POKALFINALEN 2011 - Optakt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Midtjylland

Re: POKALFINALEN 2011 - Optakt

Indlæg af Midtjylland »

Men jeg vil gerne opfordre til, at folk udtrykker deres oprigtige mening; føler folk på Nordea, at de er mere fans end tilskuere på Faxe eller andre tribuner? :)

Ja.

Alex/UBM

Indlæg af Alex/UBM »

Eponaj skrev:Kunne det tænkes at de folk der har sæsonkort på Faxe Kondi (nogle har sågar haft fast plads siden den dag stadion åbnede) rent faktisk er lige så store fans, og har interesse i at bidrage til stemningen fra den plads de nu sidder på?
Hvis de er så store fans og har så stor interesse i at bidrage til stemningen, hvorfor placerer de sig så ikke hvor stemningen nu engang er (centralt på Nordea)?
Stemningen optimeres ved at den centraliseres. Hvis stemningen er spredt, er stemningen lort. Stemningen kan derimod blive god, hvis alle de aktive kræfter samles ét sted og bidrager til stemningen. Det siger sig selv. Det er lettere at høre 100 mennesker der står sammen og synger, end 100 mennesker der står/sidder spredt ud forskellige steder på stadion.
Men jeg vil gerne opfordre til, at folk udtrykker deres oprigtige mening; føler folk på Nordea, at de er mere fans end tilskuere på Faxe eller andre tribuner? :)
Ja, jeg mener at de fans, som aktivt bidrager til stemningen på Nordea tribunen er mere fans. Ikke dem som blot står og glor på Nordea, de kunne lige så godt sidde ned og glo.

974

Indlæg af 974 »

Kan vi ikke lige få droppet debatten om god og mindre god fan - den har vi haft en million gange...

Denne tråd handler om OPTAKT TIL POKALFINALEN 2011!

Brug den derfor til eks. at koordinere indsatsen under finalen

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

974 skrev:Kan vi ikke lige få droppet debatten om god og mindre god fan - den har vi haft en million gange...

Det kunne jeg ikke have skrevet bedre selv. Tilbage på sporet.

Brugeravatar
StefanEast
Geografisk sted: Vanløse

Indlæg af StefanEast »

Det bliver en helt fantastisk dag, trods omstændighederne :D Come on guys, det er nu at alle skal vise deres fantilslutning ved at tage et smut til Djævleøen ;) Om man er fra nordea, faxe eller fjernsyns fan, så skal vi vise at vi kan give den fuld gas, uanset antallet.

Dette er desuden mit første indlæg og jeg har fulgt ulvegraven i et par år, som stille tilskuer, og tænkte at nu var det tid.

(er desuden selv flyttet til djævleøen for 1 år siden og prøver at samle ekstra tilskuere, så vi kan vise sand engagement)

EN ting er sikkert det bliver en festlig dag og håber at vi mødes i fælledparken til en bette øl inden kampen... 8-)
FC Midtjylland og kun FC Midtjylland :)

ArneR

Indlæg af ArneR »

Administrator skrev:
974 skrev:Kan vi ikke lige få droppet debatten om god og mindre god fan - den har vi haft en million gange...

Så vil jeg da lige her opfordre ADMIN til at slette alle indlæg her, der ikke går efter bolden. Det vil i samme øjeblik bringe tråden tilbage hvor den hører til, og gøre den fri for tåbelige kommentarer.
Og ja, jeg forventer at dette indlæg ryger med i slette runden. :D
Senest rettet af ArneR 8. maj 2011, 14:03, rettet i alt 1 gang.

ArneR

Indlæg af ArneR »

StefanEast skrev:Det bliver en helt fantastisk dag, trods omstændighederne :D Come on guys, det er nu at alle skal vise deres fantilslutning ved at tage et smut til Djævleøen ;) Om man er fra nordea, faxe eller fjernsyns fan, så skal vi vise at vi kan give den fuld gas, uanset antallet.

Dette er desuden mit første indlæg og jeg har fulgt ulvegraven i et par år, som stille tilskuer, og tænkte at nu var det tid.

(er desuden selv flyttet til djævleøen for 1 år siden og prøver at samle ekstra tilskuere, så vi kan vise sand engagement)

EN ting er sikkert det bliver en festlig dag og håber at vi mødes i fælledparken til en bette øl inden kampen... 8-)

Hej Stefaneast:

Min røv sidder fast i et sæde på Faxe normalt. Men jeg kommer, og drikker bajere i fælledparken, og jeg tager sågu en ven med, som ikke ville være kommet normalt. Mandag må arbejde så være arbejde.

Brugeravatar
StefanEast
Geografisk sted: Vanløse

Indlæg af StefanEast »

ArneR, Det lyder godt. Det bliver dælme en hyggelig dag med øl og (forhåbentlig) en pokal :)

Jeg ved ikke om det kun er mig, men synes ofte at trådene har det med at springe fra topic? Lidt en skam, da man jo bliver henvist til enten at lave en ny tråd med hvad man nu ønsker at poste eller finde en tråd, som passer til emnet ;)

Men under alle omstændigheder er det jo en god ting at der bliver skabt debat og at der er masser af aktive debattører.

Lige en sidste nota: Jeg har ikke en synskblæksprutte, der kan fortælle hvem der vinder kampen, dog er der en "good feeling" denne gang. ;) Hvis nogen ligger inde med en blæksprutte, som kan se i fremtiden, kan de så ikke lige spørge så jeg kan få bekræftiget min feeling.
FC Midtjylland og kun FC Midtjylland :)

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

ArneR skrev:
Administrator skrev:

Så vil jeg da lige her opfordre ADMIN til at slette alle indlæg her, der ikke går efter bolden. Det vil i samme øjeblik bringe tråden tilbage hvor den hører til, og gøre den fri for tåbelige kommentarer.
Og ja, jeg forventer at dette indlæg ryger med i slette runden. :D
Tja, det er nu ikke noget du skal bestemme. Jeg lod tråden køre for at se udviklingen, da jeg ikke er tilhænger af at slette og rette alt for meget. Rigtig mange gange finder brugerne nu selv ud af at komme tilbage på sporet.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Tja, det er nu ikke noget du skal bestemme. Jeg lod tråden køre for at se udviklingen, da jeg ikke er tilhænger af at slette og rette alt for meget. Rigtig mange gange finder brugerne nu selv ud af at komme tilbage på sporet.[/quote]

Til Admin. Nu var det jo også kun en opfordring.

Stefaneast: Min blæksprutte siger vi vinder, og det samme siger min mavefornemmelse.
Det samme mener Wolf duo. Så kan vi tabe. Nej vi kan ej. (Frit oversat fra Byggemand Bob)

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Ingen tvivl om det er et meget uheldigt tidspunkt for os jyder og det vil stensikkert holde rigtigt mange væk fra Parken.

Sidste gang var der masser af familier i Parken og heldigvis for det, de skal ikke snydes for en stor oplevelse og mange af de unge purke kommer stensikkert til at følge FCM gennem tykt og tyndt fremadrettet. Det vil dog være svært med god samvittighed at hive sine unger med derover når man ikke kan forvente at være hjemme før klokken 2-3-4 stykker og ligeledes er det langt fra alle som bare kan vælge arbejdet fra :cry:

Må indrømme jeg er meget skuffet over tidspunktet og fatter ikke hvad DBU har gang i og hvorfor FCM ikke har gjort mere for at få den flyttet????

OT: At nogle af de som er bedre fans end mange andre, begynder at ævle om kvalitet fremfor kvantitet, viser bare at man ikke har fattet en skid af noget som helst. Men tøm da bare MCH for alle andre end de 200-300 aktive fans, det handler jo bare om kvalitet :evil:

I øvrigt også pudsigt at nogle som vel knapt nok havde smidt bleen tilbage i 99 og vel gik mest op i mors patter dengang, ser sig selv om hævet om dem som har været med fra starten og før det var en stor del af IFS eller Fremad :roll:

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Diskussionen om hvorvidt man er mere eller mindre ægte fan er en omgang nonsens. Enhver objektiv læser af dette forum, vil med garanti slå en latter op, når han læser indbyrdes stridigheder om hvorvidt det hedder "kvalitet fremfor kvantitet" eller "enhver mand tæller".
Jeg undlader derfor min egen personlige mening, men må dog sige Sylvester, at jeg ingen relevans ser til hvorvidt disse "højthævede" havde smidt bleen og tabt sutten dengang FCM blev stiftet, for mig er det underordnet om man støttede IfS eller Herning forinden.

Jeg er ekstremt fortørnet over DBU's elendige skrivebordsarbejde. De har i måneder vist, hvis ikke år, vist at pokalfinalens sædvanlige tidspunkt ville kollidere med andre arrangementer, og derfor totalt utilgiveligt at de ikke har været hurtigere ude med brandslukkeren, så kunne man fx have drømt om muligheden for St. Bededag i stedet - tak DBU, igen viser i jeres komplette inkompetence.

MIn frustration skyldes, at jeg er overbevist om at spillerne skelner mellem om der sidder 5.000 eller 10.000 FCM'ere på længden, hvadenten det så er med et romerlys eller en frankfurter i hånden. Dunkens kommentar i weekenden, om det fyldte AaB-stadion der gav ekstra incitament til fight, lader jeg stå som argumentation nok.

Simon

Indlæg af Simon »

Sylvester skrev: Sidste gang var der masser af familier i Parken og heldigvis for det, de skal ikke snydes for en stor oplevelse og mange af de unge purke kommer stensikkert til at følge FCM gennem tykt og tyndt fremadrettet. Det vil dog være svært med god samvittighed at hive sine unger med derover når man ikke kan forvente at være hjemme før klokken 2-3-4 stykker og ligeledes er det langt fra alle som bare kan vælge arbejdet fra :cry:
Så er det vel heller ikke værre. Hvis man skal arbejde kl. 7 om mandagen kan man da bare tage en lur på vej hjem i bussen eller mandag eftermiddag. Det samme med de børn der skal i skole.
Har før først været hjemme fra kampe kl. 2:30 og stadig været oppe på arbejde kl. 7, så må man bare være lidt mere træt dagen efter. Men det vil man vel også gerne for en titel :D

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Simon skrev: Så er det vel heller ikke værre. Hvis man skal arbejde kl. 7 om mandagen kan man da bare tage en lur på vej hjem i bussen eller mandag eftermiddag. Det samme med de børn der skal i skole.
Har før først været hjemme fra kampe kl. 2:30 og stadig været oppe på arbejde kl. 7, så må man bare være lidt mere træt dagen efter. Men det vil man vel også gerne for en titel :D
Der er også dem der tager direkte fra fodbold på arbejde.
!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Har lige et spørgsmål:

Når (læg mærke til, at jeg siger når ) FCM vinder pokalen, og får en europa league plads gennem superligaen også, hvem går den ene europa league plads så til? 5. pladsen i superligaen eller den tabene finalist i pokalturneringen?

Har lige haft diskuteret med nogle kammerater om det, og vi kom ikke rigtig frem til noget :)
FC Midtjylland

Besvar