Fejlen lå i den grafiske præsentation på UEFA's site, ikke i selve trækningen, som den kunne ses i live-streamingen. Bare så folk ikke på baggrund af ovenstående får ideer om fixede lodtrækninger ol.Gizmo aka Jeff skrev:Det er meget muligt. Men jeg prøver bare at gøre skaden god igen ved at sige at jeg stolede lidt for meget på Uefa.. Åbenbart en kæmpe fejl ..
Europæisk eventyr 2011/12?
Re: Europæisk eventyr 2011/12?
Nogle der kender noget til disse navneNyX skrev:nr. 5 i den portugisiske liga efter Porto, de to Lissabonklubber og Braga - hmmm det bliver ingenlunde let.
http://www.vitoriasc.pt/futebol_plantel.php
Targino er for mig det eneste der lyder lidt bekendt
ellers da en ok lodtrækning - tror det er meget rart at det er i Portugal i stedet for et af de andre steder hvor der måske er mindre gode forhold
-
MathiasVJacobsen
Første kamp er lagt den 28. Juli, hvilket er blot 3 dage efter vores mandagskamp mod HB Køge.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Holder stadig på at vi kun er små underdogs mod Vitoria Guimaraes.
Ja, Portugal havde mange hold med helt fremme til slut i Euro League i sidste sæson, MEN Guimaraes var ikke ét af dem, og i Portugal er der rimelig stor niveau forskel mellem de 3-4 bedste og så alle de andre.
Slap da af, Gizmo "also known as" Jeff.. Der er vist en der har fået det forkerte ben ud af sengen.
Ja, Portugal havde mange hold med helt fremme til slut i Euro League i sidste sæson, MEN Guimaraes var ikke ét af dem, og i Portugal er der rimelig stor niveau forskel mellem de 3-4 bedste og så alle de andre.
Slap da af, Gizmo "also known as" Jeff.. Der er vist en der har fået det forkerte ben ud af sengen.
Høvdingen af Herning
Gys. Portugal blev faktisk bedste land af alle sidste sæson (bla. takket være succesen i EL): http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uef ... f2011.html
Til gengæld er det rart at se, at det er de fire store hold, som henter næsten alle pointene.
Til gengæld er det rart at se, at det er de fire store hold, som henter næsten alle pointene.
Udemærket lodtrækning! Husk nu på den kæmpe forskel der er i den portugiske liga, Vitoria sluttede temmeligt langt efter de store pointmæssig! Derudover er det værd at bemærke at de først spiller den første ligakamp den 14 august, derfor har vi en stor fordel rent fysisk.
-
Mikael Lyk Madsen
Vitória endte dog sidste sæson med samme antal point i ligaen som Braga, der jo som bekendt var i Europa League finalen.Saemala skrev:Holder stadig på at vi kun er små underdogs mod Vitoria Guimaraes.
Meget svært lodtrækning i mine øjne.
Selv om det jo ikke 100% modsvarer styrken, så giver det dog et vist overblik, så....MathiasVJacobsen skrev:Skidt lodtrækning i forhold til de andre hold vi kunnehave mødt. Man skal aldrig undervurdere portugisiske hold, og de spiller i en stærk liga.
De to stærkeste hold vi kunne møde var Rennes og Victoria. Et stærkt teknisk hold, men tror og håber vi er bedre end dem over 2 kamp.
Uefa-rangeringen:
Hapoel Tel-Aviv nr 58
Stade Rennais FC nr 112
Levski Sofia nr 119
Vitória SC nr 130
FC Minsk nr 206
Gaziantepspor uden rangering ?
OG FC Midtjylland nr 194
Så vidt jeg kan se endte de 3 point efter Braga??Mikael Lyk Madsen skrev: Vitória endte dog sidste sæson med samme antal point i ligaen som Braga, der jo som bekendt var i Europa League finalen.
Men nu skal det så også lige siges at Braga sparede mange spillere i ligaen i slutningen af sæsonen, for at gå 100% efter at lave et stort resultat i Euro League.
Stadig en god lodtrækning i forhold til hvilke andre hold vi kunne have trukket.
Hapoel og Rennes ville vi uden tvivl være store underdogs mod.
Høvdingen af Herning
Mikael Lyk Madsen skrev:Vitória endte dog sidste sæson med samme antal point i ligaen som Braga, der jo som bekendt var i Europa League finalen.Saemala skrev:Holder stadig på at vi kun er små underdogs mod Vitoria Guimaraes.
hvis man skal finde positive aspekter så må det være at den danske liga starter før den portugisiske, at der er god mulighed for at få et godt udgangspunkt på hjemmebane, at Vitoria møder Porto i den portugisiske Super Cup få dage efter returopgøret (og sikkert tørster efter oprejsning oven på de 2-6 de tabte med i pokalfinalen...), at der muligvis kan hentes en spiller eller to til at styrke holdet, at en evt. samlet sejr mod en så solid modstander må give et super rygstød forud for en evt. videre færd i EL.... find selv på flere
-
Mikael Lyk Madsen
Du har ret, min fejl. Der manglede lige en kamp i den stilling jeg havde gravet frem.Saemala skrev:Så vidt jeg kan se endte de 3 point efter Braga??Mikael Lyk Madsen skrev: Vitória endte dog sidste sæson med samme antal point i ligaen som Braga, der jo som bekendt var i Europa League finalen.
Men nu skal det så også lige siges at Braga sparede mange spillere i ligaen i slutningen af sæsonen, for at gå 100% efter at lave et stort resultat i Euro League.
Stadig en god lodtrækning i forhold til hvilke andre hold vi kunne have trukket.
Hapoel og Rennes ville vi uden tvivl være store underdogs mod.
Mener dog stadig de må være klar favorit, den portugisiske liga er altså klasser over den danske. Men derfor er der jo ingen grund til at give op på forhånd, og selvfølgelig er det er fordel at vi har kampe i benene til den tid.
En svær lodtrækning sammenlignet med de andre hold, vi kunne trække, men dog ikke helt umulig. Mod Sporting Lissabon for nogle år var vi faktisk rimeligt godt med, selvom vi tabte 0-3 og 2-3 - husker at vi dominerede første halvleg og Peter Skov brændte et straffe på skammeligste vis.
Vores niveau er også blevet noget bedre end dengang, og Vitoria er ikke helt på samme niveau med Sporting.
Vores niveau er også blevet noget bedre end dengang, og Vitoria er ikke helt på samme niveau med Sporting.
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Vitoria virker ihvertfald som et hold der har styr på dødbolde og som kan score på høje bolde.. 3 mål i denne video er scoret på hovedstød ..
http://youtu.be/12G3ZBqTT4s
Det skal vores forsvar være meget forberedte på ..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Var det ikke mod Anderlecht Peter Skov brændte straffe?! Synes jeg mindes kampen på Silkeborg stadion med Anderlecht som modstander - men det kan være det bare er mighviid skrev:En svær lodtrækning sammenlignet med de andre hold, vi kunne trække, men dog ikke helt umulig. Mod Sporting Lissabon for nogle år var vi faktisk rimeligt godt med, selvom vi tabte 0-3 og 2-3 - husker at vi dominerede første halvleg og Peter Skov brændte et straffe på skammeligste vis.
Jeg tænkte det samme. Videoer er selvfølgelig svære at bedømme helheden ud fra, men flot ser det i al fald udGizmo aka Jeff skrev:Vitoria virker ihvertfald som et hold der har styr på dødbolde og som kan score på høje bolde.. 3 mål i denne video er scoret på hovedstød ..