The New Saints - FC Midtjylland
The New Saints - FC Midtjylland
I går aftes blev det afgjort, at vores modstander på torsdag er TNS fra Wales, så her er kamptråden.
Et friskt bud på en opstilling:
Lössl
Sivebæk - Ipsa - Bak - Juelsgård
Sylvester - Izunna - Poulsen - Rilwan
Jude - Janssen
Det ville ellers være fedt at se Bøge og Albrechtsen på holdkortet, men døjer de ikke stadig med lidt skavanker? Jeg har sgu ikke helt overblik over skaderne her i pre-season.
Jeg har ikke kunnet finde plads til Albæk, men han bør vel også få en rolle i den kamp på en eller anden måde. Målmandsposten er også et åbent spørgsmål.
Hvor mange er i øvrigt sikre på at tage derover - og hvordan? Tror I, man skal bestille billet? Det er et meget lille stadion...
Lössl
Jude - Janssen
Det ville ellers være fedt at se Bøge og Albrechtsen på holdkortet, men døjer de ikke stadig med lidt skavanker? Jeg har sgu ikke helt overblik over skaderne her i pre-season.
Jeg har ikke kunnet finde plads til Albæk, men han bør vel også få en rolle i den kamp på en eller anden måde. Målmandsposten er også et åbent spørgsmål.
Hvor mange er i øvrigt sikre på at tage derover - og hvordan? Tror I, man skal bestille billet? Det er et meget lille stadion...
Re: The New Saints - FC Midtjylland
Og nu kan jeg så se, at Albrechtsen og Bøge spiller mod Werder. Altså må de også betegnes som stærke kandidater til starteren. Jude er et gamble fra min side, men jeg så gerne, at det blev en realitet med ham og Janssen på toppen. Det burde være garanti for mål.
Albrechtsen og Bøge spillede i Werder kampen, så mon ikke de er klar. Jeg tror godt du(Acebone) kan afskrive Sivebæk som Bak, han er nærmest kun nødløsning på pladsen, og jeg tror Glenn har rykket ham op som midtbane mand igen.Acebone skrev:I går aftes blev det afgjort, at vores modstander på torsdag er TNS fra Wales, så her er kamptråden.
Lössl
Jude - Janssen
-
Peter Ross
Jeg er ganske sikker på, man ikke bringer Bak i kamp mod TNS på udebane - alene af den grund, at de spiller på kunstgræs. Det vil være idioti at have ladet ham bygge knæet op hele sæsonopstarten, for så at smide ham på kunstgræs, der er knæets fjende nr. 1 (fraregnet Roy Keane
)
Bøge og Albrechtsen har ganske korrekt døjet lidt med skader i opstarten (og de foregående 12 måneder...), men det er ikke noget, der burde volde problemer. De har begge set kampklare ud i de seneste uger. Bøge blev sparet mod SIF i Horne, for ikke at overbelaste, så dét er der tjek på.
Såfremt vi sparer Bak pga. kunstgræs, som jeg har på fornemmelsen, så tror jeg, Salami ryger på samme konto. Han har immervæk kæmpet en del med sit bentøj, så at bringe ham på kunstgræs i en af de første betydende kampe for hans vedkommende i mange måneder, vil være lidt et sats.
Hvis ikke Albæk får en startplads, må jeg vist have en lille snak med Glen, for hold da nu op, hvor har Albæk har outstanding imod både St. Pauli og SIF, som jeg har set kampene. Han har leveret en fortrinlig arbejdsindsats, har erobret mange bolde og fordelt dem godt, han har sat tempoet i kampene, både når det skulle være højere og når tempoet skulle trækkes ned og han har taget ansvar. Han ligner en, der kommer stærkt her i efteråret. Opstarten har i hvert fald været ualmindeligt lovende.
Jeg gætter på en opstilling, der ligner noget a la:
Lössl/Jensen (ser enormt jævnbyrdige ud - Lössl imponerede mig dog mere mod St. Pauli end Jensen gjorde mod SIF)
Bøge - Ipsa - Albrechtsen - Juelsgård
Jakob P. - Albæk - Izunna - Rilwan
Sly - Janssen
Bøge og Albrechtsen har ganske korrekt døjet lidt med skader i opstarten (og de foregående 12 måneder...), men det er ikke noget, der burde volde problemer. De har begge set kampklare ud i de seneste uger. Bøge blev sparet mod SIF i Horne, for ikke at overbelaste, så dét er der tjek på.
Såfremt vi sparer Bak pga. kunstgræs, som jeg har på fornemmelsen, så tror jeg, Salami ryger på samme konto. Han har immervæk kæmpet en del med sit bentøj, så at bringe ham på kunstgræs i en af de første betydende kampe for hans vedkommende i mange måneder, vil være lidt et sats.
Hvis ikke Albæk får en startplads, må jeg vist have en lille snak med Glen, for hold da nu op, hvor har Albæk har outstanding imod både St. Pauli og SIF, som jeg har set kampene. Han har leveret en fortrinlig arbejdsindsats, har erobret mange bolde og fordelt dem godt, han har sat tempoet i kampene, både når det skulle være højere og når tempoet skulle trækkes ned og han har taget ansvar. Han ligner en, der kommer stærkt her i efteråret. Opstarten har i hvert fald været ualmindeligt lovende.
Jeg gætter på en opstilling, der ligner noget a la:
Lössl/Jensen (ser enormt jævnbyrdige ud - Lössl imponerede mig dog mere mod St. Pauli end Jensen gjorde mod SIF)
Bøge - Ipsa - Albrechtsen - Juelsgård
Jakob P. - Albæk - Izunna - Rilwan
Sly - Janssen
Nogen der ved om kampen bliver vist i TV, alternativt streamet på nettet?
/Bobby
- Mini Bager
Har hørt 3Puls sender FCMs kampe. Men jeg er ikke sikker på de viser udebanekampene.
Ifølge dette link der blev postet et andet sted her på graven, viser de både ude og hjemmekamp på tv 3pulsMini Bager skrev:Har hørt 3Puls sender FCMs kampe. Men jeg er ikke sikker på de viser udebanekampene.
Jeg har bare ikke det til at passe med tv guiden.Midtgaard skrev:Ifølge dette link der blev postet et andet sted her på graven, viser de både ude og hjemmekamp på tv 3pulsMini Bager skrev:Har hørt 3Puls sender FCMs kampe. Men jeg er ikke sikker på de viser udebanekampene.http://www.betxpert.com/tvguide/fodbold
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Det er desværre bare næsten det eneste sted, hvor det står. Hverken på viasats egen tv-guide eller andre står der, at de viser kampen. Håber dog, at det bare er fordi, at de ikke har rettet det.Midtgaard skrev:Ifølge dette link der blev postet et andet sted her på graven, viser de både ude og hjemmekamp på tv 3pulsMini Bager skrev:Har hørt 3Puls sender FCMs kampe. Men jeg er ikke sikker på de viser udebanekampene.http://www.betxpert.com/tvguide/fodbold
Jeg har skrevet til TV3 for at få afklaret om de sender kampen. Indtil videre har det dog ikke resulteret i et svar!
Ifølge http://www.tipsbladet.dk/kampe-i-tv sender 3Puls kampen fra kl. 20, men det bekræfter 3Puls egen tv-guide ikke: http://tv3.dk/tvguide
Ifølge http://www.tipsbladet.dk/kampe-i-tv sender 3Puls kampen fra kl. 20, men det bekræfter 3Puls egen tv-guide ikke: http://tv3.dk/tvguide
Ser desværre ikke ud til at den bliver vist, men de andre år vi har været med, har de jo heller ikke vist udekampene, men kun hjemmekampene så vidt jeg husker.?
På linket til betexperts tv-guide står vi da heller ikke til at blive vist torsdag?
På linket til betexperts tv-guide står vi da heller ikke til at blive vist torsdag?
Høvdingen af Herning
Det stod der ellers tidligere i dag, øv daSaemala skrev:Ser desværre ikke ud til at den bliver vist, men de andre år vi har været med, har de jo heller ikke vist udekampene, men kun hjemmekampene så vidt jeg husker.?
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
http://www.welsh-premier.com/index.php/ ... -fine-form
Der bliver lagt mærke til FCM i Wales, men også Bangor´s CHL modstander HJK fra Finland..
Der bliver lagt mærke til FCM i Wales, men også Bangor´s CHL modstander HJK fra Finland..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Ifølge TNS' fans så bliver kampen ikke sendt i tv, men FCM arbejder på at kunne streame den over nettet.Midtgaard skrev:Det stod der ellers tidligere i dag, øv daSaemala skrev:Ser desværre ikke ud til at den bliver vist, men de andre år vi har været med, har de jo heller ikke vist udekampene, men kun hjemmekampene så vidt jeg husker.?
Ellers skulle den blive sendt på on-line radio - på BBC Radio Shropshire's hjemmeside.
TV3 skrev:Tak for din henvendelse. Kampen er ikke noget vi kender til, og den bliver ikke vist på tv3 Puls, så den er på Betxpert's egen regning.
Den første mulige UEL-kamp (Brøndby) er den 28. juli eller 4. august, og vil blive vist på tv3+.
Med venlig hilsen/Best Regards
Patricia F. Kjeldsen
TV3 PULS Programplanlægger
Programafdelingen