The New Saints - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: The New Saints - FC Midtjylland

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:Plusserne overskygger minusserne i dag. :)
´

Tja.... Personligt vælger jeg dog lige at tage nej-hatten på et kort øjeblik og så konstatere, at det er pinligt at vores forsvar ikke kan holde nullet i nogen af de to kampe mod disse walisere, der altså var meget ringe. Desuden scorer de 2 gange på dødbolde i de 2 kampe, og den opdækning vi så i dag, var skandaløs ringe. Samtidig var vi overhovedet ikke farlige selv.

Hvis TNS kan score 2 gange mod os på dødbolde, så kan samtlige hold i superligaen også gøre det! Der skal strammes op på det område, og det kan kun gå for langsomt!

Jeg har valgt at begynde at tælle på 'dødboldsbalancen', og lige nu står den 0-3 til vores modstandere (jeg tæller ikke straffespart med).

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Kent skrev:Jeg har valgt at begynde at tælle på 'dødboldsbalancen', og lige nu står den 0-3 til vores modstandere (jeg tæller ikke straffespart med).
Man kan nok ofte finde noget skidt, hvis man leder efter det. ;)

Jeg synes, det var fedt, at Jude scorede - det ene mål i øvrigt på et fint oplæg fra Borring(!). Og Hvilsom. Det var godt til dem.

Når man ser på vores reservespækkede hold, så synes jeg, det var overordnet godkendt. Vi satte os på kampen og scorede de point, som Fodbolddanmark forventede.

Ja, vores dødbolde er til rotterne, men det er jo desværre ingen nyhed. Det er for mig at se en direkte konsekvens af skaderne. Aftalerne kan bare ikke sidde der, når vi har så meget rotation bagi. Forhåbentlig kommer Kolja og hjælper os.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Ufatteligt skidt!!!

Hvis man lukker 2 mål ind mod fyraftens proffer fra Wales, så ser det rigtigt skidt ud.
FCM spillede aaaaaaaaalt for langsomt. Spillet flød ikke selv mod TNS, og forsvaret var miserabelt.
Mod et rigtigt hold, ville vi være blevet smadret!
Hvis ikke vi finder mindst en forsvarsspiller, så er kampene mod Braga bare en formalitet, og sæsonen er i fare.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:Man kan nok ofte finde noget skidt, hvis man leder efter det. ;)
Bestemt :-)

Og det hele er naturligvis heller ikke negativt. Det var fedt at vores angribere fik scoret, og godt at vi laver et stykke prof arbejde (vi har jo tidligere haft problemer mod fx hold fra Færøerne).

Men samtidig skal vi også kigge på, hvad vi kan lære af kampen - og hvad vi kan gøre bedre. Og på den konto er det altså ikke prangende, at TNS scorede 3 mål på os i 2 kampe, heraf de 2 på hjørnespark. Det er altså ikke helt godt nok.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

NyX skrev:I øvrigt et interessant interview med fiskeren i pausen. Som jeg forstod det var hans udmeldinger om transfers lettere kryptiske mht. tilgang(e), mens han omvendt virkede mere konkret mht. eventuelle salg.
Så godt Ørgaard blev inteviewet, men eftersom jeg ikke kan finde klippet på tv2sport.dk, kan der så gives et kort referat af det?

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Aargh pis!
Jeg får ondt i nosserne, af sådan noget klaphuggeri!
Jeg kan forstå at man har problemer på udebane, på en kunstbane der ikke er vandet....
Men at smide to mål mod et fyraftens hold på hjemmebane er simpelthen forkert...
/Hekler

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Jeg må også indrømme at jeg er blevet noget pessimistisk efter aftenens præstation.

I DEN HÅNDFULD TILFÆLDE HVOR FORSVARET SAMT MÅLMAND SKULLE VÆRE BARE LIDT PÅ MÆRKERNE KOSTEDE DET TO UFATTELIGT NEMME MÅL!

Det er ikke godt nok! Og det er heller ikke godt nok at vi formøbler alle de dødbolde (frispark og hjørnespark).....

Første gang vi holder cleen-sheets i år vil være en JUBEL-DAG!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
fo2

Indlæg af fo2 »

110721_fo2oj1_fv1-kbk.jpg
[/img]

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Må indrømme at jeg er eng med Hekler m.fl. Selvom vi vinder 5-2 er det stadig lidt, eller meget, bitre miner der hersker hos mig idag. Det er simpelthen en katastrofe at lukke to mål ind mod sådan et hold. Er der i FCM en regel om ikke at dække op på dødbolde? For ikke at tale om den regel det må være ikke at score på dem? Og kasper Jensen..... to gange er han på skovtur igår, hvor det så (heldigvis :shock: ) kun koster mål den ene gang. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor han kan blive ved med at stå? Håber meget på at rygterne om Kolja er rigtige, og at han kan finde sit gamle niveau, for selvom han er højre back, så hold da op vi mangler en form for stabilitet nede i det forsvar. Når man tænker på at det er et fox and hounds hold vi møder idag tør jeg ikke tænke på hvor mange mål vi kommer til at lukke ind i år, hvis der ikke sker voldsomme forbedringer bgude.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

974

Indlæg af 974 »

mancitydk skrev:Må indrømme at jeg er eng med Hekler m.fl. Selvom vi vinder 5-2 er det stadig lidt, eller meget, bitre miner der hersker hos mig idag. Det er simpelthen en katastrofe at lukke to mål ind mod sådan et hold. Er der i FCM en regel om ikke at dække op på dødbolde? For ikke at tale om den regel det må være ikke at score på dem? Og kasper Jensen..... to gange er han på skovtur igår, hvor det så (heldigvis :shock: ) kun koster mål den ene gang. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor han kan blive ved med at stå? Håber meget på at rygterne om Kolja er rigtige, og at han kan finde sit gamle niveau, for selvom han er højre back, så hold da op vi mangler en form for stabilitet nede i det forsvar. Når man tænker på at det er et fox and hounds hold vi møder idag tør jeg ikke tænke på hvor mange mål vi kommer til at lukke ind i år, hvis der ikke sker voldsomme forbedringer bgude.
FC Midtjylland er ét af verdens bedste fodboldhold - kig bare på ranglisten, vi er helt oppe på Manchester U niveau - specielt også økonomisk hvor vi er outstanding
Vi har spillet og næsten tabt til et hold der ligger hele 113 pladser under os på ranglisten - vi burde have vundet 10-0 eller mere fordi når man først er kommet foran med 3-0 så er der ikke nogen grund til at slappe af eller tænke på det sammenpressede kampprogram
Vi spillede endda mod et hold der historisk set aldrig har været vant til at vinde og en klub der er hele 40 ældre end gudeholdet FCM

Jeg sælger mine få aktier og begynder at holde med FC Vi er de bedste i verden - de er vidst fra Norge

WBW

Indlæg af WBW »

Bliver nødt til lige at spørge; hva er ideen bag det nye råb efter en scoring?
Speaker: Tak!
Fans: Selv tak! Bøsserøv!?!

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

WBW skrev:Bliver nødt til lige at spørge; hva er ideen bag det nye råb efter en scoring?
Jeg ved ikke hvad ideen er men det er ikke et nyt råb. Det har vi gjort så længe jeg kan huske.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

WBW

Indlæg af WBW »

Le Compte skrev:Jeg ved ikke hvad ideen er men det er ikke et nyt råb. Det har vi gjort så længe jeg kan huske.
Nå okay, så var det nok bare det lave tilskuerantal, der gjorde man kunne høre det igår.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

WBW skrev:Bliver nødt til lige at spørge; hva er ideen bag det nye råb efter en scoring?
Det har altid været sådan, det er bare en af de de infantile fælles handlinger der bliver institutionaliseret over tid og i dag er en tradition.

Bare lad være med at tænke for meget over det så går det nemmere ;-)
/Hekler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Grundet lidt ferie, kommer billederne lidt forsinket, men her er de: http://www.black-wolves.com/galleri/category/102.html

Billede

Besvar