Hvis du mener stor angriber i stil med Poul Hübertz, Henrik Toft, eller Koller for den sags skyld, så er jeg ikke enig og ikke fan af den slags angrebstype. De har efter min mening alt for mange mangler og kan ofte kun spilles på en og samme måde.NyX skrev:Om han er god nok til FCM vil klart afhænge af hvordan han bruges i spilsystemet - som jeg ser det er han i den rette formation en habil måltyv, som sandsynligvis ikke har fået sit fulde potentiale udnyttet. Jeg tror han kunne blive en gevinst idet han også har en til tider utraditionel tilgang til tingene. Der samme kan i øvrigt siges om Martin Bernburg, der desværre i stil med mange andre lider af problemer med tilbagevendende skader.
Nordstrand er en målscorer der mest af alt befinder sig i boksen og trods hans måske manglende størrelse er han rimelig habil på hovedstød også. Så ja selvfølgeligt vil vi kunne bruge sådanne en mand og da specielt når man sammenligner med andre nævnte i denne tråd som Tim Jansen, Skoubo m.f. Vi mangler en der kan finde pladsen og sætte en fod eller et hoved på og afslutte de chancer, som vores offensive og tekniske drenge kan skabe. Det kan en spiller som Nordstarnd. Bernburg er overvurderet efter min mening, han havde en kort periode hvor han scorede lidt mål og siden har han været hypet. Samt som du selv nævner hans evigt og altid tilbage komne skader.
Angrebstypemæssigt så jeg helst en fysisk stærk og stor angriber som kan vinde nærkampe, heade og holde på bolden. Det er dyrt, men det ville fandme pynte blandt hurtigløerne og driblerne. Det kunne give et mere facetteret touch til det offensive spil. Men spørgsmålet er om der findes danske spillere af den kaliber eller om det svenske eller norske marked, eller fx 2. Bundesligaen kunne være et sted at lede.
men hvis vi snakker fysisk stærk og "stor" som en N´doye, eller vores gamle Baba som trods manglende højde, sagtens kunne tage en bold ned og holde den med deres store fysik, så ja, så kan jeg godt følge dig og hvis vi lige tager N´doye eller for den sags skyld Nordstrand, kan de jo også begge heade en bold i mål, samt lave et ryk og eller en dribling og sætte en mand eller 2 inden der afsluttes, bedre allround angribere, end eks før nævnte typer. Personligt er jeg mere til eks. en Zidan type angriber, eller eks. Nordstrand der kan andet og mere end bare holde på en bold og heade.