Målmandsduellen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

Re: Målmandsduellen

Indlæg af Sylvester »

Ragz skrev:jamen det er da også helt vildt at støtte sit hold med at lave en facebook gruppe? håber sku ikke du mener det du siger.
Ikke forstået? Hvordan er det ikke at støtte sit hold at ønske den klart bedst keeper på mål? Kasper "Raska" Jensen har da været helt væk i hver eneste kamp og syntes så rigeligt han har fået chancen for den her omgang, Lössl blev jo sat af for langt færre fejl!!

Dog var det bare for sjov, men det kan da være gruppen findes allerede og måske man skulle melde dig ind? :)

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

Sylvester skrev:
Ragz skrev:jamen det er da også helt vildt at støtte sit hold med at lave en facebook gruppe? håber sku ikke du mener det du siger.
Ikke forstået? Hvordan er det ikke at støtte sit hold at ønske den klart bedst keeper på mål? Kasper "Raska" Jensen har da været helt væk i hver eneste kamp og syntes så rigeligt han har fået chancen for den her omgang, Lössl blev jo sat af for langt færre fejl!!

Dog var det bare for sjov, men det kan da være gruppen findes allerede og måske man skulle melde dig ind? :)
Vidste godt det bare var for sjov.. Men jeg vil ikke mene det er at støtte sit eget hold at nedgøre den anden som er på pladsen. Og nej du har ikke ret i at Lössl blev sat af efter langt færre fejl. Der køres en kamp mod Kasper Jensen på mål i øjeblikket, og er det at støtte ham? Tror du han bliver bedre af det?

Som sagt før, så er jeg meget overbevist om at Kasper Jensen nok skal finde sit nivaue, men man må have tålmodighed, og ikke tro at alle er lige gode og gør en komet start som Lössl gjorde.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Heinze gjorde det i øvrigt godt for Silkeborg igen igen. Han har godt nok tit reddet point for dem.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Acebone skrev:Heinze gjorde det i øvrigt godt for Silkeborg igen igen. Han har godt nok tit reddet point for dem.
Ja, han tog et straffe :shock: i øvrigt fra SønderjyskE's nyindkøbte Tommy Bechmann - ikk go start ;)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

AlwaysFCM skrev:Ja, han tog et straffe :shock: i øvrigt fra SønderjyskE's nyindkøbte Tommy Bechmann - ikk go start ;)
Det var faktisk Henrik Hansen, der skød. Straffesparket blev også begået mod ham, så det skulle jo gå galt ifølge overtroen. ;)

Men jeg sad under SIF-SE og tænkte på, at Heinze nok ville gå direkte i starteren hos FCM pt. De refleksredninger, han kan lave, ser vi sgutte Kasper Jensen lave.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Acebone skrev:
Det var faktisk Henrik Hansen, der skød. Straffesparket blev også begået mod ham, så det skulle jo gå galt ifølge overtroen. ;)
Hov, havde bare lige læst en anden overskrift uden at læse indholdet, hvor der stod de brændte straffe. Og efterfølgende læste jeg denne nyhed fordi jeg regnede med, at den beskrev det http://onside.dk/nyheder/superligaen/be ... n=newsfeed Min fejl ;)
Acebone skrev:Men jeg sad under SIF-SE og tænkte på, at Heinze nok ville gå direkte i starteren hos FCM pt. De refleksredninger, han kan lave, ser vi sgutte Kasper Jensen lave.
Ja. Og var undskyldningen i den tid man opgav Heinze ikke, at han kun var god inde i målet, han bevægede sig ikke ud i feltet?
Og det er det samme mange beskylder Kasper og Jonas for ikke tør gøre nu i tiden :) Dén er satme træls!
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

AlwaysFCM skrev:Ja. Og var undskyldningen i den tid man opgav Heinze ikke, at han kun var god inde i målet, han bevægede sig ikke ud i feltet?
Det var nok sådan noget. Hovedsageligt opgav man ham dog, fordi man troede, man havde gjort et scoop og skrevet med en klassemålmand, der kunne bringe os helt til tops. Denne klassemålmand var imidlertid mere optaget af at skrive bøger end at spille fodbold; men så var det, frelseren Jonas Lössl kom til og fik os alle til at glemme Heinze, Raska og what's-his-name.

Kasper Jensen er ikke nogen dårlig målmand, og han virker som en fin fyr, men en Lössl i 2010-form bør være at foretrække. Så Kasper og Jonas - på med arbejdshandskerne, for det her kan I gøre bedre!

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

nu må han fandme ud. står og kigger bold og laver ikke andet end at sparke den kugle af helved til. FÅ NU JONAS IND :evil:

WBW

Indlæg af WBW »

cameo1977 skrev:nu må han fandme ud. står og kigger bold og laver ikke andet end at sparke den kugle af helved til. FÅ NU JONAS IND :evil:
Hold nu. Er ikke tilhænger af Kasper på målet, men han har ikke gjort noget forkert indtil videre. Målet er udeelukkende Koljas fejl.,

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

WBW skrev:
cameo1977 skrev:nu må han fandme ud. står og kigger bold og laver ikke andet end at sparke den kugle af helved til. FÅ NU JONAS IND :evil:
Hold nu. Er ikke tilhænger af Kasper på målet, men han har ikke gjort noget forkert indtil videre. Målet er udeelukkende Koljas fejl.,
Kolja overholder helt sikkert ikke deres aftaler, MEN, bolden er sparken fra 16 meter, og går kun 1 meter til højre for Kasper Jensen.. Den bold skal han have på refleksen, uanset hvor meget han så end har vægten placeret til at springe mod venstre!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Nu skal man heller ikke lige glemme Helenius, den er altså rigtigt godt sparket ind.

Problemet med vores 2 målmænd som jeg ser det, er at ingen af de to, hiver de overraskende fiberredninger frem. De er begge 2 okay gode målmænd, men er de sat i skuddet, står de stille og det gælder både Kasper og Jonas.

Selv Lasse Heinze, som vi ikke mente var god nok ( jeg er enig) har sådanne redninger og det skal han have, specielt grundet hans manglende højde, ellers ville han ikke kunne gøre sig i superligaen. Kasper har ikke de fiber/refleks redninger og det samme ved jeg at jeg savnede fra Jonas. Så i mine øjne er det lidt hip som hap, hvem der står på kassen så længe de begge "kun" er okay gode målmænd, samt at vores forsvar ikke er bedre end det er og stadigt laver de dumme fejl, som koster jævnligt.

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

WBW skrev:
Hvvordan kan det være koljas fejl han må da ikke tage med hænder det må kasper og det prøvede han slet ikke på.
sntes helt ærligt at det var et drop af kasper

FcToIDie

Indlæg af FcToIDie »

nøøøj det var tæt på du havde den kasper... måske jonas havde prøvet men okay.....

kimling

Indlæg af kimling »

Er meget enig i, at Kolja kikser - men det betyder ikke at Kasper passivt skal kigge på, at bolden triller ind i målet uden at reagere. Håber snart at Glen indser at talentet han har bænket skal tilbage i kassen.... og det kan ikke gå hurtigt nok! :!:

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

pr0j3ct skrev:Problemet med vores 2 målmænd som jeg ser det, er at ingen af de to, hiver de overraskende fiberredninger frem. De er begge 2 okay gode målmænd, men er de sat i skuddet, står de stille og det gælder både Kasper og Jonas.

...

Så i mine øjne er det lidt hip som hap, hvem der står på kassen så længe de begge "kun" er okay gode målmænd, samt at vores forsvar ikke er bedre end det er og stadigt laver de dumme fejl, som koster jævnligt.
Ja, det er netop det, der er problemet! Hvis Jensen og Lössl står mere eller mindre lige (hvilket det ligner, at de gør), så ved jeg da helt sikkert, hvem jeg vil smide ind. Hvem er der mest perspektiv i? Hvem kan stadig udvikle sig rigtig meget? Hvem trækker udenlandske målmandsscouts på stadion? Hvem er der et potentielt millionsalg i?

Lössl. Og han skal have chancen igen.

Kasper Jensen skal simpelthen være synligt bedre end Lössl, ellers giver det ingen mening i forhold til klubbens strategi. Vi har slet og ret ikke råd til 28-årige spillere, der gør det "nogenlunde". De skal løfte holdet, ellers kan vi lige så godt bruge akademispillere.

Besvar