...Jesper BW1100 skrev:Er der nogen på vej afsted for at dække de penge vi har brugt på Duncan?
Skal vi ikke bare konstatere, vi har mange gode venner af husetJesper BW1100 skrev:Er der investorer inde over købet og/eller lønafregningen?