Vit. Guimaraes - FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: Vit. Guimaraes - FCM?

Indlæg af Peter Ross »

cameo1977 skrev:det er fordi i prøver på at bestille flere billetter end i har sæsonkort jeg ville nemlig også have købt 4 billetter men da jeg satte antallet ned til 3 kunne jeg godt og det er også det antal sæsonkort jeg har købt i år
Jeg har ét sæsonkort og har forsøgt at bestille én billet...
Jeg skrev til FCM i går, hvor jeg fik det svar, at det kunne skyldes, min indkøbskurv var fuld - men den er og var tom som vores pointkonto.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Jeg bøvlede også en del med akkurat det samme problem op til kampen i torsdags. Det endte med jeg fik lagt et styk til side.
!

6000

Indlæg af 6000 »

Jeg har bøvlet med problemet mange gange nu, hvor jeg har ét sæsonkort og bistiller én billet, men med samme resultat og der er ikke noget i min indkøbskurv.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Så må jeg jo spæde til, og meddele, at det har fungeret fint for mig. Helt problemløst, men har dog en bekendt med sæsonkort, hvor det har knebet.

Alstrup

Indlæg af Alstrup »

Har også haft problemer til denne kamp. Men bare skriv en mail til dem, så ligger billetten i infohuset på torsdag. Men det er lidt mærkeligt at det fungere for nogen og så ikke for andre. Ved der var nogen der havde problemer med det til kampen mod TNS, men der kunne jeg nemt bestille.

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

Peter Ross skrev:
cameo1977 skrev:det er fordi i prøver på at bestille flere billetter end i har sæsonkort jeg ville nemlig også have købt 4 billetter men da jeg satte antallet ned til 3 kunne jeg godt og det er også det antal sæsonkort jeg har købt i år
Jeg har ét sæsonkort og har forsøgt at bestille én billet...
Jeg skrev til FCM i går, hvor jeg fik det svar, at det kunne skyldes, min indkøbskurv var fuld - men den er og var tom som vores pointkonto.
okay troede ellers lige jeg havde løst problemet :oops:
jeg har aldrig haft problemer med at bestille billetter

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg kan heller ikke købe billet, uanset om det er 1 stk. eller 3 jeg forsøger at bestille, om jeg logger på og af osv.

Administrationen ser vel fejlen, når de kommer på arbejde imorgen, så jeg håber da stadig at få en billet til en 50er.

Lund

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Har i prøvet CTRL+F5

6000

Indlæg af 6000 »

Ja men stadig det samme

David

Indlæg af David »

virker fint ved mig. Har lige købt og udskrevet 2 stk

DannH

Indlæg af DannH »

Guimares er PT bagud 3-0 til et andet portugisisk mandskab fra den næstbedste liga i Portugal.. Santa Clara endte i den tunge ende af den næstbedste liga sidste år :)

Ved godt det er en træningskamp men at de får en ordentlig snitter kan da kun være godt for os når vi smadrer HB Køge i morgen :D

http://www.resultat.dk/detail/8KkOsmRq/?tab=1

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Er der nogen der har kendskab til, hvordan opbakning bliver på torsdag?

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Lupus1999 skrev:Er der nogen der har kendskab til, hvordan opbakning bliver på torsdag?
Kender intet til det officielle, men det lugter af at der er meget få som har købt billet nu hvor prisen er blevet sat ned til 50 kr/pr. billet for alle.

Dvs., alle dem som er venner med FCM på facebook, for det er umiddelbart det eneste sted de har lagt den lille "kampagne-kode" ud... Det er forresten "2100" hvis der er nogen som ikke er medlem af BW og gerne vil ha' en billig billet!

2294

Indlæg af 2294 »

Eller kom til warmup, og køb billetten i infobaren for 50,- ved fremvisning af BW medlemskort
Her skulle der stå noget klogt...

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

2294 skrev:Eller kom til warmup, og køb billetten i infobaren for 50,- ved fremvisning af BW medlemskort
Er det meningen at der bliver salg af billetter via BW for fermtiden til Uefa kampe?
Eller er det kun lige her i starten??
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar