Skarpe til graven forår 11 - spåmandsquiz

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NyX
Geografisk sted: København S.

Re: Skarpe til graven forår 11 - spåmandsquiz

Indlæg af NyX »

1. Scorer Sylvester, Morten Nielsen, Fagerberg og Hvilsom til sammen mindst 15 superligamål i foråret?
Svar: Nej - mit gæt er at de tilsammen bidrager med omkring 10 mål i alt. Sylvester er selvfølgelig det oplagte bud, men umiddelbart kunne jeg godt have fidus til Morten Nielsen som den der laver flest. Hvilsom må være dark horse, men det afhænger af spilletid.
Forhåbentlig laver de fire angribere masser af mål, men at de tilsammen skal score 15 eller flere tror jeg desværre er usandsynligt. Dertil kan i øvrigt tilføjes, at det vil være en fordel, hvis den rutinerede del af midtbanen derimod begynder at bidrage med flere scoringer.

2. Hvor mange spillere får FCM udtaget til den endelige EM-trup?
Svar: 3 stk. --> Albæk, Lössel og Sviatchenko

3. Spiller Mikkel Thygesen mindst 8 superligakampe fra start i foråret?
Svar: Ja!

4. Spiller MA og KBN mindst 8 superligakampe sammen i midterforsvaret fra start?
Svar: Nej, det tror jeg desværre ikke...

5.Går FCM videre fra gruppen?
Svar: Ja efter 2-2 mod Roma, 3-1 over Tarano og 2-1 i kampen mod det serbiske 'Jedi-akademi' Jedinstvo

6. Hvor mange points får FCM i de fire kampe mod FCK (to kampe), OB og Brøndby?
Svar: 5 point. Nederlag i første opgør mod FCK og uafgjort i næste. Sejr over Brøndby og uafgjort mod OB

7. Hvilke slutplacering får FCM i reserveholdsturneringen?
Svar: hmmm, de tager fjerdepladsen

8. Hvem leverer flest assists i for FCM i foråret 2011 (superliga + pokal)?
Svar: Jonas Borring 5 stk. derefter Jakob Poulsen og Fagerberg med 4 stk. hver.

9. Hvor langt når FCM i årets pokalturnering?
Svar: Semifinalen bliver endestationen i denne sæson... Men for den da, hvor jeg krydser alt jeg kan komme i tanke om i håbet om, at se dem gøre os alle glade ved at hive sejren i Parken hjem denne gang!

10. Hvem bliver topscorer for FCM i foråret (superliga + pokal)?
Svar: Morten Nielsen

11. Hvilke to af følgende spillere får flest kampe i foråret (superliga + pokal): Sylvester Igboun, Ken Fagerberg, Morten Nielsen, Mads Hvilsom? (Nævn to spillere)
Svar: Igboun og Fagerberg

12. Hvilke to af følgende spillere får flest kampe for FCM i foråret 2011 (superliga+pokal): Jacob Poulsen, Mikkel Thygesen, Izunna, Salami, Mads Albæk, Kasper Hansen? (Nævn to spillere)
Svar: Izunna og Thygesen

13. Endelig: Hvilken slutplacering får FCM i sæsonen 2010-11?
Svar: trods stærke forventninger om nedadgående formkurve hos FCK :D så tror jeg desværre ikke det rækker til mere end en 2' plads :!: :o (optimisme :lol: )

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

1. Ja

2. 6

3. Nej

4. Ja

5. Ja

6. 6

7. 3

8. Borring

9. Finalen, som vi vinder!

10. Sylvester

11. Sylvester og Fagerberg

12. Jacob Poulsen og Izunna

13. Nr 3

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

scorer Sylvester, Morten Nielsen, Fagerberg og Hvilsom til sammen mindst 15 superligamål i foråret?
Ja.

Hvor mange spillere får FCM udtaget til den endelige EM-trup?
3.

Spiller Mikkel Thygesen mindst 8 superligakampe fra start i foråret?
Ja.

Spiller MA og KBN mindst 8 superligakampe sammen i midterforsvaret fra start?
Ja, de bliver forårets forsvar.

Går FCM videre fra gruppen?
Ja da.

Hvor mange points får FCM i de fire kampe mod FCK (to kampe), OB og Brøndby?
9 points.. Sejr i første kamp mod FCK og så sejre mod OB og Brøndby.

Hvilke slutplacering får FCM i reserveholdsturneringen
De vinder og bliver nummer 1

Hvem leverer flest assists i for FCM i foråret 2011 (superliga + pokal)?
Jakob Poulsen.

Hvor langt når FCM i årets pokalturnering?
Finale.

Hvem bliver topscorer for FCM i foråret (superliga + pokal)?
Ken Fagerberg - Han får sit store gennembrud nu.

Hvilke to af følgende spillere får flest kampe i foråret (superliga + pokal): Sylvester Igboun, Ken Fagerberg, Morten Nielsen, Mads Hvilsom? (Nævn to spillere)
Sly og Ken Fagerberg

Hvilke to af følgende spillere får flest kampe for FCM i foråret 2011 (superliga+pokal): Jacob Poulsen, Mikkel Thygesen, Izunna, Salami, Mads Albæk, Kasper Hansen? (Nævn to spillere)
Jakob Poulsen og Izunna

Hvilken slutplacering får FCM i sæsonen 2010-11?
De ender som nummer 2 selvfølgelig

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Scorer Sylvester, Morten Nielsen, Fagerberg og Hvilsom til sammen mindst 15 superligamål i foråret? Ja.

Hvor mange spillere får FCM udtaget til den endelige EM-trup? 4.

Spiller Mikkel Thygesen mindst 8 superligakampe fra start i foråret? Ja.

Spiller MA og KBN mindst 8 superligakampe sammen i midterforsvaret fra start? Ja.

Videre fra gruppen?
Nej.

Hvor mange points får FCM i de fire kampe mod FCK (to kampe), OB og Brøndby? 4.

Hvilke slutplacering får FCM i reserveholdsturneringen? 2´er.

Hvem leverer flest assists i for FCM i foråret 2011 (superliga + pokal)? Morten Nielsen.

Hvor langt når FCM i årets pokalturnering? Vi vinder lortet.

Hvem bliver topscorer for FCM i foråret (superliga + pokal)? Sly.

Hvilke to af følgende spillere får flest kampe i foråret (superliga + pokal): Sylvester Igboun, Ken Fagerberg, Morten Nielsen, Mads Hvilsom? (Nævn to spillere) Sly og Morten Nielsen. Det HÅBER jeg.

Hvilke to af følgende spillere får flest kampe for FCM i foråret 2011 (superliga+pokal): Jacob Poulsen, Mikkel Thygesen, Izunna, Salami, Mads Albæk, Kasper Hansen? (Nævn to spillere) Izunna og Thygesen.

Hvilken slutplacering får FCM i sæsonen 2010-11? Nummer 2. Nægter at sige andet.

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

1. Scorer Sylvester, Morten Nielsen, Fagerberg og Hvilsom til sammen mindst 15 superligamål i foråret?

Ja

3

Ja

4. Spiller MA og KBN mindst 8 superligakampe sammen i midterforsvaret fra start?

Ja

5. Går FCM videre fra gruppen?

Ja

5 point - Uafgjort mod BIF, sejr over ob og et nederlag og en uafgjort mod fck.

4

Juelsgaard

Finalen

Sly

11. Hvilke to af følgende spillere får flest kampe i foråret (superliga + pokal): Sylvester Igboun, Ken Fagerberg, Morten Nielsen, Mads Hvilsom? (Nævn to spillere)

Sylvester Igboun og Ken Fagerberg

12.Hvilke to af følgende spillere får flest kampe for FCM i foråret 2011 (superliga+pokal): Jacob Poulsen, Mikkel Thygesen, Izunna, Salami, Mads Albæk, Kasper Hansen? (Nævn to spillere)

Thygesen og Izunna

4

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Nej. Med den nye offensive stil hvor forsvaret skal frem og presse ligger det op til at midtbanespillerne godt kunne lave nogle flere kasser.

Løssl, som kommer til at spille.
Hvilsom, et sats men med et godt forår med mål fra ham og en skade til fx. Bille så er han med.
Albæk, som også kommer til at spille.

Ja, men mon ikke det bliver på flere forskellige positioner. Såvel centralt som på højrekanten og måske som hængende angriber.

Jamen det skal de bare! Alt rutine i den bagkæde kommer fra de to, så de bliver nød til at levere.

Har vi ikke stolte traditioner i den turnering? Jeg tror de går videre fra gruppen.

4 point. Vi fedter en uafgjort hjem mod FCK på hjemmebane og så slår vi enten OB eller Brøndby.

7. . Hvilke slutplacering får FCM i reserveholdsturneringen?
Nr. 3. Aab har andet at se til og vil nok spare deres reserver til vigtige kampe hvis der bliver skader, Horsens falder sammen - Brøndby har en ufattelig stor trup og vinder, mens FCK har lejet flere af deres gode backup-spillere ud til FCN(FCK2) og derfor kun bliver nr. 2.

Juelsgaard. Ny offensiv spillestil vil nok passe ham bedre, og med hans frispark som joker tror jeg han ta'r den.

Vi vinder den skide pokal! - Vi bryder forbandelsen...

Fagerberg. Make or break. - Hvis han ikke slår til nu, så gør han aldrig.

Sly og Fagerberg. Men Hvilsom/Nielsen er tæt nok på startopstillingen til at lugte blod, så den bliver tæt.

12. Hvilke to af følgende spillere får flest kampe for FCM i foråret 2011 (superliga+pokal): Jacob Poulsen, Mikkel Thygesen, Izunna, Salami, Mads Albæk, Kasper Hansen?
Thyge og Izunna. Izunna går et godt forår i møde, og Thyge kan spille flere forskellige pladser.

5. Vi smider det hele for at få den skide pokal hjem i skabet!

Noe

Re: Skarpe til graven forår 11 - svarene

Indlæg af Noe »

Lang om længe fik jeg taget mig sammen til at gøre regnskabet op. Generelt har i scoret lavere end tidligere. Om det skyldes sværhedsgraden i quizzen, overdreven optimisme inden sæsonstart, eller de mange ubekendte i truppen, skal jeg ikke kunne sige. Her har i alle svarene, men forinden skal jeg lige kåre hele tre vindere:

Tilykke til SorteUlve, levis samt mnm123 som ramte 7 ud af 13 spørgsmål rigtigt!

Svarene:

Desværre ikke. Sly lavede 3, Fagerberg 1.

Løssl, Juelsgaard og Albæk kom med. Sviatchenko blev jo desværre slemt skadet forinden.

Mikkel Thygesen spillede 15 fra start.

MA og KBN startede sammen i tre (!) kampe i foråret. No wonder vi havde negativ målscore i forårets kampe.

Nøp, det gjorde vi ikke.

Syv points for sejr over FCK + BIF og en uafgjort mod OB.

Reserverne blev nr. fire.

Den er lidt svær, da jeg ikke kan finde statistik for foråret alene. De fleste har dog gættet på Julle og Borring. Borring er gået helt i stå med den manglende spilletid, og Juelsgaard sluttede derfor sæsonen som sikker assist-konge.

Finalen.

Mikkel Thygesen med fire i turneringen og tre i pokalen.

Sly og Ken Fagerberg fik flest.

12. Hvilke to af følgende spillere får flest kampe for FCM i foråret 2011 (superliga+pokal): Jacob Poulsen, Mikkel Thygesen, Izunna, Salami, Mads Albæk, Kasper Hansen? (Nævn to spillere)

Poulsen og Thyge fik flest kampe med 17 i alt (superliga+pokal), men Albæk var faktisk lige i hælene på dem med 15.

Fire.

Jeg vender tilbage inden for et par dage, med efterårets quiz.

Besvar