Claus J skrev:Syntes ikke vi har kæmpe problemer på højre back. En spiller der ikke er nogle der nævner, er Jakob Poulsen, der trods alt startede på højre back i senior tiden.Ham ser jeg gerne på højre back. Så med Salami og Izunna på midten evt. Med Albæk foran dem, så mener jeg vi har en stærk defensiv opstilling. Så skal vi bare have en stor stærk angriber, så mener jeg holdet er komplet. Vi vil dog være i problemer når vi skifter ud, præcis som vi har været i foråret.
Jeg kan på ingen måde se en grund til at smide Jakob Poulsen derned, han er blevet hentet for at overtage Thyges plads, nu når han smutter. Poulsen skal blive på midten, hvor han desuden også spiller på landsholdet, der er ingen grund til at rykke rundt på det.
Jeg ser nu bare, at man får fat i helst en fuldblods rutineret højreback, eller i det mindste en "altmuligmand" til backkæden. Og så skal der en angriber til klubben, en der kan score mål. Så er der rigeligt med spillere til rådighed, så har man hverken satset eller noget, og så kan man se om der er behov for at sælge en eller to ud i vintertransferen. Så har man fået skabt lidt stabilitet over holdet, det giver lidt mere tryghed, og nogle de unge spillere kan læne sig op ad, i stedet for de i nogle tilfælde skal kastes ud i noget de ikke er helt klar til, det kan være et for stort pres, og det er ikke sådan man udvikler talenter. Der kan også blive for mange urutinerede talenter på et hold af gangen, hvilket jeg til tider har syntes, at der har været tilfældet i FCM i foråret, pga. den høje skadesprocent, hvor man så ikke havde nogle back-ups.