Noe skrev:
Det er jo det, jeg mener med at vi ikke ved noget. Vi får så lidt informationer. Det vi kan forholde os til, er de udmeldinger, som kommer to gange om året: Halvårs-, og årsregnskab. I det sidste halvårsregnskab går forventningen på et årsresultat på +5 - -15 mio, og det er senest blevet nedjusteret til -5 - -15 mio. Problemet er jo bare, at det stadig er uigennemskueligt, hvad resultatet bliver for den egentlige drift. F.eks. har vi underskud på afskrivninger af spillere, og de afskrivninger indgår svjv også i transferbalancen. Fisher-pengene kan meget vel være gået til at betale afskrivninger på Borring, Bak og (til dels) Poulsen. Det kan godt være, at alt er til salg, men jeg tror at vi har is i maven.
Nu har vi nok ikke nogen transfer nedskrivninger på Poulsen, han er købt af en investor, som blot skal have en sjat penge i forrentning ved videresalg, derfor har Poulsen ogås spillet mange kampe, hvor han burde være på bænken for manglende præstationer. Han er nemlig kun købt med et for øje, og det er videresalg, snarest.
Derimod tror jeg du har ret med hensyn til Borring. Ham kommer vi nok til at tage en bet på, med mindre han kommer igang igen til efteråret.
Er vi heldige slår vores unge angribere igennem i efteråret. Hvilsom og Nielsen forventes også at blande sig i 1. holds truppen her i efteråret, men tør vi tage chancen?
Og så lige for ikke at tabe tråden, Skoubo eller Zidan, JATAK!!!!