Kent skrev:LIge et par rettelser og kommentarer:
Nej, det gjorde han faktisk ikke - teknisk set. Han var kun træner for dem den første halvdel af sæsonen, hvor han i vinterpausen blev A-landsholdsassistent. Han præsterede dog ikke prangende, da hans record var 4-4-11, så de lå til nedrykning. Tidligere havde han dog imponeret ved at føre det unge Vejle-hold op i Superligaen.mancitydk skrev: 1) Keld Bordinggaard:
Ulemper: Han har ikke været klubtræner i mange år og sidst han var det rykkede han ud med Vejle.
Øv øv øvTroede ellers jeg havde fået alle detaljerne på plads
I øvrigt er han vist rykket ud engang som træner for Vejle hvor han overtog ansvaret midtvejs, er det ikke korrekt husket?
ER optræder jo som fast inventar på Canal 9, så man kan høre lidt om hans meninger der. I programmt Frispark fortalte han i går, at i fald han blev tilbudt et job som træner igen, så ville han forlange at få sin egen assistent med. Man kan jo så overveje hvem, det i så fald ville være: Glenn? Jesper Sørensen? Tøffe? Thomasberg?mancitydk skrev: 3) Erik Rasmussen
Han har desuden i samme program tidligere fortalt, at han i sin kontrakt med FCM havde fået indskrevet, at han skulle godkende alle spillerindkøb.
Riddersholms fremtid i FCM
Re: Hvem kan blive ny træner i FCM?
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Det tror jeg ikke. Ifølge www.hvemvandt.dk har han kun været cheftræner den ene gang i Superligaen: http://www.superstats.dk/traner_all.php?id=62mancitydk skrev:Øv øv øvTroede ellers jeg havde fået alle detaljerne på plads
I øvrigt er han vist rykket ud engang som træner for Vejle hvor han overtog ansvaret midtvejs, er det ikke korrekt husket?
Det samme siger Wikipedia: http://da.wikipedia.org/wiki/Keld_Bordinggaard
Ifølge dette link vil ER tidligst være klar til et nyt trænerjob i 2012, så det udelukker ham jo. http://www.bold.dk/nyt/Erik-R-Letter-paa-skyldfoelelsenKent skrev:LIge et par rettelser og kommentarer:
ER optræder jo som fast inventar på Canal 9, så man kan høre lidt om hans meninger der. I programmt Frispark fortalte han i går, at i fald han blev tilbudt et job som træner igen, så ville han forlange at få sin egen assistent med. Man kan jo så overveje hvem, det i så fald ville være: Glenn? Jesper Sørensen? Tøffe? Thomasberg?mancitydk skrev:
3) Erik Rasmussen
Han har desuden i samme program tidligere fortalt, at han i sin kontrakt med FCM havde fået indskrevet, at han skulle godkende alle spillerindkøb.
/Bobby
Re: Riddersholms fremtid i FCM
Glen Riddersholm har ingen fremtid i FCM, det samme vil ske, som det skete med Thomasberg, stor fejl at forfremme en assistent.
NEJ, Der trænger nyt blod i FCM. Det vil være sundt, hvis der kom nogle nye udefra, og når jeg skriver nye, så betyder det også ud med Riddersholm.
Det vil være sundt, hvis FCM fik nogle trænere, der også tør sætte krav til den sportslige ledelse, Ørgaard/Steinlein.
Jeg er bange for, at man i FCM er ved at miste jordforbindelsen, her tænker jeg specielt, at man skyder Ilsø og FK af, og så overlader det til de unge, det er et sats, og helt ærligt, sgu også lidt naiv, at tro at man kan være i top 4 konstant med den strategi.
Husk lige, at FCM fik en kanon start i efteråret, havde FCM ikke fået den start, så undskyld mig, så havde FCM været indblandet i nydrykningskampen nu, bedre er holdet ikke p.t.
NEJ, Der trænger nyt blod i FCM. Det vil være sundt, hvis der kom nogle nye udefra, og når jeg skriver nye, så betyder det også ud med Riddersholm.
Det vil være sundt, hvis FCM fik nogle trænere, der også tør sætte krav til den sportslige ledelse, Ørgaard/Steinlein.
Jeg er bange for, at man i FCM er ved at miste jordforbindelsen, her tænker jeg specielt, at man skyder Ilsø og FK af, og så overlader det til de unge, det er et sats, og helt ærligt, sgu også lidt naiv, at tro at man kan være i top 4 konstant med den strategi.
Husk lige, at FCM fik en kanon start i efteråret, havde FCM ikke fået den start, så undskyld mig, så havde FCM været indblandet i nydrykningskampen nu, bedre er holdet ikke p.t.
FCMReal skrev:Glen Riddersholm har ingen fremtid i FCM, det samme vil ske, som det skete med Thomasberg, stor fejl at forfremme en assistent.
Wieghorst som træner og Duncan som ny angriber
Wieghorst bliver u21-landsholdstræner.
Kunne være fedt med Duncan, men tror dog AGF henter ham, hvis nogle henter ham i DK
Kunne være fedt med Duncan, men tror dog AGF henter ham, hvis nogle henter ham i DK
FC Midtjylland
Er fuldstædig enig!FCMReal skrev:Glen Riddersholm har ingen fremtid i FCM, det samme vil ske, som det skete med Thomasberg, stor fejl at forfremme en assistent.
Ved ikke hvor mange der så Frispark på canal9 i søndags, men da var emnet nemlig de mange trænerfyringer der havde været i denne sæson, og foreskellen på om det var assistenten der havde taget over eller om det var en helt ny mand ude fra. Hvis man kigger på Aab, så er de de eneste har fået en opad gående kurve efter deres trænerskifte, og omvendt så har det ikke givet nogen positiv effekt ud over den der altid vil være ved et trænerskifte hos hverken FCM, Esbjerg eller Randers.
Der skal helt klart en ny mand ind som cheftræner til sommer, og han skal udpeje sin egen assistent. Er dog træt af og miste Glen hvis det bliver tilfældet, da han har givet/giver en masse til arkademiet.
Jeg vil godt garantere dig at Glen er her til næste sæson også, om det så bliver som cheftræner ved jeg ikke men han bliver ikke fyret eller fritstillet, ham beholder vi og heldigvis for det!FCMReal skrev:NEJ, Der trænger nyt blod i FCM. Det vil være sundt, hvis der kom nogle nye udefra, og når jeg skriver nye, så betyder det også ud med Riddersholm.
Han er en fremragende kapacitet og jeg ser ham meget gerne fortsætte i cheftrænerstolen hvis foråret bliver en succes og succes kan ikke kun måles i resultaterne, men også om holdet rejser sig og udvikler sig så vi kan bygge videre til næste sæson..
Lidt overraskende må man sige http://www.bold.dk/nyt/Englaender-vil-vaere-FCM-traener
Hvem er han? Og hvad har Alex Ferguson af indvirkning på hvem FCM vælger?Riddersholm får dog en ganske kompetent konkurrent i kampen om det faste job. Ifølge bold.dks oplysninger har engelske Chris Turner nemlig meldt sig på banen, og han er ikke nogen hr. hvem-som-helst.
52-årige Turner har en lang karriere som spiller bag sig, blandt andet i Sunderland, Manchester United og Sheffield Wednesday. Siden han i 1994 smed støvlerne på hylden, har han været manager flere steder, senest i Hartlepool, som han dog forlod i august sidste år.
Nu er Turner så klar til et job i dansk fodbold, som han det seneste år har fuldt særdeles tæt. bold.dk erfarer, at han allerede har været i kontakt med FC Midtjylland. Den danske klub overvejer nu at invitere Turner på besøg på heden, for at snakke videre om fremtidsmulighederne.
Turners bejleri til FCM-posten bakkes op af en af verdens største managere. Manchester United-boss Alex Ferguson støtter op om Turners kandidatur, og skotten er klar til at tage kontakt til ulvene, for at understrege dette.
Den engelske manager har ikke tænkt sig at tage alene til Danmark, skulle han blive tilbudt jobbet i FCM. Han har allerede allieret sig med Colin West, tidligere angriber for blandt andre Sheffield Wednesday og West Bromwich, der skal indgå som assistent.
Her er lidt af svaret: http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Turn ... rn_1958%29
Det virker lidt Møllestens-agtigt?
Det virker lidt Møllestens-agtigt?
Jeg har svært ved at tage det her med Chris Turner, særligt seriøst. Det er da ikke ligefrem nogen imponerende trænerkarriere han har haft?
På den anden side, så var det jo Roy Hodgson som fik sparket FCK i gang, så inspiration udefra kan være godt. Men Hodgson havde jo sandelig også en anden forhistorie som træner.
På den anden side, så var det jo Roy Hodgson som fik sparket FCK i gang, så inspiration udefra kan være godt. Men Hodgson havde jo sandelig også en anden forhistorie som træner.
Muligvis - det er dog ikke nødvendigvis noget skidt - Han kan i hvert falde sit håndværk, og det er jo ikke fordi en trænerfyring i BIF fortæller noget om dine kompetencer.... Måske lige bortset fra dine evner til at arbejde i en organisation hvor ledelsen går bag om ryggen på dig og ellers er absolut inkompetent og nyder at blive straffet i medierne.Ravnen skrev: Det virker lidt Møllestens-agtigt?
Jeg tror Brøndby ville have været rigtigt godt tjent med at have Meulensteen som træner/manager i lang tid. Jeg er ikke i tvivl om hans kompetencer og det selv om jeg hader Manu
Men du har ret - det virker ikke umiddelbart topseriøst...
Ja med hensyn til BIF og Meulensteen, så tror jeg også BIF var parten som ødelagde mest.
http://onside.dk/nyheder/superligaen/or ... traene-fcm
Bare lige et link hvor Ørgaard bekræfter interessen fra Chris Turner. Men afviser dog at de har inviteret ham over og så FCM og deres faciliteter an
Bare lige et link hvor Ørgaard bekræfter interessen fra Chris Turner. Men afviser dog at de har inviteret ham over og så FCM og deres faciliteter an
FC Midtjylland
Kunne måske være et frækt bud? http://www.bt.dk/danmark/allan-simonsen ... il-danmark