Vit. Guimaraes - FCM?
Re: Vit. Guimaraes - FCM?
Der er i hvert fald ikke solgt mange billetter til Faxe kondi tribunen. Man kan stort set selv bestemme hvor man vil sidde.
Spilletidspunktet er godt nok heller ikke særlig attraktiv for børnefamilier, men sådan vil det jo ofte være i de Europæiske turneringer. Tror ikke vi bliver mere end de små 3000 tilskuere, som vi også var mod TNS.
Spilletidspunktet er godt nok heller ikke særlig attraktiv for børnefamilier, men sådan vil det jo ofte være i de Europæiske turneringer. Tror ikke vi bliver mere end de små 3000 tilskuere, som vi også var mod TNS.
Selvfølgelig kommer der flere end 3000 på torsdag...
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Tror i man skal lægge noget i, at Fagerberg ikke er med i truppen til i morgen?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Der er i hvert fald 4 medrejsende portugisiske fans.. Så der kommer i hvert fald lidt opbakning;)
Men tror tilskuertallet ender på en 3765 imorgen.
Men tror tilskuertallet ender på en 3765 imorgen.
!
ved det ikke, men kan se upsa er tilbage i truppen....Hvis den klovn kommer på banen udvandre jeg...er ved at være godt og grundig træt af hans altid "uheldige" medvirken til succes for modstanderne. det mest positive fra silkeborg kampen var sku at han fik karantæne...og så er han fa...... med her.
mmgala skrev:ved det ikke, men kan se upsa er tilbage i truppen....Hvis den klovn kommer på banen udvandre jeg...er ved at være godt og grundig træt af hans altid "uheldige" medvirken til succes for modstanderne. det mest positive fra silkeborg kampen var sku at han fik karantæne...og så er han fa...... med her.
Enig! Man har indtrykket af, at han kun spiller, fordi det måske øger chancen for at komme af med ham...men når han så spiller, så har det sgu nok reelt set den modsatte effekt!
Forhåbentlig er Kolja, Bøge og ja endda Siv foran på højre back. I midterforsvar er Bak, Martin, Møller, Erik, Kolja og Julle forhåbentlig foran.
tror han er meget tæt på et skifte til Horsenssebastian94 skrev:Tror i man skal lægge noget i, at Fagerberg ikke er med i truppen til i morgen?
Hvis vi skal gå videre, så er det på hjemmebane at vi skal afgøre det. Kampen i morgen, er som jeg ser det næsten alt eller intet, vi skal som minimum vinde kampen.
Det er dog en lidt sjov størrelse, for vi aner jo ikke rigtig hvad det er for et hold vi skal møde, Portugisisk fodbold vækker respekt, i hvert fald top 3 derfra, Vitoria burde være et hold vi kan overkomme, teoretisk set..!
Det er dog en lidt sjov størrelse, for vi aner jo ikke rigtig hvad det er for et hold vi skal møde, Portugisisk fodbold vækker respekt, i hvert fald top 3 derfra, Vitoria burde være et hold vi kan overkomme, teoretisk set..!
jeg tænke på.....er kamp i aften et alkohol fri kamp i stadion ???

Ja. Det er det ved alle EL kampe.corny48 skrev:jeg tænke på.....er kamp i aften et alkohol fri kamp i stadion ???
Officielt ja, men bliver ikke overholdt.Casper skrev:Ja. Det er det ved alle EL kampe.corny48 skrev:jeg tænke på.....er kamp i aften et alkohol fri kamp i stadion ???
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Glæder mig helt sindsygt til i aften!
Tror i Marc Møller ikke Ipsa spiller i aften?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Jeg tror det er Marc Møller, jeg synes han viste rimelig figur mod HB Køge. Men det er heller ikke fordi Ipsa er helt dum. I foråret da både Albrech og Bak tit var skadet, der sad mange af os jo og bad til Ipsa var klar. Og der viste han sig meget stabil - han var jo nærmest den mest stabile i forsvaret udover Julle. Jeg synes ikke Ipsa er så slem som mange påpeger, og han er kun blevet bedre af meget spilletid.sebastian94 skrev:Glæder mig helt sindsygt til i aften!
Tror på denne start-11'er:
........Jensen
Kolja-Bak-Møller-Julle
........Izunna
Albæk-Poulsen-Hassan
.....Janssen-Sly
Det kan godt være Nworuh starter i stedet for Janssen. Men jeg tror det egentlig ikke, da Vitória har udtalt at de har respekt for Jakob P. og nigerianerne - så er Nworuh et friskt indhob senere i kampen, hvis man får brug for lidt ny energi.
Og jeg tror Janssen er rimelig fit til kamp, han kom jo også lidt ind i mandags
FC Midtjylland
Ren off-topic.
Selvom jeg ikke er fan af midtjylland, så hepper jeg stadig på de danske hold i Europa, så jeg vil lige høre hvor man kan se aftenens kamp. Kan ikke umiddelbart finde noget selv.
Også vil jeg bare ønske held og lykke
Selvom jeg ikke er fan af midtjylland, så hepper jeg stadig på de danske hold i Europa, så jeg vil lige høre hvor man kan se aftenens kamp. Kan ikke umiddelbart finde noget selv.
Kampen sendes på TV2 Sport.jonas386 skrev:Ren off-topic.