Liverpool har ikke vundet PL... Som sagt, de har vundet det engelske mesterskab, men ikke PL... Det ændrer nu heller ikke på at de stadig er en storklub på trods af de ikke har vundet et mesterskab i over 20 år.Mike80 skrev:Haha:) ok det der vi bevæger os ned. Ok Liverpool har vundet premie league! Flot.. Tsk..
Lucas har præsteret 5 Superliga indhop, hvis du mener det plus nogle youtube finter beretiger til Skandinaviens største talent, så mere en fred være med det. Aab havde aldrig sagt nej til den pris Ajax bød for Fischer. (2 cifret mio beløb plus klausuler) så fandme dumt at de valgte ikke at invistere pengene i det største talent istedet.. Men det jo også bare Ajax og hvad ved de om talenter.. Aalborg blæser altid alting op! Michael Jacobsen bedre en Simon poulsen Eks. Du sagde det selv. Men fakta er Simon blev solgt for 28mio og Jacobsen for 10. Han blev desuden overhalet af både Jessen og Lumb i landsholdsregi.
Jamen du må da hjertens gerne nævne spillere der har større talent i stedet. Drengen er kun 16 år, og alligevel går han altså ind og gør livet mere end svært for garvede superliga spillere.
Måske AaB ser Lucas Andersen som mere end "bare" en vare der skal score den højst mulige profit? Måske man faktisk er interesseret i at drengen færdiggører sin uddannelse og får det bedst mulige tilbud? Lucas har også selv udtalt at han vil gøre sin uddannelse færdig inden han skifter til udlandet, og det er på trods af at både Milan og Liverpool har været interesserede i ham.
Nu blev Michael også solgt i en noget senere alder, og jeg indrømmer da gerne at FCM er noget bedre til at få den bedste pris for deres spillere... Men nu er pris jo ikke altid det samme som kvalitet. Eks blev Prica og Johansson hentet gratis til AaB, mens Fagerberg blev købt for 10.000.000 og Ailton for 22.000.000... Der er vel ingen tvivl om hvem af de 4 der har været de bedste køb.
Igen, både Liverpool og Milan har været ret interesserede i at tilknytte Lucas, men han har hele tiden sagt han gerne vil vente med at skifte til hans uddannelse er overstået. Jeg kender hvertfald ingen skandinaviske talenter der viser samme potentiale, og så længe du ikke kan nævne nogen der er bedre er det da lige så ligegyldigt at sige han ikke er det største.Mike80 skrev:
Det er sku da pudsigt at alle andre klubber sjældent ser alle de største Superliga stjerner der konstant befinder sig i Aalborg når der skal handles..
Lucas er et talent men slap nu af med at blæse det op til noget latterligt på så tyndt et grundlag af 5 Superliga indhop og nogle vellykkede finter.. Jeg kender ikke alle skandanaviske talenter! -det gør du heller ikke og det jo netop derfor det så latterligt ligegyldigt substansløst et postulat at komme med..
Aalborg suk..
Du vil jo heller ikke synes følgende sætning er holdbar:
- "Der findes spillere der er langt bedre end Messi"
- "Hvem"
- "Nu kender jeg ikke alle spillere i verden, men der skal nok være nogen"