cameo1977 skrev:det er fordi i prøver på at bestille flere billetter end i har sæsonkort jeg ville nemlig også have købt 4 billetter men da jeg satte antallet ned til 3 kunne jeg godt og det er også det antal sæsonkort jeg har købt i år
Jeg har ét sæsonkort og har forsøgt at bestille én billet...
Jeg skrev til FCM i går, hvor jeg fik det svar, at det kunne skyldes, min indkøbskurv var fuld - men den er og var tom som vores pointkonto.
Jeg har bøvlet med problemet mange gange nu, hvor jeg har ét sæsonkort og bistiller én billet, men med samme resultat og der er ikke noget i min indkøbskurv.
Har også haft problemer til denne kamp. Men bare skriv en mail til dem, så ligger billetten i infohuset på torsdag. Men det er lidt mærkeligt at det fungere for nogen og så ikke for andre. Ved der var nogen der havde problemer med det til kampen mod TNS, men der kunne jeg nemt bestille.
cameo1977 skrev:det er fordi i prøver på at bestille flere billetter end i har sæsonkort jeg ville nemlig også have købt 4 billetter men da jeg satte antallet ned til 3 kunne jeg godt og det er også det antal sæsonkort jeg har købt i år
Jeg har ét sæsonkort og har forsøgt at bestille én billet...
Jeg skrev til FCM i går, hvor jeg fik det svar, at det kunne skyldes, min indkøbskurv var fuld - men den er og var tom som vores pointkonto.
okay troede ellers lige jeg havde løst problemet
jeg har aldrig haft problemer med at bestille billetter
Guimares er PT bagud 3-0 til et andet portugisisk mandskab fra den næstbedste liga i Portugal.. Santa Clara endte i den tunge ende af den næstbedste liga sidste år
Ved godt det er en træningskamp men at de får en ordentlig snitter kan da kun være godt for os når vi smadrer HB Køge i morgen
Lupus1999 skrev:Er der nogen der har kendskab til, hvordan opbakning bliver på torsdag?
Kender intet til det officielle, men det lugter af at der er meget få som har købt billet nu hvor prisen er blevet sat ned til 50 kr/pr. billet for alle.
Dvs., alle dem som er venner med FCM på facebook, for det er umiddelbart det eneste sted de har lagt den lille "kampagne-kode" ud... Det er forresten "2100" hvis der er nogen som ikke er medlem af BW og gerne vil ha' en billig billet!