ja ja en skandale at man kan tabe en sådan kamp, hvor mange gange har Bak og Glen ikke stået og skulle kommentere et nederlag der ikke burde være blevet et nederlagKent skrev:Nu er jeg vist faldet så meget ned, at det går at skrive herinde![]()
Gårsdagens kamp illustrerer måske meget godt vores udfordring denne sæson. Vi spiller blændende fodbold i 70 min og viser at vores start-11 er i stand til at matche alle hold. Men da kræfterne slipper op, har vi absolut intet at bringe fra bænken. FCK ændrer kampen med deres dobbeltudskiftning, mens vi ikke har noget på bænken, der kan stoppe den totale nedsmeltning, der var synlig for alle. Forestil jer, at man havde sat Salami ind i stedet for Albæk, og det virker en del mere sandsynligt, at vi havde kunne bremse FCK og have fået point.
Så kampen udviklede sig som et enormt antiklimaks, og desværre er jeg ikke sikker på, at det er sidste gang i denne sæson, at vi vil se dette kampmønster.
Det er unge spillere men det er også en forholdsvis grøn træner
Du nævner bænken, jamen var det ikke lige netop det han glemte at bruge efter FCKs røde kort ???
taktiske ændringer og udskiftninger mangler jeg fra Glens første trænergerning.
Træneren har også et ansvar og i og med at det her gentager sig gang på gang peger der også en pil på Glen.
Men det gør der også på ikke mindst Bak om anfører.