ørgaard online

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
LuffenDK

Re: ørgaard online

Indlæg af LuffenDK »

levis skrev:Wow! Er der virkelige stadig nogen af jer der tror på at det var den rigtige Jens Ørgaard?
Come on...
Det ER den rigtige Ørgaard...

http://guf4you.dk/01.png
In Bak we trust

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ørgaard har jo gjort det flere gange før, selvom det efterhånden er nogle år siden. Jeg troede faktisk han helt havde glemt os herinde :mrgreen:

Ser frem til en planlagt debataften. Det kunne være rart at få endeligt svar på nogle af de "påstande" der flyver rundt herinde, om vores "snarlige konkurs" og meget andet :geek:

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

Nej det var det selvfølgelig ikke.

Brugeravatar
LuffenDK

Indlæg af LuffenDK »

levis skrev:Nej det var det selvfølgelig ikke.
Okay men så bliv du bare ude af denne tråd.
In Bak we trust

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Hvor var det kanon at have Ørgaard online, det vækkede lidt minder fra dengang han var lidt aktiv herinde. Det giver lidt et personligt forhold mellem fans og ledelsen, det er meget cool - og ikke rigtig noget man ser blandt andre klubber.

Så hvis Ørgaard stadig læser i denne tråd:

Hej Ørgaard :)

Fedt du tog initiativ til igen at lave en bruger herinde og komme nærmere os fans. Det ville være fedt hvis du fortsat er lidt aktiv herinde, da man kan få svaret på en del spørgsmål, man ikke lige kan finde på diverse sportshjemmesider - hvilket vi allerede fik et godt indtryk af igår aftes. - Og så vækkede det jo lidt minder fra dengang du bl.a. oprettede lidt quiz' herinde omkring hvilke spillere i hentede ind til klubben osv. :)
FC Midtjylland

974

Indlæg af 974 »

levis skrev:Wow! Er der virkelige stadig nogen af jer der tror på at det var den rigtige Jens Ørgaard?
Come on...
Hvor er du dog naiv...

Der er kommet så mange legitime skriv fra folk der kan bekræfte at det er ham, og så vælger du sådan en attitude

Jeg kom eksempel vis med en bekræftelse kort tid efter, udfra hans ord om at han mødte Hekler lang tid efter at kampen var slut!
JEG VAR DER SELV! og det kan ingen altså bare finde på med mindre at det er rigtigt..

Jeg håber dog at du er blevet mere sat ind i løbet af dagen :-)

PS vi er mange der har været med omkring denne klub i mange, mange år, og derfor kender til den historik der har været med Ørgaard og Ulvegraven også - heriblandt skrivefejl (som alle da skal have ret til) samt den retorik der bliver brugt i indlæggene

ArneR

Indlæg af ArneR »

974 skrev:
Come on...
Hvor er du dog naiv...

Der er kommet så mange legitime skriv fra folk der kan bekræfte at det er ham, og så vælger du sådan en attitude

Jeg kom eksempel vis med en bekræftelse kort tid efter, udfra hans ord om at han mødte Hekler lang tid efter at kampen var slut!
JEG VAR DER SELV! og det kan ingen altså bare finde på med mindre at det er rigtigt..

Jeg håber dog at du er blevet mere sat ind i løbet af dagen :-)

PS vi er mange der har været med omkring denne klub i mange, mange år, og derfor kender til den historik der har været med Ørgaard og Ulvegraven også - heriblandt skrivefejl (som alle da skal have ret til) samt den retorik der bliver brugt i indlæggene
Prøv nu lige at høre her alle i tvivler, stave fejl eller ej, så kan man altså godt være Direktør, hvad tror i de har en sekretær til?

Hvis det ikke var Ørgaard, så må Administratoren jo vide hvem det var, og tror i ikke han ville slette tråden, hvis nogen udgiver sig for noget de ikke er, han læser også indlæggene, og er jo den der har adgang til profil oplysninger.

Stærkt gået Ørgaard, og kom så med den forstærkning af angrebet og højre bak, som vi har brug for. Jeg ser gerne en forlængelse med Thyge, men han skal ikke være angriber. Jeg tror JP er købt med videresalg for øje, og så er det jo rart at kunne trække Thyge ind på den plads.

Drakthal

Indlæg af Drakthal »

Da jeg læser på uni i københavn kan jeg ikke komme til spørgetime i Herning, men brænder for at få stillet et spørgsmål. Derfor ville jeg høre om nogen ville spørge Ørgaard om han personligt syntes man har satset for meget på pokalen de sidste 2 sessoner.

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

Jeg bukker mig, og erkender blankt at jeg tog fejl(og var lidt for kæphøj).
Godt at den kære Ørgaard er bedre til at sælge spillere, end retskrivning og retorik :D

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Du er tilgivet.. Erare humanum est som jeg plejer at sige det. (det er menneskeligt at fejle)

Og til Ørgaard vil jeg bare sige TAK fordi du tager dig tid til os fans selvom der sikkert er andre opgaver der også trænger sig på.. OG få så lige styr på thyges kontrakt!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Gadvide hvornår vi ser Ørgaard online igen?

Der er garanteret en del, der brænder inde med nogle interessante spørgsmål spørgsmål bl.a. til aktivitetsniveauet til det kommende transfervindue, assistenttræner (måske en spillene Priske?? ;) ), næste sæsons forventninger - om det virkelig er, at være førsteudfordrer til FCK som Bak har udtalt, og om der skal satses på Jude og Baba, osv. osv.

Bare alt hvad der er blevet debatteret om herinde, der er mange der sidder med nogle uforklarede spørgsmål virker det til. Og det var jo dejligt med Ørgaard online sidst, bare ærgeligt det tog så lang tid, før det gik op for os, at det var den "ægte" Ørgaard - og det vil man ikke være i tvivl om næste gang, når man ved det på forhånd :)
FC Midtjylland

Besvar