The New Saints - FC Midtjylland
Re: The New Saints - FC Midtjylland
Lyder ikke helt tosset; men hvordan ser det mon ud med Bøge? Han var en af de bedste i den første kamp. Ham har jeg virkelig fidus til.
Og så håber jeg lidt på Lössl, men jeg har ingen idé om, hvor langt han er fra Jensen til træning.
Og så håber jeg lidt på Lössl, men jeg har ingen idé om, hvor langt han er fra Jensen til træning.
Jensen
Sivebæk - Ipsa - Juelsgård - Lauridsen
Olsen - Poulsen - Albæk - Borring
Igboun - Nworuh
Bak, Salami, Izunna, Rilwan og Bøge bliver sparet, men trænede alle fuldt med.
Igboun - Nworuh
-
falkengaard
Nogen der er hørt noget om der kommer nogle fans med fra Wales, de plejer at være så festlige de fans som støtter deres hold fra de engelske øer
-
falkengaard
Nogen der er hørt noget om der kommer nogle fans med fra Wales, de plejer at være så festlige de fans som støtter deres hold fra de engelske øer
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
En kamp som vi selvfølgelig gerne skal vinde med mindst 2 mål, også får at give fansene en bare lidt god kamp. Jeg selv tager kampen på sofaen.Jacob skrev:Jensen
Igboun - Nworuh
Synes faktisk det er dejligt at se Borring tilbage, håber han kommer tilbage i hans gamle form, og det er vel kun et spørgsmål om selvtillid, så en kasse og en assist i dag, vil helt sikkert give Borring meget.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Er der nogle der har tjek på hvor kampen bliver streamet henne evt gratis ?
Pasningsspillet i dagens kamp er simpelthen formidabelt 
-
Steffen am
Ja,
Fedt fedt fedt fodbold i dag
Men igen bliver man lidt nervøs for at de små nigerianere går i stykker med dem tæsk de får med deres fart, TNS kan jo slet ikke følge med. Smuk fodbold af FCM
Fedt fedt fedt fodbold i dag
Men igen bliver man lidt nervøs for at de små nigerianere går i stykker med dem tæsk de får med deres fart, TNS kan jo slet ikke følge med. Smuk fodbold af FCM
Klasseforskel, Jude og Sly har været forrygende, dem kan de overhovedet ikke fange
Eneste lille kritikpunkt, er at afslutningerne stadig ikke er specielt skarpe, det ser halvforkølet ud når der skal afsluttes.
Glæder mig til at se Jude og Sly sammen på top mod HB Køge, det bliver spændende at se hvad de kan gøre med deres fart mod dem.
Eneste lille kritikpunkt, er at afslutningerne stadig ikke er specielt skarpe, det ser halvforkølet ud når der skal afsluttes.
Glæder mig til at se Jude og Sly sammen på top mod HB Køge, det bliver spændende at se hvad de kan gøre med deres fart mod dem.
I øvrigt et interessant interview med fiskeren i pausen. Som jeg forstod det var hans udmeldinger om transfers lettere kryptiske mht. tilgang(e), mens han omvendt virkede mere konkret mht. eventuelle salg.
Utroligt vi ikke engang mod dem har kan holde buret rent
Igen en dødbold og igen koster Ipsa og til dels Kasper Jensen mål, skidt!
Syntes igen ikke Kasper Jensen har spillet nogen stor kamp, på mellemhånd flere gange og forkerte beslutninger med fødderne og var han ikke kendt for at kommunikere med sit forsvar??? Han må vise noget andet til træning, for det kan ikke være med det her niveau han har slået Lössl af?
Jude ser til gengæld skarp ud, tror på han kan gøre en forskel for os i ligaen
Igen en dødbold og igen koster Ipsa og til dels Kasper Jensen mål, skidt!
Syntes igen ikke Kasper Jensen har spillet nogen stor kamp, på mellemhånd flere gange og forkerte beslutninger med fødderne og var han ikke kendt for at kommunikere med sit forsvar??? Han må vise noget andet til træning, for det kan ikke være med det her niveau han har slået Lössl af?
Jude ser til gengæld skarp ud, tror på han kan gøre en forskel for os i ligaen
Super til Hvilsom at få lavet en god kasse, syntes ellers han har haft det lidt svært i duellerne, men når man laver en kasse og en assist er det altså ikke helt skidt
Dog ærgeligt vi skulle indkassere endnu et mål og igen ser Kasper Jensen altså ret skidt ud og forsvaret får heller ikke lagt nok pres på Waliseren. Der skal godt nok strammes op dernede og Kasper Jensen skal virkelig til at tage sig sammen
Dog ærgeligt vi skulle indkassere endnu et mål og igen ser Kasper Jensen altså ret skidt ud og forsvaret får heller ikke lagt nok pres på Waliseren. Der skal godt nok strammes op dernede og Kasper Jensen skal virkelig til at tage sig sammen
Jeg vælger at tro, at grunden til Kasper Jensen startede inde i dagens kamp er, at Lössel er tilbage som førstekeeper mod HB Køge.
Håber jeg også. Og så er der lige et hængeparti med vores dødbolde - i begge ender!Noerum skrev:Jeg vælger at tro, at grunden til Kasper Jensen startede inde i dagens kamp er, at Lössel er tilbage som førstekeeper mod HB Køge.
Når det så er sagt, var det da lækkert med lidt opvisningsbold og spilletid til så mange unge. Truppen er fyldt med talent, og i dag så vi flere glimt af det. Lækkert med mål til tre forskellige angribere og maksimumpoint til klubben og dansk fodbold.
Plusserne overskygger minusserne i dag.