The New Saints - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MrWolf

Re: The New Saints - FC Midtjylland

Indlæg af MrWolf »

FCM får straffe... Julle blev nedlagt

DannH

Indlæg af DannH »

Danny olsen scorer !! 1-2 !!!!

:D

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

2-1. Danny på straffe.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

2-1 Olsen på straffe :D :D

Lader til vi har spillet en rigtig solid anden halvleg, det må give en god fornemmelse frem mod Silkeborg :)

En mere og det er afgjort før returen!

DannH

Indlæg af DannH »

Julles-gart !! :D

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

TNS er presset. Albæk presser på. Han kommer ind med frisk energi og vil vise noget.

TNS lever livet farligt. Bolden ryger tilbage til Kasper Jensen som er rolig med bolden. FCM spiller bolden rundt. TNS får sig organiseret defensivt.

En FCM spiller er nede med krampe. Det er vist Hassan. Dommeren stopper kampen for at få tilset Hassan. Det giver lidt pusterum til TNS.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

3-1, lukket og slukket.!
Høvdingen af Herning

DannH

Indlæg af DannH »

1-3 ALBÆK !!

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

3-1 godt.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Sådan

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

ALBÆÆÆK 1-3 :lol: :lol:

Perfekt resultat!!!!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

3-1 Albæk!!

974

Indlæg af 974 »

MrWolf skrev:Det er meget fedt at høre kommentatorernes snak om FCM. De er ikke super imponeret over Izunna men synes omvendt godt om Danny O. Lidt interessant.

Generelt har de mange gode bemærkninger om FCM og har faktisk researchet en del om FCM.
Ja vi har endda vist nok fået akademi i Indien også :-)

Men de var bestemt meget fede - den ene hed endda vist James Bon :-)

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

974 skrev:
MrWolf skrev:Det er meget fedt at høre kommentatorernes snak om FCM. De er ikke super imponeret over Izunna men synes omvendt godt om Danny O. Lidt interessant.

Generelt har de mange gode bemærkninger om FCM og har faktisk researchet en del om FCM.
Ja vi har endda vist nok fået akademi i Indien også :-)

Men de var bestemt meget fede - den ene hed endda vist James Bon :-)
Ja det hørte jeg godt. Lad os bare sige, at de fremstilte FCM fra den gode side og lagde hellere lidt til end de trak fra. Men det er da dejligt med en positiv omtale af ens hold.

Nu fulgte jeg ikke med i første halvleg, men det lader til at vi spillede en god 2. halvleg. Jeg bider mærke i, at Jakob P, Hassan og DannyO får nogle roser med på vejen. Specielt Jakob P skuffede mig i sidste sæson, så det er super, at det lader til at han er ved at finde den form, vi ved han har. James Bon roste hans "play maker" evner herunder hans evne til at fordele bolde og slå nogle gode bolde fremad banen. Det er super godt for han skal kompensere for tabet at Thyge.

Hassan har jeg kæmpe forventninger til. Synes han er helt vildt udfordrende i hans spil og jeg tror, at han kommer til at give Tim J en masse assists. Jeg læste at Køln var interesseret i ham, hvilket blot understreger, at vi har en kommende stjerne.

Nu når vi er ved Tim Janssen, så var det ikke meget man hørte til ham og kommentatorerne beskrev ham som een af de mere anonyme spillere hos FCM. Det er fair nok. Han skal lige have muligheden for at komme ind på holdet. Generelt vil jeg gerne give ham lang snor. Jeg er sikker på, at han nok skal indfri forventninger og score ~12 kasser i suppen i sæsonen.

Danny spillede tilsyneladende godt. Men jeg har på ingen måde tiltro til ham og vil nok foretrække at spille med Albæk på hans position. Generelt synes jeg at vores højreside er markant svagere end vores venstre side.

At Albrechtsen går ud med skade begynder efterhånden at minde om GFs skadescirkus. Al snak om at Ipsa skal væk bør forstumme og istedet bør vi håbe på at han rammer niveauet fra nogle af forårets kampe

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Tiden for returmatchen nærmer sig, og som opvarmning kan det nævnes, at vores gamle venner fra Bangor i går tabte 10-0 :shock: til Helsinki i deres Chl.kval returopgør - efter 0-0 efter 37 min og 2-0 ved pausen! Walisisk fodbold er altså en miniput, og vi bør ingen problemer få i morgen.

Sandsynligvis vil der nok også blive sparet nogle spillere, så der ikke løbes nogen risiko ift skader, overbelastninger mv. Desværre er Janssen ude, og det kunne umiddelbart være fint med en overkommelig kamp, til at få spillet ham og Sly sammen. Mon ikke vi så i stedet får Jude at se i front. Jeg har ikke helt styr på forsvarsreserverne, men Marc er ikke spilleberettiget i denne runde (nogle der ved, om han er det til næste eller om han allerede skulle være registreret?). Dog tror jeg KBN spares ligesom det er sikkert, at Ipsa spiller.

Mit bud på en start-11:

Jensen
Siv - Ipsa - Julle - Lauridsen (?)
Danny - Izunna - Poulsen - Albæk
Sly - Jude

Besvar