Det ER den rigtige Ørgaard...levis skrev:Wow! Er der virkelige stadig nogen af jer der tror på at det var den rigtige Jens Ørgaard?
Come on...
http://guf4you.dk/01.png
Det ER den rigtige Ørgaard...levis skrev:Wow! Er der virkelige stadig nogen af jer der tror på at det var den rigtige Jens Ørgaard?
Come on...
Okay men så bliv du bare ude af denne tråd.levis skrev:Nej det var det selvfølgelig ikke.
Hvor er du dog naiv...levis skrev:Wow! Er der virkelige stadig nogen af jer der tror på at det var den rigtige Jens Ørgaard?
Come on...
Prøv nu lige at høre her alle i tvivler, stave fejl eller ej, så kan man altså godt være Direktør, hvad tror i de har en sekretær til?974 skrev:Hvor er du dog naiv...levis skrev:Wow! Er der virkelige stadig nogen af jer der tror på at det var den rigtige Jens Ørgaard?
Come on...
Der er kommet så mange legitime skriv fra folk der kan bekræfte at det er ham, og så vælger du sådan en attitude
Jeg kom eksempel vis med en bekræftelse kort tid efter, udfra hans ord om at han mødte Hekler lang tid efter at kampen var slut!
JEG VAR DER SELV! og det kan ingen altså bare finde på med mindre at det er rigtigt..
Jeg håber dog at du er blevet mere sat ind i løbet af dagen
PS vi er mange der har været med omkring denne klub i mange, mange år, og derfor kender til den historik der har været med Ørgaard og Ulvegraven også - heriblandt skrivefejl (som alle da skal have ret til) samt den retorik der bliver brugt i indlæggene