Men jeg vil gerne opfordre til, at folk udtrykker deres oprigtige mening; føler folk på Nordea, at de er mere fans end tilskuere på Faxe eller andre tribuner?![]()
Ja.
Men jeg vil gerne opfordre til, at folk udtrykker deres oprigtige mening; føler folk på Nordea, at de er mere fans end tilskuere på Faxe eller andre tribuner?![]()
Hvis de er så store fans og har så stor interesse i at bidrage til stemningen, hvorfor placerer de sig så ikke hvor stemningen nu engang er (centralt på Nordea)?Eponaj skrev:Kunne det tænkes at de folk der har sæsonkort på Faxe Kondi (nogle har sågar haft fast plads siden den dag stadion åbnede) rent faktisk er lige så store fans, og har interesse i at bidrage til stemningen fra den plads de nu sidder på?
Ja, jeg mener at de fans, som aktivt bidrager til stemningen på Nordea tribunen er mere fans. Ikke dem som blot står og glor på Nordea, de kunne lige så godt sidde ned og glo.Men jeg vil gerne opfordre til, at folk udtrykker deres oprigtige mening; føler folk på Nordea, at de er mere fans end tilskuere på Faxe eller andre tribuner?
974 skrev:Kan vi ikke lige få droppet debatten om god og mindre god fan - den har vi haft en million gange...
Denne tråd handler om OPTAKT TIL POKALFINALEN 2011!
Brug den derfor til eks. at koordinere indsatsen under finalen
Så vil jeg da lige her opfordre ADMIN til at slette alle indlæg her, der ikke går efter bolden. Det vil i samme øjeblik bringe tråden tilbage hvor den hører til, og gøre den fri for tåbelige kommentarer.Administrator skrev:974 skrev:Kan vi ikke lige få droppet debatten om god og mindre god fan - den har vi haft en million gange...
Det kunne jeg ikke have skrevet bedre selv. Tilbage på sporet.
StefanEast skrev:Det bliver en helt fantastisk dag, trods omstændighederneCome on guys, det er nu at alle skal vise deres fantilslutning ved at tage et smut til Djævleøen
Om man er fra nordea, faxe eller fjernsyns fan, så skal vi vise at vi kan give den fuld gas, uanset antallet.
Dette er desuden mit første indlæg og jeg har fulgt ulvegraven i et par år, som stille tilskuer, og tænkte at nu var det tid.
(er desuden selv flyttet til djævleøen for 1 år siden og prøver at samle ekstra tilskuere, så vi kan vise sand engagement)
EN ting er sikkert det bliver en festlig dag og håber at vi mødes i fælledparken til en bette øl inden kampen...
Tja, det er nu ikke noget du skal bestemme. Jeg lod tråden køre for at se udviklingen, da jeg ikke er tilhænger af at slette og rette alt for meget. Rigtig mange gange finder brugerne nu selv ud af at komme tilbage på sporet.ArneR skrev:Så vil jeg da lige her opfordre ADMIN til at slette alle indlæg her, der ikke går efter bolden. Det vil i samme øjeblik bringe tråden tilbage hvor den hører til, og gøre den fri for tåbelige kommentarer.Administrator skrev:974 skrev:Kan vi ikke lige få droppet debatten om god og mindre god fan - den har vi haft en million gange...
Det kunne jeg ikke have skrevet bedre selv. Tilbage på sporet.
Og ja, jeg forventer at dette indlæg ryger med i slette runden.
Så er det vel heller ikke værre. Hvis man skal arbejde kl. 7 om mandagen kan man da bare tage en lur på vej hjem i bussen eller mandag eftermiddag. Det samme med de børn der skal i skole.Sylvester skrev: Sidste gang var der masser af familier i Parken og heldigvis for det, de skal ikke snydes for en stor oplevelse og mange af de unge purke kommer stensikkert til at følge FCM gennem tykt og tyndt fremadrettet. Det vil dog være svært med god samvittighed at hive sine unger med derover når man ikke kan forvente at være hjemme før klokken 2-3-4 stykker og ligeledes er det langt fra alle som bare kan vælge arbejdet fra![]()
Der er også dem der tager direkte fra fodbold på arbejde.Simon skrev: Så er det vel heller ikke værre. Hvis man skal arbejde kl. 7 om mandagen kan man da bare tage en lur på vej hjem i bussen eller mandag eftermiddag. Det samme med de børn der skal i skole.
Har før først været hjemme fra kampe kl. 2:30 og stadig været oppe på arbejde kl. 7, så må man bare være lidt mere træt dagen efter. Men det vil man vel også gerne for en titel