Vit. Guimaraes - FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JeppeO

Re: Vit. Guimaraes - FCM?

Indlæg af JeppeO »

Der er i hvert fald ikke solgt mange billetter til Faxe kondi tribunen. Man kan stort set selv bestemme hvor man vil sidde.

Spilletidspunktet er godt nok heller ikke særlig attraktiv for børnefamilier, men sådan vil det jo ofte være i de Europæiske turneringer. Tror ikke vi bliver mere end de små 3000 tilskuere, som vi også var mod TNS.

jakobV

Indlæg af jakobV »

Selvfølgelig kommer der flere end 3000 på torsdag...

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Tror i man skal lægge noget i, at Fagerberg ikke er med i truppen til i morgen?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Der er i hvert fald 4 medrejsende portugisiske fans.. Så der kommer i hvert fald lidt opbakning;)

Men tror tilskuertallet ender på en 3765 imorgen.
!

mmgala

Indlæg af mmgala »

ved det ikke, men kan se upsa er tilbage i truppen....Hvis den klovn kommer på banen udvandre jeg...er ved at være godt og grundig træt af hans altid "uheldige" medvirken til succes for modstanderne. det mest positive fra silkeborg kampen var sku at han fik karantæne...og så er han fa...... med her.

Brugeravatar
b
Geografisk sted: 7000

Indlæg af b »

mmgala skrev:ved det ikke, men kan se upsa er tilbage i truppen....Hvis den klovn kommer på banen udvandre jeg...er ved at være godt og grundig træt af hans altid "uheldige" medvirken til succes for modstanderne. det mest positive fra silkeborg kampen var sku at han fik karantæne...og så er han fa...... med her.

Enig! Man har indtrykket af, at han kun spiller, fordi det måske øger chancen for at komme af med ham...men når han så spiller, så har det sgu nok reelt set den modsatte effekt!

Forhåbentlig er Kolja, Bøge og ja endda Siv foran på højre back. I midterforsvar er Bak, Martin, Møller, Erik, Kolja og Julle forhåbentlig foran.

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

sebastian94 skrev:Tror i man skal lægge noget i, at Fagerberg ikke er med i truppen til i morgen?
tror han er meget tæt på et skifte til Horsens

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvis vi skal gå videre, så er det på hjemmebane at vi skal afgøre det. Kampen i morgen, er som jeg ser det næsten alt eller intet, vi skal som minimum vinde kampen.
Det er dog en lidt sjov størrelse, for vi aner jo ikke rigtig hvad det er for et hold vi skal møde, Portugisisk fodbold vækker respekt, i hvert fald top 3 derfra, Vitoria burde være et hold vi kan overkomme, teoretisk set..! 8-)

corny48

Indlæg af corny48 »

jeg tænke på.....er kamp i aften et alkohol fri kamp i stadion ???
;)

Casper

Indlæg af Casper »

corny48 skrev:jeg tænke på.....er kamp i aften et alkohol fri kamp i stadion ???
;)
Ja. Det er det ved alle EL kampe.

WBW

Indlæg af WBW »

Casper skrev:
corny48 skrev:jeg tænke på.....er kamp i aften et alkohol fri kamp i stadion ???
;)
Ja. Det er det ved alle EL kampe.
Officielt ja, men bliver ikke overholdt.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Glæder mig helt sindsygt til i aften!

Tror i Marc Møller ikke Ipsa spiller i aften?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

sebastian94 skrev:Glæder mig helt sindsygt til i aften!

Tror i Marc Møller ikke Ipsa spiller i aften?
Jeg tror det er Marc Møller, jeg synes han viste rimelig figur mod HB Køge. Men det er heller ikke fordi Ipsa er helt dum. I foråret da både Albrech og Bak tit var skadet, der sad mange af os jo og bad til Ipsa var klar. Og der viste han sig meget stabil - han var jo nærmest den mest stabile i forsvaret udover Julle. Jeg synes ikke Ipsa er så slem som mange påpeger, og han er kun blevet bedre af meget spilletid.

Tror på denne start-11'er:

........Jensen
Kolja-Bak-Møller-Julle
........Izunna
Albæk-Poulsen-Hassan
.....Janssen-Sly

Det kan godt være Nworuh starter i stedet for Janssen. Men jeg tror det egentlig ikke, da Vitória har udtalt at de har respekt for Jakob P. og nigerianerne - så er Nworuh et friskt indhob senere i kampen, hvis man får brug for lidt ny energi.
Og jeg tror Janssen er rimelig fit til kamp, han kom jo også lidt ind i mandags :)
FC Midtjylland

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Ren off-topic.

Selvom jeg ikke er fan af midtjylland, så hepper jeg stadig på de danske hold i Europa, så jeg vil lige høre hvor man kan se aftenens kamp. Kan ikke umiddelbart finde noget selv.

Også vil jeg bare ønske held og lykke :)

WBW

Indlæg af WBW »

jonas386 skrev:Ren off-topic.

Selvom jeg ikke er fan af midtjylland, så hepper jeg stadig på de danske hold i Europa, så jeg vil lige høre hvor man kan se aftenens kamp. Kan ikke umiddelbart finde noget selv.

Også vil jeg bare ønske held og lykke :)
Kampen sendes på TV2 Sport.

Besvar