Svar: Nej - mit gæt er at de tilsammen bidrager med omkring 10 mål i alt. Sylvester er selvfølgelig det oplagte bud, men umiddelbart kunne jeg godt have fidus til Morten Nielsen som den der laver flest. Hvilsom må være dark horse, men det afhænger af spilletid.
Forhåbentlig laver de fire angribere masser af mål, men at de tilsammen skal score 15 eller flere tror jeg desværre er usandsynligt. Dertil kan i øvrigt tilføjes, at det vil være en fordel, hvis den rutinerede del af midtbanen derimod begynder at bidrage med flere scoringer.
2. Hvor mange spillere får FCM udtaget til den endelige EM-trup?
Svar: 3 stk. --> Albæk, Lössel og Sviatchenko
3. Spiller Mikkel Thygesen mindst 8 superligakampe fra start i foråret?
Svar: Ja!
4. Spiller MA og KBN mindst 8 superligakampe sammen i midterforsvaret fra start?
Svar: Nej, det tror jeg desværre ikke...
5.Går FCM videre fra gruppen?
Svar: Ja efter 2-2 mod Roma, 3-1 over Tarano og 2-1 i kampen mod det serbiske 'Jedi-akademi' Jedinstvo
6. Hvor mange points får FCM i de fire kampe mod FCK (to kampe), OB og Brøndby?
Svar: 5 point. Nederlag i første opgør mod FCK og uafgjort i næste. Sejr over Brøndby og uafgjort mod OB
7. Hvilke slutplacering får FCM i reserveholdsturneringen?
Svar: hmmm, de tager fjerdepladsen
8. Hvem leverer flest assists i for FCM i foråret 2011 (superliga + pokal)?
Svar: Jonas Borring 5 stk. derefter Jakob Poulsen og Fagerberg med 4 stk. hver.
9. Hvor langt når FCM i årets pokalturnering?
Svar: Semifinalen bliver endestationen i denne sæson... Men for den da, hvor jeg krydser alt jeg kan komme i tanke om i håbet om, at se dem gøre os alle glade ved at hive sejren i Parken hjem denne gang!
10. Hvem bliver topscorer for FCM i foråret (superliga + pokal)?
Svar: Morten Nielsen
11. Hvilke to af følgende spillere får flest kampe i foråret (superliga + pokal): Sylvester Igboun, Ken Fagerberg, Morten Nielsen, Mads Hvilsom? (Nævn to spillere)
Svar: Igboun og Fagerberg
12. Hvilke to af følgende spillere får flest kampe for FCM i foråret 2011 (superliga+pokal): Jacob Poulsen, Mikkel Thygesen, Izunna, Salami, Mads Albæk, Kasper Hansen? (Nævn to spillere)
Svar: Izunna og Thygesen
13. Endelig: Hvilken slutplacering får FCM i sæsonen 2010-11?
Svar: trods stærke forventninger om nedadgående formkurve hos FCK