Transfervinduet sommeren 2012

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Spicker

Re: OT

Indlæg af Spicker »

Kent skrev:
Jesper BW1100 skrev: Er Kolja skadet?
Kolja har karantæne i første kamp. Kan se, at Bøge til gengæld er skadet.
Så tager Lauritsen den nok hvis vi ikke får andre tilgange.
Hvem har vi så til backup? Noah Ojuola?

NyX
Geografisk sted: København S.

Re: Transfervinduet sommeren 2012

Indlæg af NyX »

Petter virker som en meget interessant signing, der i hvert fald matcher den profil vi mangler perfekt. Hvis han kan holde sig skadesfri, bør han blive en profil for os.
Jeg stødte på et link fra 2008 tidligere, hvor han blev omtalt i forbindelse med en mulig transfer til FCM, der efter sigende skulle have budt 8 mio. Hans videre færd er jo bekendt, men er der nogen der har en idé om, hvad han har kostet denne gang?

edit: citatet er fra Kents indlæg tidligere, men åbenbart har jeg klokket i det så det ikke fremgår :)

NyX

Indlæg af NyX »

Angående Emil Larsen så skulle han have fundet sin fremtidige arbejdsgiver i Odense:
http://www.sporten.dk/fodbold/emil-larsen-til-ob

Såfremt vi leder efter en gardering/erstatning til venstrekanten, så har de da efterhånden overskud i FCK, men Vingaard vil næppe til heden :roll:

NyX

Indlæg af NyX »

NyX skrev:
Petter virker som en meget interessant signing, der i hvert fald matcher den profil vi mangler perfekt. Hvis han kan holde sig skadesfri, bør han blive en profil for os.
Jeg stødte på et link fra 2008 tidligere, hvor han blev omtalt i forbindelse med en mulig transfer til FCM, der efter sigende skulle have budt 8 mio. Hans videre færd er jo bekendt, men er der nogen der har en idé om, hvad han har kostet denne gang?

edit: citatet er fra Kents indlæg tidligere, men åbenbart har jeg klokket i det så det ikke fremgår :)
Transferfri - my bad :? :D

Slet ;)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

4 spillere på vej til Hobro, heriblandt Hvilsom: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -til-hobro
Så står vi tilbage med Jude, Janssen og Sly i front. Det er lidt for tyndt.
Gad vide om Jakob Poulsen investorerne er klar på at lade pengene arbejde igen: http://www.bold.dk/nyt/Journalist-Dunca ... ic-fremtid

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Duncan er den ultimative Superligalejesvend på godt og ondt. Jeg ville ikke have noget imod at se ham udfolde sig (læs: score en helvedes masse mål) for os, men jeg er ikke sikker på, hvor godt han vil fungere i truppen. Og vi kan vel dårligt spille med Janssen og Duncan samtidig?

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Kent skrev:4 spillere på vej til Hobro, heriblandt Hvilsom: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -til-hobro
Så står vi tilbage med Jude, Janssen og Sly i front. Det er lidt for tyndt.
Gad vide om Jakob Poulsen investorerne er klar på at lade pengene arbejde igen: http://www.bold.dk/nyt/Journalist-Dunca ... ic-fremtid
vi skal som klub helst ud af at der er investorer ind over spiller køb, det er et dårligt signal at sende.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Acebone skrev:Duncan er den ultimative Superligalejesvend på godt og ondt. Jeg ville ikke have noget imod at se ham udfolde sig (læs: score en helvedes masse mål) for os, men jeg er ikke sikker på, hvor godt han vil fungere i truppen. Og vi kan vel dårligt spille med Janssen og Duncan samtidig?
Duncan vil være et super sign, men vi har ikke råd så simpelt er det, samt jeg har hørt fra en kammerat som kommer i Agf at Duncan skulle være på vej til Fck hvis han kommer fra Celtic.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:Duncan er den ultimative Superligalejesvend på godt og ondt. Jeg ville ikke have noget imod at se ham udfolde sig (læs: score en helvedes masse mål) for os, men jeg er ikke sikker på, hvor godt han vil fungere i truppen. Og vi kan vel dårligt spille med Janssen og Duncan samtidig?
Vi ved vel med rimelig sikkerhed, at både Makienok og Fall har været i kikkerten det sidste år, EFTER vi hentede Janssen. Hvis de to kan spille som makker til Janssen, så kan Duncan vel også.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

mnm123 skrev: vi skal som klub helst ud af at der er investorer ind over spiller køb, det er et dårligt signal at sende.
Principielt enig med dig, men det er et dårligere signal at sende, at gå konkurs eller rykke ned ;)
Investorer kan være et nødvendigt onde, som også kan medføre win-win.

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

Kent skrev:
mnm123 skrev: vi skal som klub helst ud af at der er investorer ind over spiller køb, det er et dårligt signal at sende.
Principielt enig med dig, men det er et dårligere signal at sende, at gå konkurs eller rykke ned ;)

Der må vel stadig være nogle Inder penge tilbage

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Skovmand skrev:
Kent skrev:

Der må vel stadig være nogle Inder penge tilbage

de penge skal bruges til at fastholde den nuværende trup, og ellers indgå i den daglige drift som jo har store problemer med at køre rundt.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Skovmand skrev: Der må vel stadig være nogle Inder penge tilbage
Jeg anslår stadig vi skal lave et betydningsfuldt salg for at det hænger sammen.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

kaninen

Indlæg af kaninen »

Nogen der ved hvor Jonas Borring er på vej hen?

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

Hekler skrev:
Skovmand skrev: Der må vel stadig være nogle Inder penge tilbage
Jeg anslår stadig vi skal lave et betydningsfuldt salg for at det hænger sammen.

Det tror jeg roligt du kan regne med...

Var egentlig overrasket over at man hentede Kibebe og Petter, men mon ikke det hænger sammen med at TV puljen stiger til 275 mill for næste sæson. Forskellen mellem få placeringer kan sagtens betale deres løn og det er måske sådan de har anskuet det.

Jeg forundres dog til stadighed over, hvordan man kan blive ved med at lande regnskaber, der har 50% højere udgifter end indtægter. Eet er at gøre det et enkelt år engang i mellem pga manglende transfer, men at gøre det konsekvent må bero på inkompetence.

I det lys synes jeg faktisk at Steinlein har startet med noget meget positivt: Nemlig at hente transferfrie spillere. Men det ændrer ikke ved, at vi er nogle af de bedste i DK til at lave vedvarende underskud. Det er alligevel en præstation, der er en pokal værdig. Det skal vi have ændret og man kan håbe at FCN's succes inspirerer lidt hos Steinlein og Co.

Besvar