Enig.Acebone skrev:Ja, det er netop det, der er problemet! Hvis Jensen og Lössl står mere eller mindre lige (hvilket det ligner, at de gør), så ved jeg da helt sikkert, hvem jeg vil smide ind. Hvem er der mest perspektiv i? Hvem kan stadig udvikle sig rigtig meget? Hvem trækker udenlandske målmandsscouts på stadion? Hvem er der et potentielt millionsalg i?
Lössl. Og han skal have chancen igen.
Kasper Jensen skal simpelthen være synligt bedre end Lössl, ellers giver det ingen mening i forhold til klubbens strategi. Vi har slet og ret ikke råd til 28-årige spillere, der gør det "nogenlunde". De skal løfte holdet, ellers kan vi lige så godt bruge akademispillere.
Spillemessigt er de rimeligt lige, derfor er det efter min mening egentligt lige meget hvem af dem som står. Da den ene ikke er meget bedre end den anden og ingen af dem er "vildt" gode efter min mening (de har begge nogle mangler)
Så spillemessigt er de ca på samme niveau.
Men som du er inde på. Tænker man så FCM strategi, penge, fremtidige muligheder, mulige salg, udvikling osv. Så skal Lössl klart stå, da han har flere år til at udvikle sig i, samt muligheder for salg, alderen med sig og at ja, Kasper er ikke de niveauer bedre end Lössl, til at han skal være fast mellem de 11 udvalgte.