Så tager Lauritsen den nok hvis vi ikke får andre tilgange.Kent skrev:Kolja har karantæne i første kamp. Kan se, at Bøge til gengæld er skadet.Jesper BW1100 skrev: Er Kolja skadet?
Hvem har vi så til backup? Noah Ojuola?
Jeg stødte på et link fra 2008 tidligere, hvor han blev omtalt i forbindelse med en mulig transfer til FCM, der efter sigende skulle have budt 8 mio. Hans videre færd er jo bekendt, men er der nogen der har en idé om, hvad han har kostet denne gang?Petter virker som en meget interessant signing, der i hvert fald matcher den profil vi mangler perfekt. Hvis han kan holde sig skadesfri, bør han blive en profil for os.
Transferfri - my badNyX skrev:Jeg stødte på et link fra 2008 tidligere, hvor han blev omtalt i forbindelse med en mulig transfer til FCM, der efter sigende skulle have budt 8 mio. Hans videre færd er jo bekendt, men er der nogen der har en idé om, hvad han har kostet denne gang?Petter virker som en meget interessant signing, der i hvert fald matcher den profil vi mangler perfekt. Hvis han kan holde sig skadesfri, bør han blive en profil for os.
edit: citatet er fra Kents indlæg tidligere, men åbenbart har jeg klokket i det så det ikke fremgår
vi skal som klub helst ud af at der er investorer ind over spiller køb, det er et dårligt signal at sende.Kent skrev:4 spillere på vej til Hobro, heriblandt Hvilsom: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -til-hobro
Så står vi tilbage med Jude, Janssen og Sly i front. Det er lidt for tyndt.
Gad vide om Jakob Poulsen investorerne er klar på at lade pengene arbejde igen: http://www.bold.dk/nyt/Journalist-Dunca ... ic-fremtid
Duncan vil være et super sign, men vi har ikke råd så simpelt er det, samt jeg har hørt fra en kammerat som kommer i Agf at Duncan skulle være på vej til Fck hvis han kommer fra Celtic.Acebone skrev:Duncan er den ultimative Superligalejesvend på godt og ondt. Jeg ville ikke have noget imod at se ham udfolde sig (læs: score en helvedes masse mål) for os, men jeg er ikke sikker på, hvor godt han vil fungere i truppen. Og vi kan vel dårligt spille med Janssen og Duncan samtidig?
Vi ved vel med rimelig sikkerhed, at både Makienok og Fall har været i kikkerten det sidste år, EFTER vi hentede Janssen. Hvis de to kan spille som makker til Janssen, så kan Duncan vel også.Acebone skrev:Duncan er den ultimative Superligalejesvend på godt og ondt. Jeg ville ikke have noget imod at se ham udfolde sig (læs: score en helvedes masse mål) for os, men jeg er ikke sikker på, hvor godt han vil fungere i truppen. Og vi kan vel dårligt spille med Janssen og Duncan samtidig?
Principielt enig med dig, men det er et dårligere signal at sende, at gå konkurs eller rykke nedmnm123 skrev: vi skal som klub helst ud af at der er investorer ind over spiller køb, det er et dårligt signal at sende.
Kent skrev:Principielt enig med dig, men det er et dårligere signal at sende, at gå konkurs eller rykke nedmnm123 skrev: vi skal som klub helst ud af at der er investorer ind over spiller køb, det er et dårligt signal at sende.![]()
Investorer kan være et nødvendigt onde, som også kan medføre win-win.
Skovmand skrev:Kent skrev:Principielt enig med dig, men det er et dårligere signal at sende, at gå konkurs eller rykke nedmnm123 skrev: vi skal som klub helst ud af at der er investorer ind over spiller køb, det er et dårligt signal at sende.![]()
Investorer kan være et nødvendigt onde, som også kan medføre win-win.
Der må vel stadig være nogle Inder penge tilbage
Jeg anslår stadig vi skal lave et betydningsfuldt salg for at det hænger sammen.Skovmand skrev: Der må vel stadig være nogle Inder penge tilbage
Hekler skrev:Jeg anslår stadig vi skal lave et betydningsfuldt salg for at det hænger sammen.Skovmand skrev: Der må vel stadig være nogle Inder penge tilbage