Advarsel til Baba - i "Abe" sagen..

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
cameo1977

Re: Advarsel til Baba - i "Abe" sagen..

Indlæg af cameo1977 »

hold da kæft jeg håber at HR Gaardsøe bliver piftet af banen næste gang ham og hans fiskervenner besøger fortet. ;)

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

cameo1977 skrev:hold da kæft jeg håber at HR Gaardsøe bliver piftet af banen næste gang ham og hans fiskervenner besøger fortet. ;)
Helt enig og jeg håber hverken Nordea eller resten af stadion har glemt Baba-sagen.

Får fjolset lov at spille, så spår jeg en lige så ond stemning som da Schwartz lavede sit nummer, det bliver helt fantastisk :twisted: :twisted: :twisted:

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Mest af alt ligner det bare en stor flok vatpikke i DBU. De medgiver FCNs anklage, men straffer ham ikke. Nordstrand bliver sparket i hovedet mens han ligger ned. Og helt tydeligt med vilje. Hvornår er det man skal straffe folk ud fra TV billeder??? Man tvivler efterhånden på det nogensinde kommer til at ske.

974

Indlæg af 974 »

Mini Bager skrev:Mest af alt ligner det bare en stor flok vatpikke i DBU. De medgiver FCNs anklage, men straffer ham ikke. Nordstrand bliver sparket i hovedet mens han ligger ned. Og helt tydeligt med vilje. Hvornår er det man skal straffe folk ud fra TV billeder??? Man tvivler efterhånden på det nogensinde kommer til at ske.
De henleder jo bare til at det rent faktisk er klubberne selv der har ønsket at det skal være på den måde.
Klubberne har selv været med til at indføre disciplinærudvalget og selv været med til at udstikke rammerne for deres virke!
Eks. har de selv været med til at bestemme at hvis dommeren har været tæt på situationen, og ikke valgt at dømme noget, så kunne udvalget ikke gøre noget..
Der hvor udvalget primært plejer at skulle træde ind er, hvis dommeren eks. ikke har haft mulighed for at se, hvad der er sket
Men aftalen er åbenbart sådan lavet som beskrevet ovenfor (der var en eller anden DBU mand der udtalte sig om det på tv en dag)

PS Jeg synes også personligt at han skulle straffes for det...

Besvar