Ken Fagerberg-tråden

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: Ken Fagerberg-tråden

Indlæg af mnm123 »

Hold fast hvor han dovn og ugidelig at se på på en fodbold bane, Lørdagens kamp ødelagde han en kæmpe mulighed for Thyge, og senere løb han direkte hen i en modstander i en kontra, og da ger skulle gen presses efter hans bold tab, står ham med hænderne i siden og slår ud til Bak jeg kan ikke mere for jeg har jo spillet så lang tid........Han er i mine øjne ikke mere ind en 1. divisions spiller men det var vel også der vi købte ham for 11 mill. Igen et superkøb som vi sikkert for stor fortjeneste ud af.....

974

Indlæg af 974 »

mnm123 skrev:Hold fast hvor han dovn og ugidelig at se på på en fodbold bane, Lørdagens kamp ødelagde han en kæmpe mulighed for Thyge, og senere løb han direkte hen i en modstander i en kontra, og da ger skulle gen presses efter hans bold tab, står ham med hænderne i siden og slår ud til Bak jeg kan ikke mere for jeg har jo spillet så lang tid........Han er i mine øjne ikke mere ind en 1. divisions spiller men det var vel også der vi købte ham for 11 mill. Igen et superkøb som vi sikkert for stor fortjeneste ud af.....
Nu er du sikkert en fabelagtig fodboldspiller selv...
I så fald tænker du måske " hmm hvis jeg nu spillede rigtige kampe hele tiden, så kunne det godt være at min form og min boldomgang ville være noget bedre?"

Men nu er du sikkert ikke en fabelagtig fodboldspiller :-)

Da Fagerberg kommer ind skal han ind i en kamp med meget kompakt forsvar, som havde haft fornuftig succes kampen igennem - det er bare ikke sådan at man kan sætte en mirakelmager ind, når vi nu ikke har Frank længere

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Enig i Fager ikke gjorde nogen forskel og syntes ikke han lykkedes med noget som helst, men syntes så heller ikke han er den matchvindertype som vi har brug for i den situation.

Når nettet strammes mod kampens afslutning, har vi brug for en bomber og en trussel i feltet og det er vel ikke ligefrem noget som man kan beskylde Ken for at være. Kan se Hvilsom bombede 4 kasser for U19 og jeg kan stadig ikke forstå man ikke har større tillid til ham, for selv om han er ung så er han da en boksangriber som er farlig og en som er god til at score mål.

Syntes også det er mystisk at Morten Nielsen ikke engang er med i truppen, ham kan der virkelig ikke være meget tro på :roll:

mnm123

Indlæg af mnm123 »

974 skrev:
mnm123 skrev:Hold fast hvor han dovn og ugidelig at se på på en fodbold bane, Lørdagens kamp ødelagde han en kæmpe mulighed for Thyge, og senere løb han direkte hen i en modstander i en kontra, og da ger skulle gen presses efter hans bold tab, står ham med hænderne i siden og slår ud til Bak jeg kan ikke mere for jeg har jo spillet så lang tid........Han er i mine øjne ikke mere ind en 1. divisions spiller men det var vel også der vi købte ham for 11 mill. Igen et superkøb som vi sikkert for stor fortjeneste ud af.....
Nu er du sikkert en fabelagtig fodboldspiller selv...
I så fald tænker du måske " hmm hvis jeg nu spillede rigtige kampe hele tiden, så kunne det godt være at min form og min boldomgang ville være noget bedre?"

Men nu er du sikkert ikke en fabelagtig fodboldspiller :-)
Nu ved jeg ikke hvad du mener mener med det, men spillede liga tilbage for år siden så helt væk er jeg nok ikke, med hensyn til form, så kanman hele tiden træne sin bold omgang,teknik og fysik.

Da Fagerberg kommer ind skal han ind i en kamp med meget kompakt forsvar, som havde haft fornuftig succes kampen igennem - det er bare ikke sådan at man kan sætte en mirakelmager ind, når vi nu ikke har Frank længere
Ja det var svært det er jeg godt klar over, men det er hans attitude og hans indstilling i kampen jeg er efter.

master1

Indlæg af master1 »

Sylvester skrev:Enig i Fager ikke gjorde nogen forskel og syntes ikke han lykkedes med noget som helst, men syntes så heller ikke han er den matchvindertype som vi har brug for i den situation.

Når nettet strammes mod kampens afslutning, har vi brug for en bomber og en trussel i feltet og det er vel ikke ligefrem noget som man kan beskylde Ken for at være. Kan se Hvilsom bombede 4 kasser for U19 og jeg kan stadig ikke forstå man ikke har større tillid til ham, for selv om han er ung så er han da en boksangriber som er farlig og en som er god til at score mål.

Syntes også det er mystisk at Morten Nielsen ikke engang er med i truppen, ham kan der virkelig ikke være meget tro på :roll:
Det er her, jeg mener, FCM ikke er helt gode nok til at give de unge chancen. Jeg mener selvfølgelig heller ikke, at man skal stille op med et teenage-hold, men se nu Reserve-kampen i dag :

Rasmus scorer 2 mål. - Hvilsom scorer én. - Taler vi angribere, er Hvilsom topscorer på U19 landsholdet, og med 4 kasser i lørdags, er han topscorer i U19-ligaen.

Man bør vise, at man stoler på de unge. På det sidste har man givet Falk chancen i OB, og Gerht chancen i BIF ( endda startopstilling ).

Vores etablerede spillere har desværre vist et alt for svingende format, og måske det kunne være "sundt", at de en gang imellem blev pustet lidt i nakken, og ikke tog spilletid for givet. ( Det har Borring nok måttet erfare ).

Hele året, har kun to af de yngste "unge", nemlig Erik og Rilwan fået chancen. Det er ikke nok. Men er det Kuhn, der ikke tør andet ?? Lad os da for f... prøve noget, så svingede det hold er !!

ER MAN GOD NOK - ER MAN GAMMEL NOK !!

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

master1 skrev:
Sylvester skrev:Enig i Fager ikke gjorde nogen forskel og syntes ikke han lykkedes med noget som helst, men syntes så heller ikke han er den matchvindertype som vi har brug for i den situation.

Det er her, jeg mener, FCM ikke er helt gode nok til at give de unge chancen. Jeg mener selvfølgelig heller ikke, at man skal stille op med et teenage-hold, men se nu Reserve-kampen i dag :

Rasmus scorer 2 mål. - Hvilsom scorer én. - Taler vi angribere, er Hvilsom topscorer på U19 landsholdet, og med 4 kasser i lørdags, er han topscorer i U19-ligaen.

Man bør vise, at man stoler på de unge. På det sidste har man givet Falk chancen i OB, og Gerht chancen i BIF ( endda startopstilling ).

Vores etablerede spillere har desværre vist et alt for svingende format, og måske det kunne være "sundt", at de en gang imellem blev pustet lidt i nakken, og ikke tog spilletid for givet. ( Det har Borring nok måttet erfare ).

Hele året, har kun to af de yngste "unge", nemlig Erik og Rilwan fået chancen. Det er ikke nok. Men er det Kuhn, der ikke tør andet ?? Lad os da for f... prøve noget, så svingede det hold er !!

ER MAN GOD NOK - ER MAN GAMMEL NOK !!
Forskellen er at OB og BIF kun giver en eller to unge chancen af gangen. FCM giver ofte flere unge chancen på en gang. Og man kan stadigvæk ikke vinde en dyt, men et hold bestående af ene unge talenter. De holder ikke niveau over mange kampe i streg.

974

Indlæg af 974 »

Ken Fagerberg er jo jævnligt udsat for megen debat herinde :-)

Fagerberg har udløb ved årsskiftet, så det er nok givet at han fortsætter året ud
Man kan selvfølgelig også til sommer få lidt håndører for ham og spare lidt salær, a la Collins

Jeg har ikke hørt nogen tale om kontraktforlængelse og forventer det heller ikke

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

974 skrev:Ken Fagerberg er jo jævnligt udsat for megen debat herinde :-)

Fagerberg har udløb ved årsskiftet, så det er nok givet at han fortsætter året ud
Man kan selvfølgelig også til sommer få lidt håndører for ham og spare lidt salær, a la Collins

Jeg har ikke hørt nogen tale om kontraktforlængelse og forventer det heller ikke
Fx i kampen igår: Fagerberg har lidt de forkerte vendinger, og træffer mange forkerte beslutninger. Han er ikke farlig nok til at være en angriber på højeste plan, og han er ikke ret hurtig. Han fylder ikke så godt i angrebet, hvor jeg faktisk synes Hvilsom viser sig mere farlig og fyldende.

Det er som om Fagerberg bare ikke har kvalitet nok til fodbold på så højt plan.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes nu egentligt, at Fagerberg mod Sønderjyske, fyldte rigtig meget. Det var i hvert fald ham som hele tiden dukkede op i søgeren på kameraet. Han var særdeles aktiv!

Men han har ingen fremtid i klubben, han har fået så mange chancer og haft tid nok. Jeg tror ikke vi forlænger med ham, og derfor giver det mere fornuft at bruge Hvilsom når han er klar. Synes også Hvilsom har gjort det fint, han fylder også meget, og er god til at tage bolden ned med ryggen mod mål. Det er lovende, men til sommer skulle der gerne dukke mindst en angriber mere op i klubben, og så er vejen til førsteholdet længere.

ArneR

Indlæg af ArneR »

974 skrev:Ken Fagerberg er jo jævnligt udsat for megen debat herinde :-)

Overskriften på en salgsannonce på ham vil nok lyde noget i retning af Offside og Frisparksekspert sælges.

Det var ikke en anbefaling for ham i går, han lavede flere frispark end begge forsvar til sammen, og løb i flere offsides end samtlige angribere tilsammen.

Jeg tror Fagerberg bliver hængende kontrakten ud, han har i enkelte tilfælde vist en heldig pote, men er desværre faldet tilbage i sin rolle som frispark og offside mager i de efterfølgende kampe. Det er det eneste område han har vist stabilitet på. Desværre.
Han smutter på en fri transfer, men til hvem, hvem vil have ham?

Brugeravatar
StefanEast
Geografisk sted: Vanløse

Indlæg af StefanEast »

ArneR, er ved at være enig at knægten er MEGET uskarp. Dog skal han ikke have kredit for offside ekspert ;) Han gik kun i offside 2 gange igår og som spidsangriber er det er ret lavt antal :) Dog er han uskarp og taber mange bolde fordi hans spilforståelse er helt i bund og det kunne tildels skyldes manglen på spilletid.
Men er enig, han trænger til at prøve sig af i en ny klub, hvor han kunne starte på en frisk :p
FC Midtjylland og kun FC Midtjylland :)

ArneR

Indlæg af ArneR »

StefanEast skrev:ArneR, er ved at være enig at knægten er MEGET uskarp. Dog skal han ikke have kredit for offside ekspert ;) Han gik kun i offside 2 gange igår og som spidsangriber er det er ret lavt antal :) Dog er han uskarp og taber mange bolde fordi hans spilforståelse er helt i bund og det kunne tildels skyldes manglen på spilletid.
Men er enig, han trænger til at prøve sig af i en ny klub, hvor han kunne starte på en frisk :p
StefanEast, den snupper vi over en pilsner i parken, har lige bestilt billetterne til mig og min kollega. Vi smutter der over med plantog da vi rejser gratis.( Jernbane folk = Frynsegode) Det giver også mulighed for selv at bestemme hjemrejsetidspunktet. Når vi vinder pokalen, skal vi have en lille fest i det østlige Danmark, og så hjem med natteren til det midtjyske.

NB. Hvor er det synd du skal køre tog Søndag og Mandag Ove N. Men vi skal nok tjekke de grønne for dig. :mrgreen: :mrgreen:

Claus J

Indlæg af Claus J »

ArneR skrev:Overskriften på en salgsannonce på ham vil nok lyde noget i retning af Offside og Frisparksekspert sælges.

Det var ikke en anbefaling for ham i går, han lavede flere frispark end begge forsvar til sammen, og løb i flere offsides end samtlige angribere tilsammen.
Det er meget muligt at jeg havde de super positive "Fagerberg briller" på i kampen mod SønderjyskE. Men jeg syntes at Kenn kæmpede røven ud af bukserne i det meste af anden halvleg, på trods af at man tydligt kunne se at kræfterne var tæt på brugt op.
At han lavede mange frispark vælger jeg at se som et (godt) forsøg på at trække tempoet ud af kampen de sidste 20 min. da både han selv og holdkammeraterne kørte på pumperne og derfor havde brug for stop i spillet.
Claus J

mnm123

Indlæg af mnm123 »

endnu engang lykkes det for Ken at vise sit mangel på talent, og teknik, mister bare bolden næsten hver gang han er i besiddelse af den, håber han er fortid i Fcm fra sommer.

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

mnm123 skrev:endnu engang lykkes det for Ken at vise sit mangel på talent, og teknik, mister bare bolden næsten hver gang han er i besiddelse af den, håber han er fortid i Fcm fra sommer.

Manden har aldrig slået til. Det "talent" som han havde da vi hentede ham, har han aldrig vist.
Manden må være fortid efter sommeren. Kan ikke se hvordan han lige pludselig vil kunne slå igennem.

I finalen viste han intet. Forstod slet ikke den indskiftning! Manden havde intet godt i den kamp! Han gav i stedet for nogle grin, der hvor jeg sad.

Randers kampen havde han et skud som var i nærheden af målet.

Havde store forhåbninger da vi hentede ham! Trist at se sådan en dyr og tidligere talentfuld spiller gå til spilde, men ingen fremtid. Desværre...

Besvar