for lige at kommentere på kampen synes jeg, at det er rigtig dejligt at Glen tør at bruge udskiftningerne i dag, og tidligt (i forhold til hvad han plejer) !!
Spillemessigt er det lidt bum bum, men synes ikke man skal forvente meget mere når man kigger på vores start 11'er. Ny forsvarskæde for 3 kamp i træk. Vores anfører mangler vi virkelig til at holde styr på tropperne i dag. og ja når man sætter en ny målmand ind uden superliga kampe på sit CV, så kan man ikke forvente han er 100 % sikker i alle indgreb.
Jakob Haugaard viser i glimt hvad han kan, han piller 3-4 100% chancer, så synes han på trods af kommikations fejl, holder os inde i kampen. Jeg glæder mig til at se hvad han kan når han har fået lige så mange kampe som Løssl!
Mads H, Pisse godt gået, han griber virkelig den chance han får, laver mål og kæmper og løber alt hvad han kan, synes han beviser han har lige så meget ret til at være i truppen som jude, hvis ikke mere!
Jeg synes det er mere end hvad man kan forvente 3 kampe mod FCK, FCN, og Horsens. Hvis jeg på forhånd kunne sælge kampene for 4 point ville jeg være meget tilfreds !