pr0j3ct skrev:Problemet med vores 2 målmænd som jeg ser det, er at ingen af de to, hiver de overraskende fiberredninger frem. De er begge 2 okay gode målmænd, men er de sat i skuddet, står de stille og det gælder både Kasper og Jonas.
...
Så i mine øjne er det lidt hip som hap, hvem der står på kassen så længe de begge "kun" er okay gode målmænd, samt at vores forsvar ikke er bedre end det er og stadigt laver de dumme fejl, som koster jævnligt.
Ja, det er netop det, der er problemet! Hvis Jensen og Lössl står mere eller mindre lige (hvilket det ligner, at de gør), så ved jeg da helt sikkert, hvem jeg vil smide ind. Hvem er der mest perspektiv i? Hvem kan stadig udvikle sig rigtig meget? Hvem trækker udenlandske målmandsscouts på stadion? Hvem er der et potentielt millionsalg i?
Lössl. Og han
skal have chancen igen.
Kasper Jensen skal simpelthen være synligt bedre end Lössl, ellers giver det ingen mening i forhold til klubbens strategi. Vi har slet og ret ikke råd til 28-årige spillere, der gør det "nogenlunde". De skal løfte holdet, ellers kan vi lige så godt bruge akademispillere.